Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Haluaisin sanoa mave, mutta tekstistäsi päättelen että sen on jokin muu?

Kyllä mave on ihan ok liike kun tekee pienillä painoilla ns. puhtaasti.

Tarkotin sitä että epämukavimmilla liikkeillä se kehitys yleensä parhaiten tulee. :) Eli jos mavemaksimi on 100kg niin lisää vetämistä vaan.

Tänään tipahdus maanpinnalle jälleen, hauista treenailtu pitkään eri päivänä kuin selkää, nyt samassa treenissä. Pisti oikein hävettämään kuinka pienillä raudoilla sitä hauista joutui veivaamaan selkätreenin jälkee :D Ja kyllä, hauis on kaikki kaikessa ;) no ei ny iha

Ei ketään kiinnosta siellä salilla paljon kukakin kääntää hauiskääntöjä. Yleensä se on vaan treenaajan omassa päässä tuo harhaluulo.

Jos ei niin pukkarissa viimeistään hävettää? :D
Juu varmana saa heti olla tekemässä tiliä ja selittämässä pukkarissa jätkille miksi se katkis kutistuu.:D Vastaanottokomitea suorastaan odottaa selityksiä.:D

Eniten vituttaa akuutti voimattomuus, viimeksi tänään koettu. Treenin alusta asti on vaan sellainen olo että nukahtaa seisaalleen, ja rauta on hirveän raskasta. Perkele. Vois varmaan pitää kevyen viikon kohtapuoleen.

Mua haukotuttaa aina välil ja se vituttaa itteäniki, mut haukottelua johtuu aivojen hapenpuutteesta... Tietenki siin vaikuttaa ihan vitun laiskalta ja sellaselt muitten mielestä :D

Mä oon miettiny tota haukotusta, mua alkaa AINA haukotuttaa ennen tiukkaa sarjaa... Tiedä sitten mistä johtuuu :confused:

Tänään tipahdus maanpinnalle jälleen, hauista treenailtu pitkään eri päivänä kuin selkää, nyt samassa treenissä. Pisti oikein hävettämään kuinka pienillä raudoilla sitä hauista joutui veivaamaan selkätreenin jälkee :D Ja kyllä, hauis on kaikki kaikessa ;) no ei ny iha

Itellä vähän sama "ongelma". Selkä on aina ollu suht vahva, mutta hauikset heikot. Jos teen selkätreenin jälkeen hauiksia käsipainoilla niin viimeisissä sarjoissa painot on 10-15kg.

Sairastelu. -.-

Ähkyssä treenaaminen koettu viime viikolla. Mave ei oo sitä mukavinta puuhaa siinä tilassa ja ei oikee mistään saa irti mitää koko treenin aikana:D.

Ite jalkatreenit kyllä on vähän perseestä, mutta ei sen takia että en niitä haluaisi tehdä vaan kun ne on niin helvatin rankkoja. Tosin parin tunnin päästä jalkatreenistä olo on jo paljon parempi, kun taas on yks rääkki vedetty.
Mä vaihdoin jakoa niin että jalkapäivänä treenataan reidet sekä hauikset, niin on jotain kivaakin siellä kinttutreenin seassa :D ja habat pikkulihoina vielä jaksaa kyykkyjen jälkeen treenatakkin.

Itseäni vituttaa jo valmiiksi tämän illan treenit. En tajua mikä on mutta maanantaisin meidän sali on täynnä porukkaa...siinä menee koko oma päivä ihan höntsäykseksi kun ei laitteet ja alueet missä pitäisi oma päivä vetää ole vapaana. Puolet treenistä menee laitteiden vapautumista kyttäillen. :(

Vituttaa suunnattomasti se kun ei ole mitään motivaatioita jalkatreeniin. Yhden jalkatreenin tehny viimesen parin kk aikana -.- ei näin. Viime viikolla menin tekemään jalkatreeniä ja lopputulos oli, yksi sarja kyykkyä pelkällä tangolla jonka jälkee luovutin ja tein rankan maastaveto treenin ja lähdin kotiin. Jospa sitä vielä sais intoa jalkatreeniin.

Ei ketään kiinnosta siellä salilla paljon kukakin kääntää hauiskääntöjä. Yleensä se on vaan treenaajan omassa päässä tuo harhaluulo.

Lähinnä tarkoitin tuolla hävetyksellä, sitä vitutuksen määrää, kun joskus sillon tällön päässyt iloitsemaan kehityksestä myös tuossa liikkeessä, mutta sitten huomaa selkäpvän yhteydessä oman heikkouden :D

perjantai-ilta on paras hetki treenata, sillon on pirusti tilaa!

..ja ettei mee offiks, nii viimeks salilla potutti se että en löytäny millään käteen sopivaa kahvaa lämmittelyvaiheessa vaan löysin jonku jättipaksulla kädensijalla varustetun.. myöhemmin löysin sitte ihan normaalinkin, koska tajusin kattoa vähän ympärilleni. I'm such a stupid bitch... :jahas:

minua ottaa salilla päähän ne patut jotka tulee lässyttään että älä älä poika revi noin loppuun itseäs, hajoo paikat jne jne, kai mä nyt itse perkele tiedän missä mun rajat kulkee ja jos ei vedä täysillä niin miksi mennä salille lainkaan...
toinen on kun 15-17 poikaset lässyttää ihmissuhde ongelmistaan...JUMALAUTA, EI TÄMÄ MIKÄÄN MARTTAKERHO OLE, menkää johonkin muualle "se jätti sen ja nyt se on sen kanssa" "joo, mä ajattelin yrittää sitä muijaa"....AAAAAARGGHHH!!!!

kiitos, nyt helpotti

Back
Ylös Bottom