Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ulos vai sisään vai sekä että?mikäs on kun kyykyssä polvet vaeltavat hieman sivusuunnassa? Olen yrittänyt keskittyä pitämään ne paikallaan mutta ei vaan onnistu
Ja irrotusvaiheesssa kannattaa ajatella, että työntää lattiaa poispäin jaloillaan. Samalla pyri pitämään selän asento paikallaan, kunnes polvet on ylitetty.
Ei, silloin kun "työntää jaloilla lattiaan", jalat on vahvemmin mukana nostossa ja suoristuvat myöhemmin. Vertaa esim. Ed Coanin ja Ano Turtiaisen nostoja. Coan lähtee aika alhaalta kyykystä ja työntää tuohon tyyliin jaloilla, Turtiainen taas lähtee melkein pystystä ja nostaa enemmän selällä.Eikös tällein nimenomaan jalat sitten ekana suoristu ?
Siis pointtihan oli juuri se että ne ovat täysin erilaiset tyylit. Pitääkö vääntää rautalangasta?Siis miten sä ees voit verrata noita tyylejä?
Mun tietääkseni Coan veti sumona.
Ei vaan nimenomaan en tarkoittanut sumoa. :wall: Oletin tietysti että on yleistä tietoa että Coan on vetänyt sekä sumolla että perinteisellä, ja että kaikilla on tarpeeksi järkeä ymmärtää että vetotyylistä puhuttaessa oletusarvoisesti tarkoitetaan sitä tyyliä mitä se on viimeiset lähes 20 vuotta käyttänyt. Kyllähän Coan otti enkkansa 901 lbs sumolla (v. 1991), mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä tähän keskusteluun. Yhdessä noista videoista oleva 887 lbs vuodelta 1998 taitaa olla paras johon Coan pääsi perinteisellä, eli yli 400 kiloa veti siis silläkin tyylillä.Ei tosta sun tekstistä voinu päätellä että tarkoitit sumoa. Ja olin osittain oikeassa jos hän on kerta vetänyt sumona jossain vaiheessa. Taisi kovimmat raudat ottaa sillä tyylillä muutenkin!