Suunnittelen tässä juuri dieetti ruokavaliota itselleni. Olen 181cm/78kg ja turhaa läskiä on kertynyt ja siitä olisi tarkoitus päästä eroon. Tarkoituksena on käydä salilla 2x viikossa, ja käydä lenkillä 2x viikossa. Lisäksi pelailen välillä futista/sählyä. Salilla treenatessani keskityn aloittelijan perusliikkeisiin. Osaisiko joku arvioida minun kulutukseni, ja että onko alla mainittu Timba79:n kirjoittama dieettiruokavalio hyvä minulle?
Aamupala klo 7
Neljän viljan puuro, 30 g
Fast Whey3 40 g
Lounas klo 11
Mäkin Grilled Chicken Caesar -salaatti
Välipala
Ananas, 140 g
Maitorahka, 250 g
Illallinen
Jauheliha, naudan, 6%, 400 g
Makaroni, 100 g
Iltapala
Fast Whey3, 40 g
Oliiviöljy, 15 g
Total Calories 1890 r62 - hh120 - p213
Haluaisin vähän tehdä muutoksia tuohon, koska lainatakseni Tomppaa: "1. Valitse elintarvikkeet, joista itse pidät. Jätä kaikki paskan makuinen dieetistäsi pois, sillä kenelläkään ei ole kiinnostusta syödä oksennus kurkussa jotain ruoka-ainetta kahta päivää kauempaa. "
Aamupala: Ultra Whey 8100 40g + kaks ruispalaa(margariinia päälle, ei muuta) ja lasi maitoa
Lounas: Millä voisin korvata tuon Mäkin Grilled Chicken Caesar -salaatin? Voin välillä käydä syömässä tuonkin, mutta kalliiksi tulee jos joka päivä syö? Ehdotuksia?
Välipala: Ananas 140g maitorahka 250g käy minulle hyvin
Illallinen: Olen huono kokkaamaan ruokaa, niin olisiko tähän ehdottaa jotain kaupan valmisruokaa, joita ei tarvitse ihmeemmin valmistaa muuta kuin mikrossa lämimttää?
Iltapala: Ultra Whey 8100 40g