Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Huomasin tossa äsken, että olin sitte sekoittanut laturin ja palkkarin jauhot aika täydellisesti.

laturissa sitten vedin vahingossa maltoa ja kreaa, kun piti vetää dextroa, bcaa jauhoa, kreaa ja beta-alaniinia... huomaa nyt ainakin näin jälkikäteen kun treenistä on joku 45 min ja vitun pirtee olo :D

ihmetytti kyl se riisinen maku siinä laturissa (:

Ongelmana on ollut motivaation puute selkätreeneissä joka suurimmaksi osaksi johtuu siitä, etten saa kulmasouduilla, ala- ja ylätaljoilla yms vetoliikkeillä tuntumaa latseihin. Takaolkapäät ja epäkkäät saavat osumaa mutta latsit eivät ole olleet koskaan kipeänä seuraavana päivänä. Ja remmejä olen alkanut selkäliikkeissä käyttämään juurikin sen takia, että saisi liikkeen kohdistettua selälle käsien sijaan. Ainoa ongelma koko harjoittelussa on noi selkäliikkeet joita en vaan jostain syystä osaa oikein tehdä. Äsken kävin kokeilee mutta vitutus vei voiton kun piti jo mave jättää kesken kun alko tuntumaan ikävää painetta ja vihlontaa alaselässä nostaessa, tekniikka on kunnossa joten ei johdu siitä, kyseistä kipua on nyt parissa viime mavetreenissä alkanut ilmetä. Eli mistä vitusta sais apua tähän kun vituttaa jo salille lähtiessä jos selkäpäivä edessä, muita treenejä odotan innolla.

Kannattaa hakea vauhtia ihan alusta ja koittaa todella pienillä painoilla! Mulla oli just samaa ongelmaa että ei mitään tuntoa saa selkään taljoissa, mutta tein yhen kevyen pumppi viikon välissä...alataljassa pienellä painolla rauhallisesti tuot kahvan vatsaan ja itse koin ainakin hyödylliseksi pidättää siinä 1-2sek ja "supistaa" latseilla...siitä asti on nyt tunto ollut ainakin alataljas :D Ylätalja vaatii vielä hakemista, mutta siihenkin kokeilin "normitangon" sijaan "lapiokahvaa" ja se paranti heti tuntoa.

Tänään satuin salille kahdestaan oudon tyypin kanssa, joka latasi painot laitteeseen, teki pari sarjaa, siirtyi seuraavaan laitteeseen ja latasi taas siihen painot jne. Mistään hippi ei ottanut painoja pois lopetettuaan.

Jonkin aikaa sitä katselin ja lopulta laitoin kaverin ottamaan painot pois :curs:
(riittävän vittumainen sanallinen huomautus ja ilkeä mulkoilu riitti, väkivaltaa ei tarvittu...)

Tänään helisi korvat salilla, kun joku keski-ikänen rambo paukutti ylätaljaa liian isoilla painoilla parin sentin liikeradalla. Kun voimat loppu tuossa nytkytyksessä, niin painot ylhäältä alas yhtään jarruttelematta. Ei normaalisti haittaa juurikaan, mutta tänään rupes jo kiristämään mielentilaani. ;)

Avaudun. V***taa nii hitosti ku ihmiset tiputtaa painonsa maahan mitä ei kuuluisi edes tiputtaa. Painot hajoo ja se ääni on niin ärsyttävä kun siihen joskus pelästyykin.

Ottanu huomioon että varsinki salin isoimmilla möröillä se on tapana. Saanen kysyä, mikä idea? Kyllä ilman sitä räjäytystäkin kaikki huomaa että ne on terminaattoreita.

Hommaa korvatulpat jos tollanen peljästyttää niin...ennemmin tiputtaa painot maahan kun hajottaa paikkansa tai tuhlaa voimat turhaan vääntämiseen niitten kanssa sarjan jälkeen.

Avaudun. V***taa nii hitosti ku ihmiset tiputtaa painonsa maahan mitä ei kuuluisi edes tiputtaa. Painot hajoo ja se ääni on niin ärsyttävä kun siihen joskus pelästyykin.

