Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vaihdoin salia pari kuukautta sitten. Ko. sali on monessa mielessä tosi ok, mutta muutamat seikat siellä potuttaa. Viereisestä Kotipizzasta leijaileva pizzan käry, ahtaus laitteiden/treenipaikkojen päissä&sivuissa ja salin lämpötila (> 23-25 degC). Pikku juttuja mut silti :)

Yleisesti potuttaa nämä tässä alla:

Ärsyttävintä salilla TOP 12

1. Voimakkaasti hieltä haisevat (yleensä vielä hihattomissa!!)
2. Laitteissa istuvat/huilaavat
3. Pelin eteen tulijat, kun itse olet tekemässä jotain
4. Ylilyönti kannustushuudot (volume, ääliömäisyys)
5. Painojen jättäminen laitteeseen tekemisen jälkeen
6. Urheiluseuran porukat salilla 10-20 henk.
7. Painojen vapaa pudottaminen yli metrin korkeudesta
8. Hajuvesi tädit
9. ”Personal Trainerit” = neuvojat
10. Ylilyöntipainot
11. Magnesiumilla sotkijat
12. Ylikireet pyöräilyshortsit

Ärsyttää kun uudella salilla ei enää tervehditä. Entisellä salilla keravan Powercenterillä oli ainakin sellainen kulttuuri että salille tullessaan tuli vähintään nyökkäyksellä tervehdittyä jos törmäsi kanssatreenaajiin aulassa, pukukopissa tai kun astui salin puolelle ensimmäisen kerran. Ja tervehdykseen vastattiin.
Sali vaihtui ja enää ei juuri kukaan tervehdi, tai pahimmassa tapauksessa eivät vastaa mitenkään kun yritän itse tervehtiä. Tuijottavat lattiaa eivätkä ole huomaavinaan. Ihme juntteja.

perjantai-ilta on paras hetki treenata, sillon on pirusti tilaa!
ei mun salilla ainakaan, tuntuu et kaikki on just sillon hakemassa viimehetken pumppia päälle ennen baari-iltaa :D

ja eniten vituttaa sellanen pieni joukko teini-ikäisiä idän ihmeitä jotka tulee salille oman mankan kanssa ja alkaa popittaan täysillä jotain maroon faiffia :david: se tunne kun moves like jagger pärähtää soimaan ja huomaa kuinka kaikki testosteroni karkaa ruumiista ja keho vaipuu ikuiseen kataboliaan. Siinä jää kyykkäämiset kyllä helposti niihin lämmittelypainoihin. Viime kerralla joku korsto meni kyllä huomauttaan niille jotain, en kuullu tarkemmin muuta mut se alko jotenkin että "vittu jätkät nyt oikeesti...", saa nähdä onko tätä ongelmaa enää ens kerralla. No okei ei tää oo asia joka mua eniten vituttaa mut yks uusimmista vitutuksen aiheista

Miten te oikeen pystytte käymään yleisillä saleilla jos on non paljon asioita jotka ottaa päähän? Ite ainakin yritän olla salilla aika rennoin mielin, ainoo mikä ärsyttää on paikasta paikkaan pomppijat jotka vetää jonkunäköstä kuntopiiriä ja jättää painoja joka paikkaan..

minua ottaa salilla päähän ne patut jotka tulee lässyttään että älä älä poika revi noin loppuun itseäs, hajoo paikat jne jne, kai mä nyt itse perkele tiedän missä mun rajat kulkee ja jos ei vedä täysillä niin miksi mennä salille lainkaan...
toinen on kun 15-17 poikaset lässyttää ihmissuhde ongelmistaan...JUMALAUTA, EI TÄMÄ MIKÄÄN MARTTAKERHO OLE, menkää johonkin muualle "se jätti sen ja nyt se on sen kanssa" "joo, mä ajattelin yrittää sitä muijaa"....AAAAAARGGHHH!!!!

kiitos, nyt helpotti

Et sää 79:nä enää mikään poika ole :D

Tänään oli salilla nuori mies, joka tuoksahti kyllä sen verran karmivalle, että voisi ehkä suositella suihkussa käyntiä ja salivaatteiden pesua useammin kuin kerran kuussa. :jahas:

Miten te oikeen pystytte käymään yleisillä saleilla jos on non paljon asioita jotka ottaa päähän? Ite ainakin yritän olla salilla aika rennoin mielin, ainoo mikä ärsyttää on paikasta paikkaan pomppijat jotka vetää jonkunäköstä kuntopiiriä ja jättää painoja joka paikkaan..
En oo ikään ylipäätään tajunnu kuntopiirien hienoutta ja vituttaa tosi paljo jos joku vetää jotain hiton penkki-hauis-vatsat piiriä... Mut eipä ketään voi kieltääkään tekemästä niitä.

