Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos miulla olisi varaa niin helposti keksisin käyttöä yli 100 neliölle, yksin.

Kerro miten. Pistäisit yhteen huoneeseen kehän, säkin ja puntit?

Olen vähän Alyssan linjoilla itsekin. Inhoan tavarakasoja ja kaiken maailman hamstraamista. En oikein ymmärrä miksi jotkut esim. keräilevät tavaraa.

She's the one with Mercedes, sauna and room for a pony.

I would be very pleased if you would accept my invitation to one of my candlelight suppers. Kairan laittaman lisäks nää on ne parhaimmat Hyasintti-lauseet. Harvoja brittikomediasarjoja, joita oon jaksanu kattoa.

Olen vähän Alyssan linjoilla itsekin. Inhoan tavarakasoja ja kaiken maailman hamstraamista. En oikein ymmärrä miksi jotkut esim. keräilevät tavaraa.
Koska se on kivaa. Tavarat tekevät kämpästä kodin, ainaki mulla. Mä haluan, että täällä on asutun näköistä, ei sellaista, ett oon ostanu huonekaluja ja läntänny ne huoneisiin, koska "niin kuuluu tehdä".

Jokainen sisustaa kuitenkin tyylillään ja maullaan, eikä "tyhjemmät" kämpät oo välttämättä pahan näköisiä. Yleensä ihan tyylikkäitä, mut mun silmään "kylmiä". Kattelen sellasia mielelläni, mut en vois asua.

Mä oon nähnyt sun kämpän ja sulla on siellä paljon turhaa roinaa joka kuuluisi kaatopaikalle. Eikös sulla ollut jotain tyhjiä pulloja kirjahyllyssä tms.?

Tällainen on hienoa sisustusta
modern-minimalist-bedroom-decor-1.jpeg

Eikä tälläinen
clutter.jpg

Koska se on kivaa. Tavarat tekevät kämpästä kodin, ainaki mulla. Mä haluan, että täällä on asutun näköistä, ei sellaista, ett oon ostanu huonekaluja ja läntänny ne huoneisiin, koska "niin kuuluu tehdä".
Jokainen sisustaa kuitenkin tyylillään ja maullaan, eikä "tyhjemmät" kämpät oo välttämättä pahan näköisiä. Yleensä ihan tyylikkäitä, mut mun silmään "kylmiä". Kattelen sellasia mielelläni, mut en vois asua.

Mulla on juurikin tulossa melko tyhjä kämppä ja ihan tarkoituksella. Tosin meinasin tukeutua sisustusvinkkien suhteen kauniimman sukupuolen edustajaan, ettei siitä minimalistisuudesta huolimatta tuu kylmä ja kolkko. Edellisessä kämpässä taas oli (ei mun) tavaraa niin paljon, ettei oikein tienny mihin niitä laittais. Jostain tyhjän ja täyden välimaastosta löytynee mulle ideaali ratkaisu.

Mä oon nähnyt sun kämpän ja sulla on siellä paljon turhaa roinaa joka kuuluisi kaatopaikalle. Eikös sulla ollut jotain tyhjiä pulloja kirjahyllyssä tms.?
Se on sun mielipitees. Mulla on yks tyhjä pullo hyllyssä, sininen kissapullo, joka menee samalla koriste-esineestä. Mä en heitä ehjää, käyttökelpoista tavaraa kaatopaikalle, vaan mieluummin laitan sen kierrätykseen. Joku voi olla sitä mieltä, ettei koriste-esineet oo tarpeellisia, mut mulle ne on. Minähän se täällä asun ja siivoan, vaikka välillä jälkimmäisestä valitankin.

Se on sun mielipitees. Mulla on yks tyhjä pullo hyllyssä, sininen kissapullo, joka menee samalla koriste-esineestä. Mä en heitä ehjää, käyttökelpoista tavaraa kaatopaikalle, vaan mieluummin laitan sen kierrätykseen. Joku voi olla sitä mieltä, ettei koriste-esineet oo tarpeellisia, mut mulle ne on. Minähän se täällä asun ja siivoan, vaikka välillä jälkimmäisestä valitankin.

Kuten sanoin, niin en ymmärrä miksi kerätä tavaroita. Minusta on älytöntä miten ihmiset luovat tunnesiteitä tavaroihin ja keräävät joka paikan täyteen jotain koriste-esineitä tms. Minulle tavarat ovat vain tavaroita ja jos en tarvitse jotain, niin myyn sen, laitan kierrätykseen tai heitän roskiin. Minun kotini on kyllä askeettinen yksinäisen miehen poikamiesboksi joka herättää naisissa kauhua. Luultavasti samalla tavalla kuin minä koen epämukavaksi sinun kotisi, niin sinä inhoaisit minun kotiani.

Jaahas. Josko sitä jatkais taas Skyrimiä. Mitähän tosta tulevasta viikosta tulee kun on toi peli nyt :rolleyes:

Back
Ylös Bottom