Ottanu huomioon että varsinki salin isoimmilla möröillä se on tapana. Saanen kysyä, mikä idea? Kyllä ilman sitä räjäytystäkin kaikki huomaa että ne on terminaattoreita.

ite ärsyynnyn tästä samasta asiasta.

Ne saamarin pellet, jotka vuodesta toiseen hinkkaa niitä samoja viturallaan olevia liikeratoa, samoilla varpusenpainoilla, eivätkä kuuntele mitään neuvoja.. "kyllä mä tiedän" on aina vastaus... ja kehitystä ei ole tapahtunut mihinkään suuntaan viimeiseen 10 vuoteen. Mitä helvettiä ne tekee siellä?

Ne saamarin pellet, jotka vuodesta toiseen hinkkaa niitä samoja viturallaan olevia liikeratoa, samoilla varpusenpainoilla, eivätkä kuuntele mitään neuvoja.. "kyllä mä tiedän" on aina vastaus... ja kehitystä ei ole tapahtunut mihinkään suuntaan viimeiseen 10 vuoteen. Mitä helvettiä ne tekee siellä?

Ylläpitää sitä adonista kuntoaan, jonka sai saavutettua joskus 3kk työllä.

Tästä elukasta on olemassa huomattavasti omituisempi mutta harvinaisempi alalaji. Se on sellainen ikuisesti varpusenpainoilla hinkkaava kynäniska, joka käy neuvomassa itseään isompia ja vahvempia siitä, kuinka nämä tekevät liian isoilla painoilla liian lyhyitä sarjoja. Vetää aika sanattomaksi kyllä.

Eniten ja eniten mutta naiset.

Tajuan erittäin hyvin että mukavinta on treenata hyvin istuvissa ja kevyissä kuteissa, näinhän teen itsekkin, mutta rajansa hei kaikella. Häiritsee huomattavasti treeniä kun jostain takavasemmalta ilmestyy eteen timmi aerobicpupunen käytännössä päällemaalatuissa spandexseissaan ja runsaasti dekolteeta tarjoavassa urheilutopissaan kyykkäilemään. Eihän sitä normaali mies yhtään tiedä mihin katseensa kääntäisi, ei niitä omia varpaitakaan kiva ole kokoaikaa tuijotella. Sitten luetaan mimmien puolelta ja saadaan kommenttia kaveritytöiltä miten "AINA NE PERVOT SALILLA KYYLÄÄ", well no shit sister.
Kyllä. Käyttämälleni salille oli eilen saatu raahattua kuvaaja, pari valotolppaa ja nätti mallityttö poseeraamaan jo ennestään melko ahtaaseen salin nurkkaan. Jotain treenilehden juttua varten ilmeisestikin. Hiukan piti varoa liikkeitään ja mallia vilkaistessa paras terä treenistä hukkui pierun lailla Saharaan, sen verran poikkesi normaalista salilla käyvästä massasta "sali"meikkeineen. Salilla sallitaan rautojen kolina, hienhaju ja karvaiset miehet. En kaipaa salilleni mitään kuvankauniita mallityttöjä pyörimään!

eiku...

Mua potuttaa sellaset ~14v pojat ketkä tulee salille isoäidin tekemissä villasukissa, ja vaan istuu laitteilla, ei tee mitään ja tuijottelee muita. Argh! :jahas:

Oot yksin salilla tiistaina, torstaina tai lauantaina ja haluat kuunnella radio suomen kiekkokierrosta. Sisään astelee muutama nuori mies, menee soittimelle ja rokki soimaan. Helevetti, että palaa pää.. No ei muutaku suomi takas ja vihainen katse perään ja takas kyykkään.

Mua potuttaa sellaset ~14v pojat ketkä tulee salille isoäidin tekemissä villasukissa, ja vaan istuu laitteilla, ei tee mitään ja tuijottelee muita. Argh! :jahas:

Respectiä sen ikäisille, jos yleensä salille isojen poikien sekaan uskaltautuvat. Ja sitten jotakuta vielä potuttaa, jos juniorit ovat ensi alkuun vähän eksyksissä ja epävarmoja salilla? Voi vittu taas kerran.

