Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta! Ei nukuttu, mutta pannullinen Presidenttiä paikkaa tilannetta![]()
3.5h kerkes taas kerään unta tähän päivään. Olis kyllä nukuttanut vähän.
3.5h kerkes taas kerään unta tähän päivään. Olis kyllä nukuttanut vähän.
2h tunnin unilla taas pari yötä putkeen, olishan tuota vähän enemmän voinut viikonloppuna nukkua.
Olipas ihana herätä aamulla aikaisin, näin sekopäisiä unia.
Sama, aijan tajuttomia unia. Sitä se valvominen ja ryyppääminen teettää.
Sama, aijan tajuttomia unia. Sitä se valvominen ja ryyppääminen teettää.
Toivottavasti hyväksyt vaikka että ymmärrä. Kuulostaa aika kapeakatseiselta ajatusmaailmasi jos yksi pullo hyllyssä on älytöntä. Varsinkin sinulta, jota selvästi jäytää kun naiset katsovat kieroon vapaaotteluharrastustasi.
Ilmeisesti viittaat noihin kossupulloihin joita tossa on rivissä? A) Ne ei ole tyhjiä ja B) ne ei ole mun. Mä en edelleenkään kiellä, etteikö tavaraa olis paljon, mutta kaatopaikka-kamaa (johon mä lasken rikkinäiset, ei-käyttökelpoiset tavarat) ei ole, ne on päätyneet samantien roskikseen. Suurinta osaa näistä tavaroista mä käytän enemmän tai vähemmän säännöllisesti, eli ne on tarpeellisia.No tietenkin hyväksyn. Minä kyllä muistelin, että niitä pulloja oli paljon enemmän ja muutenkin sitä tavaraa oli siellä vaikka kuinka paljon ja ne pullot oli vain yksi esimerkki joka tuli mieleeni kun oli puhetta tavaran paljoudesta.
Mä en ymmärrä avautumista toisen kodista, joka on kuitenkin suhteellisen monelle todella henkilökohtainen paikka. Jos joku tulisi mulle avautumaan, että mun koti on rumasti sisustettu, niin sais lähtee saman tien. Mun mielestä on loukkaavaa arvostella toisen kotia kysymättä ja suhteellisen törkeästi vielä.