Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamulla aukeaa lipunmyynti Red Hot Chili Peppersin Ratinan-keikalle, vihdoin!
Mut nyt ei saa nukutuksi-->löppuyö täällä vaan tennisukka päällä hypitään:hyper:

Kairakin lähtee unille pikkuhiljaa, aamulla ahkerana gradun kimppuun niin pääsee joskus poikkeen tuolta yliopistolta :D Kauniita unia, suloisia unikuvia.

5.15 soi taas herätyskello, hienosti taas organisoitu tää nukkuminen. Huomasin tosin että taloyhtiön pistoketolppiin tulee jatkuva virta, on ainakin lämmin auto aamulla kun 8h huutaa sisätilanlämmitin.

Fedor tsempattu voittoon, venäjän kansallislaulut kuunneltu ja nyt petiin. Unia!

Ötyjä...

Anaheim - Detroit..Taitaa olla Teudellakin menossa ??

Vähän myöhässä pelin pariin. Mites matsi on sujunut?

Hyvin:)

Ducks 0 - Red Wings 3.......1-3 Joku Koivu.

Edit : Datsuni 0+2, Muuli 1+1, Zeta 1+0 ja Stuart 1+0

no joo oli kyllä ihan nätti maali duckseilta. Detroitin maaleja en ehtiny kattomaan niin niitä ei pysty kommentoimaan. Ilmeisesti Zetalta vahva peli vaihteeks

edit. Pavelkin parantelee koko ajan peliään. Franzen näyttää ihan Norrikselta

Joo, peliä katselen. Howard aivan tajuttomassa vireessä, paskemmalla molarilla olisi jo 3-3. Hyvää syntymäpäivää minä. Red Wings voisi tarjoilla lahjaksi voiton tästä. 2-3 Selänne ylivoimalla...

Toi Detroitin peli on aivan helvetin sekasin. Miten toi oli 3-0 ennenkun siirryin kattomaan. Eihän detroit oo hyökänny kertaakaan. Howard pelaa kyllä mahtavaa peliä, ei vaan kenttäpelaajat hirveesti jeesaa.

edit. aika pätevä torjunta mailan tupella

Joo, peliä katselen. Howard aivan tajuttomassa vireessä, paskemmalla molarilla olisi jo 3-3. Hyvää syntymäpäivää minä. Red Wings voisi tarjoilla lahjaksi voiton tästä. 2-3 Selänne ylivoimalla...

Hyviä syntymäpäiviä Teude...Lähden nukkumaan, ettei mene matsi ihan perseelleen. Tuosta YV.llä tasoitus...

Ötyjä kaikille, erityisesti naapurin Maikille...

Kuten sanoin, niin en ymmärrä miksi kerätä tavaroita. Minusta on älytöntä miten ihmiset luovat tunnesiteitä tavaroihin ja keräävät joka paikan täyteen jotain koriste-esineitä tms. Minulle tavarat ovat vain tavaroita ja jos en tarvitse jotain, niin myyn sen, laitan kierrätykseen tai heitän roskiin. Minun kotini on kyllä askeettinen yksinäisen miehen poikamiesboksi joka herättää naisissa kauhua. Luultavasti samalla tavalla kuin minä koen epämukavaksi sinun kotisi, niin sinä inhoaisit minun kotiani.

Toivottavasti hyväksyt vaikka että ymmärrä. Kuulostaa aika kapeakatseiselta ajatusmaailmasi jos yksi pullo hyllyssä on älytöntä. Varsinkin sinulta, jota selvästi jäytää kun naiset katsovat kieroon vapaaotteluharrastustasi.

Huomenta!

Meni yö sit pyörimiseksi.. Kaikku kaverin kanssa olisi varmaan nukuttanut paremmin. Illalla jumpat.

Kuten sanoin, niin en ymmärrä miksi kerätä tavaroita. Minusta on älytöntä miten ihmiset luovat tunnesiteitä tavaroihin ja keräävät joka paikan täyteen jotain koriste-esineitä tms. Minulle tavarat ovat vain tavaroita ja jos en tarvitse jotain, niin myyn sen, laitan kierrätykseen tai heitän roskiin. Minun kotini on kyllä askeettinen yksinäisen miehen poikamiesboksi joka herättää naisissa kauhua. Luultavasti samalla tavalla kuin minä koen epämukavaksi sinun kotisi, niin sinä inhoaisit minun kotiani.

Välillä ihmetyttää miten materialisti sitä onkin. Muuttaessa huomaa miten paljon sitä turhaa roinaa onkin. Esim. kaapissa on kolme purkamaton laatikkoa muutosta, joiden tavararoita en ole tarvinnut :D

Back
Ylös Bottom