Joo voi vittu kun kerran salilla joku kuunteli vissiin jalkapallo-ottelua tms. Koita siinä nyt hakee sitä treenifiilistä kun joku selittää radiossa muna pystyssä kun joku potkas pallon rajan yli. Kyl salilla täytyy soida musiikki. Ennemmin paska musiikki kun jotain höpöttelyä.

Tästä elukasta on olemassa huomattavasti omituisempi mutta harvinaisempi alalaji. Se on sellainen ikuisesti varpusenpainoilla hinkkaava kynäniska, joka käy neuvomassa itseään isompia ja vahvempia siitä, kuinka nämä tekevät liian isoilla painoilla liian lyhyitä sarjoja. Vetää aika sanattomaksi kyllä.

Joo niin vetää, itse vedin jossain ojentajavehkeessä täydellä pakalla viimeseksi hikisen kolmosen ja todellakin viimeisillä voimilla, niin nuori ja hoikka(ei viitsi sanoa kukkakeppi kun ei tässä itsekään mitään isoja olla) kaveri tulee tukka laitettuna ja hyväntuoksuisena neuvomaan, että sun kannattaisi hei laittaa vähemmän painoa ja tehdä enemmän toistoja. Katsoin paremmaksi olla vastaamatta mitään, ei sillä että olisi happea tuhlattavaksi muutenkaan, sen verta loppu oli. Ei muuten olisi varmaan edes keittänyt, mutta kesken sarjan oli pakko tulla siihen neuvomaan, se häiritsee pahasti kun pitäisi antaa kaikki mitä lähtee.

Oot yksin salilla tiistaina, torstaina tai lauantaina ja haluat kuunnella radio suomen kiekkokierrosta. Sisään astelee muutama nuori mies, menee soittimelle ja rokki soimaan. Helevetti, että palaa pää.. No ei muutaku suomi takas ja vihainen katse perään ja takas kyykkään.

Tuli mieleen kun välillä käyn toisella salilla, jossa usein saa yksin treenailla. Siellä sitten olin taas kerran yksinäni pumppailemassa, hyvällä fiiliksellä, kunnes sisään tulee n. 40-50vuotias mieshenkilö. Sanaakaan sanomatta marssii stereoiden luo ja laittaa cd-soittimen kiinni ja just jonkun kiekkomatsiselostuksen etsii radioaalloilta. Voi perse että alkoi samantien v*tuttaa aika huolella. Sattui kuitenkin olemaan niin lopuillaan treenit että en maininnut asiasta.

Kas kummaa kun samainen tilanne sattui uudestaan kohdalle pari viikkoa myöhemmin. Silloin vain olin just aloittanut mun treenit, joten kun setämies tuli salille ja vaihtoi saman kiekkoselostuksen soimaan, niin en jaksanut enää katsella tollaista urpoilua. Joten menin ja laitoin cd'n soimaan uudestaan, mitään sanomatta. Noh, tämä setähän sitten huutaa: "Hei, äläs poika vaiha sitä pois, MÄ kuuntelen sitä!" Siis ei vittu! Kyllä pystyy olla palikka yksilö! Sanoin kuitenkin kohteliaasti, tosin hieman vihaisesti ja kovaäänisemmin, että mä olin siellä ensin ja mä kuuntelin musiikkia, että sä voit kuunnella peliä sitten kun mä olen lähtenyt. Lähti setä sitten kiroillen ja ovet paukkuen pois.

Tuolla salilla yleensä ollut tapana kuunnella sitä, minkä siellä oleva treenaaja on kerennyt valita. Mutta jos ei miellytä, niin yleensä sen saa vaihdettua kun kysyy asiallisesti tyyliin: "haittaako jos vaihdetaan jotain muuta soimaan" tms. Mutta kyseinen ukkeli ei kyllä osannut käyttäytyä ollenkaan ja sitten kun suunsa avaa, alkaa heti pojitella, mikä kuulostaa alentavalta (olen kuitenkin lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä). Ja muutenkin tollainen käytös ärsyttää, jossa ajatellaan vaan omaa persettä.

se ketuttaa ehkä eniten kun ei saa ottamaan sinne minne pitäis. kyllhänne jotkut laitteiden raiskaajat ottaa päähän mut ei niitä kauheesti nää

Back
Ylös Bottom