Onko tuo malto tärkeäkin osa palautusjuomaa heti treenien loputtua? Itse olen treenien loputtua juonut 1dl heraa ja syönyt banaanin, ruoka sitten n 45min päästä jossa pitkäketjuiset hiilarit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo malto tärkeäkin osa palautusjuomaa heti treenien loputtua? Itse olen treenien loputtua juonut 1dl heraa ja syönyt banaanin, ruoka sitten n 45min päästä jossa pitkäketjuiset hiilarit.

Sisältää terveydelle välttämättömiä rasvahappoja.Mitä noi kalanmaksaöljy-valmisteet oikein hyödyttää?
Ja eiköhän niissä kaupan tuotteissa ole ihan samalla tapaan sisällysluettelo kuin suomessa.Niin, sitä mietin et mitä käy kun kaloreista suuren osan sanotaan menevän "läpi". Esim. jos juo alkoholia suuren määrän. Eli siis mitä käytännössä tapahtuu. Hyvä jos joku nyt käsittää, kaipa tää nyt oikeessa paikassakin on..
Iltoja!
Olen tällä hetkellä dietillä, ja lähdössä Italiaan viikoksi. Paikallisista kaupoista kun ei tiedä, mitä olisi viisasta ostaa välipalasafkoiksi? Kannattaisko jotain jopa ottaa Suomesta mukaan?
Eli mikäköhän vois olla sellanen perusvarma välipalasafka mitä a) löytys kaikista suuremmista kaupoista ja b) olis vahvasti protskupitonen. Kaikki apu tervetullutta!
Kiitokset

Onko mansikoissa jotain vikaa syödä? Tai siis onko niistä mitään haittaa, vaikka paljonkin söisi?