Vituttaa käydä salilla sillon siellä on niitä ryhmäliikuntasettejä menossa, pukkarista kaikki kaapit varatttu ja keksin tuhat neljäsataa hyvää syytä käydä salilla treenamassa ja saman verran syitä miksi pitäs välttää ryhmäliikuntaa.... argghhhh. onkohan mulle jääny jotain traumoja koulun liikuntatunneista :D

Tänään oli salilla nuori mies, joka tuoksahti kyllä sen verran karmivalle, että voisi ehkä suositella suihkussa käyntiä ja salivaatteiden pesua useammin kuin kerran kuussa. :jahas:

Eihän se kiva ole, mutta täytyy muistaa että monilla nuorilla miehillä hiki tuoksahtaa normaalia enemmän ja sitä tulee normaalia enemmän. Itse tunnen yhden tyypin, jonka hiki haisee aivan helvetin pahalle. Hänellä pienikin hieneritys saa aikaan jo ihan kunnon lemahduksen, eikä tee mieli oleilla hänen lähistöllä silloin. Voi vaan kuvitella miten vittumainen vaiva, käy sääliksi häntä. Hän on täysin tietoinen haisevuudestaan. Omien sanojensa mukaan on kokeillut aivan kaikkea, muttei mikään tepsi.

Todennäköisestihän salillasi oleva tyyppi ei vain pese treenivaatteitansa tarpeeksi usein :) Piti vaan tuoda tollanenkin näkökulma esiin. Ja salihan on viimeinen paikka, jossa hienhajusta saa valittaa ;)

Eipä siinä yleensä vituta mikään. Joskus ei vaan jaksa lähteä sinne, ja sit vituttaa :) Jotain jos ois pakko keksiä on, että oma tyhmyys hommissa: liian vähän lihashuoltoa on johtanut pieneen revähdykseen selässä, joka estää kyykkäämisen (ihan parasta salilla) parin viikon ajaan jo...

Ja salihan on viimeinen paikka, jossa hienhajusta saa valittaa ;)
Eihän se ole sali eikä mikään, jos hiki ei haise. :) ...mutta rajansa kaikella. Tyyppi oli kuiten vasta saapunut salille, kun tuli viereeni tekemään jotain pistävän hajun seuraamana, joten ehkä kyse oli kuitenkin pesemättömistä kamppeista... No, eipä tuo hirveästi haitannut, mutta kun on kerta pistetty ketjunkin pystyyn tätä varten, niin piti tulla nariseen. :D

Ärsyttää kun uudella salilla ei enää tervehditä. Entisellä salilla keravan Powercenterillä oli ainakin sellainen kulttuuri että salille tullessaan tuli vähintään nyökkäyksellä tervehdittyä jos törmäsi kanssatreenaajiin aulassa, pukukopissa tai kun astui salin puolelle ensimmäisen kerran. Ja tervehdykseen vastattiin.
Sali vaihtui ja enää ei juuri kukaan tervehdi, tai pahimmassa tapauksessa eivät vastaa mitenkään kun yritän itse tervehtiä. Tuijottavat lattiaa eivätkä ole huomaavinaan. Ihme juntteja.

No ei tämänkään pitäs maatakaatava juttu olla. Eihän "outoja" muuallakaan tervehditä ehkä sitten jos useemmin nähnyt ja jutellut. Riippuu tietysti minkä kokonen laitos ja missä päin Suomee.

No ei tämänkään pitäs maatakaatava juttu olla. Eihän "outoja" muuallakaan tervehditä ehkä sitten jos useemmin nähnyt ja jutellut. Riippuu tietysti minkä kokonen laitos ja missä päin Suomee.
Ei ole maatakaatava ei mutta kummastuttaa. Kyllä vaan vanhalla salilla outojakin tervehdittiin ja oudot tervehti. Nykyinen sali on tikkurilassa.

Mua ärsyttää kanssa ihmiset, jotka ei tervehdi. Eihän se vaadi kuin pienen nyökkäyksen...

Jep, tottakai se kuuluu ihan vaan hyviin tapoihin morjestaa, oli sitten kuinka outo.

Jepulis mutta se on vaan niin ,että ihmisiltä alkaa olla loppu kaikki käytöstavat ei osata kiittää jos joku pitää ovea auki tai tuo saatanan mykkä lattiaan tuijottaminen kun tervehtii.......:curs:

Ehkä eniten se ettei tilat ole siistit ja/tai laitteet on rikki tai huonossa kunnossa. Ja vaikka on huomautettu asiasta henkilökunnalle ei tapahdu mitään.

Mua ärsyttää nämä puhelimessa puhujat ja samalla laitteessa istujat. Se ei kauheesti vaadi jos nousee siitä penkistä ja menee vaikka nurkkaan juttelemaan tai jättää sen puhelimen sinne koppii, no jokainen tyylillään.

Back
Ylös Bottom