http://startingstrength.com/index.php/site/platform_managing_calluses
Kirjassaan myös kertoo otteesta.
Kiitos, olihan sellainen video... tuo Rippertoen ote on kai aika lähellä sitä millä itse pidän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://startingstrength.com/index.php/site/platform_managing_calluses
Kirjassaan myös kertoo otteesta.
Minulla olisi yksi kysymys maastavetoon liittyen.
Mitä teen väärin, kun tankoa maahan laskiessa tanko osuu polviin?
Todella ärsyttävää kun jokaikinen laskeutuminen käy polviin ja ne on jatkuvasti mustelmilla.

Kyllähän tuo veto kannattaa tehdä juuri sillä otteella kun saapi eniten rautaa liikkeelle. Ristiotteella jos vetää, niin ainakin normisarjapainoissa kannattaa opetella vetämään molemmin puolin, mutta taas ihan maksimissa (ennätysyritykset, kisanostot ym.) sitten sieltä vahvemmalta puolen tieten.
Jos taas vetää myötäotteella, niin eipä sillä sen ihmeempää merkitystä ole, onko se tanko siellä nyrkin sisässä vaiko osittain sormilla. Lyhyt sormisella se ei taida siellä kourassa pysyä vaikka kuinka yrittää, vaan aina valuu aavistuksen sinne sormille. Mutta jos kerta ote pitää, niin mitäpä väliä tuollakaan on? Varsinkin jo vielä kokee siitä ihan vallan jopa etua saavan lähtöasennon suhteen (uskoisin että suurin vaikutus tuossa löytyy korvien välistä, kuiten kropan asennon kannalta niin pieni muutos loppupeleissä), niin sitä suuremmalla syyllä sitten vedetään tanko siellä sormissa.
Mites sit lihasepätasapainot jos aina vedetään kovat raudat sillä paremmalla otteella, ite ainakin olen tehnyt niin että kun kolmosia olen vedellyt niin silloinkin joka toinen sarja on vaihtanut otetta.
Crrc: -Kun sä kerta lainasitkin sitä mun tekstiä, niin kai sä nyt luit sen ensin? Siinähän lukee että normi treenisarjat vuoropuolin ja kisanostot/ennätysyritykset sitten sieltä vahvemmalta puolen aina.
Paljon veditte maasta kun aloitte tekemään mavea? Ite kokeilin tänää ekaa kertaa ja 100kg ei ollu kauheen tiukka ja sillä pysty vielä tekemään kolmosen että tekniikka pysy hyvänä. Mun mielestä toi oli aikamoinen yllätys, kun penkki maksimi oli 70kg kun alotin kunnolla treenaamaan ja nyt 95kg.