Mä en oo asioinut kastellimyyjän kanssa edes
. Mut ei siitä enempää. Mä en usko kyllä tuota, että elementtitalon voi suunnitella miten itse haluaa. Niillä on elementit tietynlaisia ja niiden ehdoilla mennään.
Kastellissa voit pystytysvaiheessa tehdä ihan mitä haluat. Itsekin muutin esim. tallin lattian korkoa vaatimattomat 40 senttiä ja kastelli pisti rungon lennosta tuohon mittaan. Olisi ollut aika jännä, jos ikkunat sun muut olisi jäänyt 40 senttiä ylemmäksi mitä olisi kuulunut. Ja autotallin ovi olisi ollut keskellä seinää vähän kun ikkuna
Muutoksen hinta 0 euroa
Pre cutissa ei ole huonojapuolia pois lukien rakennuttajan kädettömyys. Tai kertokaa yksikin huonopuoli? Sateessa kasaaminen ei ole huono puoli. Tontille tavara tulee sitä mukaa kun niitä lyödään läjään, eli todellakaan koko talopaketti ei lävähdä tontille samalla hetkellä.
Hyviä puolia voin mainita, että pystytysvaiheessa esim. villojen tarkastus oli helppoa, koska ne todellakin on näkyvillä. Itsellä runkovaiheessa valvoja kävi joka ikinen päivä tarkastamassa onko jälki sellaista, että hän pistää nimen paperiin vai laitetaanko uusiksi. Kenen valvoja on vieraillut elementtitehtaalla tarkastamassa jäljen?
Tietysti voi pohtia oliko kastellin käyttämä gyproc parasta tai ikkunat/ovet niitä testivoittajia, mutta valinnan varaa kuitenkin on. ainakin nuo 2
. Tosin olen lähes 100% varma, että kastellin paketin voi tilata ilman ikkunoita, jos se olisi kynnyskysymys. Itse olen kuitenkin ollut tyytyväinen noihin ikkunoihin mitkä valitsin. tosin en muista kumman Hupen mainitsemista valitsin.
. Mut ei siitä enempää. Mä en usko kyllä tuota, että elementtitalon voi suunnitella miten itse haluaa. Niillä on elementit tietynlaisia ja niiden ehdoilla mennään.Kastellissa voit pystytysvaiheessa tehdä ihan mitä haluat. Itsekin muutin esim. tallin lattian korkoa vaatimattomat 40 senttiä ja kastelli pisti rungon lennosta tuohon mittaan. Olisi ollut aika jännä, jos ikkunat sun muut olisi jäänyt 40 senttiä ylemmäksi mitä olisi kuulunut. Ja autotallin ovi olisi ollut keskellä seinää vähän kun ikkuna
Muutoksen hinta 0 euroa
Pre cutissa ei ole huonojapuolia pois lukien rakennuttajan kädettömyys. Tai kertokaa yksikin huonopuoli? Sateessa kasaaminen ei ole huono puoli. Tontille tavara tulee sitä mukaa kun niitä lyödään läjään, eli todellakaan koko talopaketti ei lävähdä tontille samalla hetkellä.
Hyviä puolia voin mainita, että pystytysvaiheessa esim. villojen tarkastus oli helppoa, koska ne todellakin on näkyvillä. Itsellä runkovaiheessa valvoja kävi joka ikinen päivä tarkastamassa onko jälki sellaista, että hän pistää nimen paperiin vai laitetaanko uusiksi. Kenen valvoja on vieraillut elementtitehtaalla tarkastamassa jäljen?
Tietysti voi pohtia oliko kastellin käyttämä gyproc parasta tai ikkunat/ovet niitä testivoittajia, mutta valinnan varaa kuitenkin on. ainakin nuo 2
. Tosin olen lähes 100% varma, että kastellin paketin voi tilata ilman ikkunoita, jos se olisi kynnyskysymys. Itse olen kuitenkin ollut tyytyväinen noihin ikkunoihin mitkä valitsin. tosin en muista kumman Hupen mainitsemista valitsin.