Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se että kun punttaa niin kaikki mimmit käy vähän liiankin kuumana ja tulee aikatauluongelmia kun ei vaan kerkee jakaan rakkautta kaikille. Toisena on se klassinen että ovenkarmeihin tulee törmäiltyä ihan liikaa.
Mitäs WTF tossa on?Se kun joku urpo tekee hauiskääntöjä kyykky räkis , wtf . .
ettei osaa tulla kysymään niin jääkööt kyykkynsä tekemättä.
No niinpä. On se vaan hankalaa.Sujuisi ruuhka-aikaan paljon sujuvammin treenaus jos ihmiset osaisivat avata suunsa ja kysyä sen sijaan että manaavat takavasemmalla sitä urpoa joka varaa heidän kyykkyhäkin habakääntöön![]()
En nyt tiedä miten termit menee, mutta tarkoitan nyt siis sitä telinettä... joka on mun mielestä rack. Häkkiin en koskaan menisi hauberia vääntää, siis missä saa varmistusraudat paikalleen. Tuo on vähän vaikea, koska englanniksi power rack on tuo "häkki", ja squat rack on se pelkkä teline.
Juu, mulla tulee varmaan englanninkielestä toi jotenkin... enkä muutenkaan ole juuri perehtynyt noiden oikeisiin nimiin. Eli tarkoitan että teen hauberit siinä "räkissä" (telinehän se vain on) kuten esim. tämä englanniksi nimeltään squat rack:Kappas. Mä tarkoitin kyykkyräkillä power rackia ja nimenomaan sen sisäpuolella tekemistä, sekasinhan näissä menee kyllä. Ja tietysti jos salilla ei yksinkertaisesti oo muualla tilaa, niin ihan perusteltua silloin tehdä siinä missä sitä on.

. . . Sitten urpot jotka heittelee painoja , käyttäis pienempiä painoja jos ei jaksa kannatella , tekee oikein hyvää kässäreille kun niitä heitellää kulma edellä lattiaan , sit ihmetellää miks ne on paskana . . Alkais vaikka pelaa koripalloa jos haluaa heitellä jotain