Heippistä! Aloittelija täällä huhuilee. Tavoitteena on tiivistää kroppaa (155/53), päästä jenkoista eroon ja työstää sporttinen, kaunis kroppa.

Viime ajat olen vetänyt tähän tapaan: 3 kertaa viikossa aerobista, lähinnä sauvakävelyä ja pian myös pyöräilyä (kerrallaan 45-90 min) ja 2 kertaa viikossa kahvakuulatreeni tai pump tai täsmäjumppa reisiin, vatsaan ja pakaroihin.
Mutta nyt on tullut mieleen, että joko olen vain kärsimätön ja odotan tuloksia liian nopsaan vai mättääkö sittenkin se, ettei viikossa ole yhtään vanhaa kunnon kuntosalitreeniä! :hyvä: Olen liikuntaa lisännyt vähän kerrassaan kolmesta neljästä viiteen. Mietin, josko kroppa kestäis lisätä sen kuudennenkin kerran vai pitäskö jatkaa viidellä, mut rakentaa viikko eri tavalla? Kuntosalitreeni on siis aikaisemmasta elämästä tuttua ja ohjelmakin on olemassa. Lähinnä mietin sitä, että onko siinä itua, jos lisäisin yhden kuntosalitreenin noiden päälle - mut onko yhdestä kuntosalitreenistä sit apua? Vai pitäiskö luopua jostain noista tunneista tai tehdä vähemmän aerobista?
Pohdiskelee, Mary-Ann