Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko palautusjuomassa pitäisi olla proteiinia ja hiilihidraatteja grammoina?
Mahollisimman halvalla pitäs päästä et aattelin laittaa pelkästään heraa ja maltoo. Vai toimisko sillee, et heraa ja jotai hiilaripitosta syötävää?
Mistähän johtuu, että on ollut lähes koko ajan tällä viikolla sellanen veto-pois-olo. Vaikka olen kevyttä viikkoa pitämässä niin tuntuu, ettei energiaa salitouhuun kerta kaikkiaan meinaa riittää.
Onko mahdollista, että edellisten viikkojen rasitus voisi vaikuttaa olotilaan pidemmälläkin aikavälillä?
Mikä näistä kuntoilumuodoista kuluttaa eniten kaloreita? 1 tunti vesijuoksua kokoajan (rauhallisella vauhdilla), 1 h tunti hölkkää koko ajan (rauhallisella vauhdilla) vai 1 h uintia sillein, että ui 25 metriä kovasti (yhden altaan mitan) ja sitten ui 25 metriä takasin sillein "palauttavasti" (kevyesti) ja matka on yhteensä 1 kilometri eli 20 kertaa päästä päähän?
Mitenköhän toi sivu toimii tai miten on mitattu, koska ton mukaan tunnin ruohonleikkuu kuluttaa enempi ku salibandy.
Mistähän johtuu, että on ollut lähes koko ajan tällä viikolla sellanen veto-pois-olo. Vaikka olen kevyttä viikkoa pitämässä niin tuntuu, ettei energiaa salitouhuun kerta kaikkiaan meinaa riittää.
Onko mahdollista, että edellisten viikkojen rasitus voisi vaikuttaa olotilaan pidemmälläkin aikavälillä?

Okei, tattista vain neuvoista. Harmi vain, että ehdin painella sinne salille ennen sun viestiäs :down:
No, olen nyt vetänyt kuitenkin itselleni todella kevyitä treenejä ilman mitään erikoissarjoja ja lyhyitä lepotaukoja + tottakai pienemmät limput.
Kyllä se on kuitenkin myönnettävä, että melkosen tukkosta meno on siitä huolimatta ollut. Mutta pitää tosiaan harkita tuota totaalilepoa salitouhuista, koska ei se ainakaan kehittävää ole, kun treenataan vajaakuntoisena sen tajuan itsekin, vaikka usein saatankin toimia toisin. Vielä on vähän kehitysasteella tämä oman kehon kuunteleminen ja erityisesti sen mukaan toimiminen.
Kannattaa toivoo ettet oo oikeesti vetäny jo ittees ylikuntoon, koska siitä ei sit viikon levolle selvitä.
Kannattaa toivoo ettet oo oikeesti vetäny jo ittees ylikuntoon, koska siitä ei sit viikon levolle selvitä.
Se tässä vähän itseäkin kauhistuttaa, vaikken asiasta täysin varma olekaan. Mitkähän ovat sellaisia yleisimpiä oireita/merkkejä, joista voi mitään päätellä? Jostain olen lukenut, että ainakin kohonnut lepopulssi ja laskeneet testotasot ovat tyypillisiä esimerkkejä. Olisiko siinä järkeä, jos kävisin mittauttamassa nuo testosteronitasot? Ja tapahtuuko tämä ihan perus verikokeen muodossa?