Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eniten vituttaa se ku treeni pitäs lopettaa ja lähtee takas pukkarin puolelle
Se ärsyttää kyllä kun jotkut tulee salille ja ensimmäiseks pitää kertoa et joo tänää ei kyl oikee jaksais tehä mitää. Tekis mieli sanoa että pitikö se tänne asti tulla kertomaa.
Te ressukat ette ymmärrä, että vaikutus tulee tehdä siihen lihapalaan jota treenataan... ...että ryhdyt ottamaan lämpöä pystypunnerrukseen hänen kyykkyraudoillaan, olet pilannut hänen päivänsä totaalisesti.
Jos esim. kyykkyhäkin jakaminen toisen treenaajan kanssa menee vahingossa niin, että ryhdyt ottamaan lämpöä pystypunnerrukseen hänen kyykkyraudoillaan, olet pilannut hänen päivänsä totaalisesti. Tuolloin toki huumorista voi olla apua, esim. "hupsista rallaa, tuli ihan väärä liike, miten se nyt noin..." voi laukaista tilanteen, kunhan älyät häipyä takavasemmalle :D
Tyhmyys se aina eniten vituttaa...joko oma tai muiden. Aloitin salitreeniä 80-luvun lopulla ja treenailin kuntoiluksi 9 vuotta. Pidin pienen tauon, treenailin pikku pätkiä siellä täällä ja nyt on taas kuntoiltu putkeen kolmatta vuotta, ja edelleen ihmettelen samoja asioita. Se on nimittäin niin, että menee minne salille tahansa, niin noin 10% ihmisistä joita kohtaat, oikeasti tietää mitä salilla tekee. Loput 90% ovat hukkaamassa omaansa ja muiden aikaa pelehtimällä mitä kummallisempia liikkeitä, sarjoja, liikeratoja ja kaikki menee päin vttua. Itse olen opiskellut sekä kantapään kautta että kirjallisuudesta tätä hupia ja aina törmää siihen, kuinka paljon tietoa on saatavilla. Sitä ei vaan selvästikään kaikille tarjota, kun kaikki liikkeet pitää keksiä itse uudelleen.
Mikä ihme tätä porukkaa vaivaa, sillä ei tämä homma mitään ydinfyysikon lahjoja edellytä. Kiusataan tyhmää lihapalaa kunnes se uupuu, eikä sitäkään osata suorittaa? No, itse vedin tunteella tuon ensimmäiset 5 vuotta, tai valtaosan siitä, kunnes koin valaistuksen ja ryhdyin käyttämään pelkästään kunnon liikeratoja ilman mitään heijauksia tms. "apukeinoja"...
Toi asia kyllä vituttaa kun vanhemmat ei ymmärrä salilla käyvän proteiinin tarpeesta mitään :O vielä kun kotona asustelee tän vuoden syksyyn ainakin..ja toisekseen vanhemmat ei ole mukana ollenkaan ruokailuissa, eli ne kantavat taloon aivan vääriä ruokia ( pikaruokia jne. )
On paljon tehokkaampaa kohdistaa liike tiettyyn lihakseen ja uuvuttaa se, kuin vääntää kaikista liikkeistä jokin koko kehon koettelemus, jossa perseen sulkijalihas on kaikkein kovimmilla estämässä ettei suolet purskahda lahkeeseen.
Omassa treenissäni suljen kaiken muun pois mielestäni, keskityn siihen miten keho vastaa treeniin ja sitä kautta olen aiheuttanut hämmennystä muissa salilla kävijöissä, jotka ovat herttaisen yllättyneitä kun tässä läskinpalassa onkin luu sisällä. Toki tuo saattaa aiheuttaa nolojakin tilanteita, mutta onneksi harvoin. Jos esim. kyykkyhäkin jakaminen toisen treenaajan kanssa menee vahingossa niin, että ryhdyt ottamaan lämpöä pystypunnerrukseen hänen kyykkyraudoillaan, olet pilannut hänen päivänsä totaalisesti.