Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eihän niillä muutamalla kiinniolopäivällä vuodessa ole kovin suurta käytännön merkitystä, kun ne voi suunnitella kevyisiin viikkoihin. Tietenkin jos miettiminen on kovin vastenmielistä puuhaa, niin voihan sen välttämisestä maksaa. :D

Ympärivuorokautinen aukiolo voikin sitten olla aika merkittävä tekijä.

Eihän niillä muutamalla kiinniolopäivällä vuodessa ole kovin suurta käytännön merkitystä, kun ne voi suunnitella kevyisiin viikkoihin. Tietenkin jos miettiminen on kovin vastenmielistä puuhaa, niin voihan sen välttämisestä maksaa. :D

Ympärivuorokautinen aukiolo voikin sitten olla aika merkittävä tekijä.

Itselleni olisi mahdollista käydä kaupungin kuntosalilla (ihan siisti sali, ei mikään pommisuoja) työnantajan piikkiin, mutta sen aukioloajat tekevät homman mahdottomaksi. Sillä on nimittäin aikalailla merkitystä näin vurotyöläiselle jos sali on kiinni aina viikonloppuisin, kesällä kaksi kuukautta ja jouluna pari viikkoa. arkisinkin se aukeaa vasta puolenpäivän aikaan ja menee kiinni kohtuu aikaisin illalla. Pääsisin sinne siis treenaamaan ehkä kahdesti viikossa eikä siinä paljon miettimiset auta.

Maksan siis ihan mielelläni tuon neljäkymppiä kuussa siitä että pääsen treenaamaan juuri niinä päivinä kuin haluan, ympäri vuoden. Lisäksi tuolla "kovahintaisella" salilla pidetään laitteista huolta, painoja on riittävästi jne. Lisäarvoa tuo vielä se, että ei tarvitse katsella kaikenmaailman tyhjätaskuja paskanjauhajia joita noilla lähes ilmaisilla kaupungin saleilla hengailee.

Tää on varmaan taas näitä mistä vois jättää avautumatta, pitää päänsä kiinni ja keskittyä vaa siihen omaan treeniin...mutta mua raivostuttaa ihan vitusti tuol salilla missä käyn, ni yks tyyppi. Semmonen melko hintelä kaveri, jolla on vissii jtn kehompia tuttuja siel. No kaverihan on varmaa inspiroitunu näistä sit ja alkanu pumppailee tota rautaa..Käyn ite melko myöhään salilla ja tää heppu on siel usein samaan aikaan. Oon monesti kattonu sitä sen meininkiä siel, ja ei ole kaunista katsottavaa :wtf: Egopainot joka helvetin liikkeessä ja laitteessa, eikä tietoakaan mistää kohdelihaksista, käsipäivänäki tällä kaverilla tulee tehtyä kokovartalotreeni niiden heijareidensa kaa. Yks kerta tehtii molemmat sattumoisin rintaa, mä tein eka omilla romuilla penkkipunnerrusta kässäreillä, tää kaveri tuli ja vittuillakseen otti samat painot ku mitkä mulla oli. No oli naurussa pitelemistä ku se jäiki niitten alle. Kunnon aasi :david: Ei kestä pää jos muija tekee isommilla painoilla ku se. Tos pari vkoa sitte mulla meinas oikeesti mennä hermo, ku se tuli taas siihen holleille tekee omaa treeniä, veivas selkäsoutulaitteessa menemään niin että heikompaa ois hirvittäny ja koko ajan peilin kautta tsekkas et näinhän mä! Siinä vaiheessa vitutti jo sen verran et teki mieli heittää sitä kässärillä silmien välii et jätkä ois ollu tontissä mun treenin ajan! Anteeks näin pitkä avautuminen mut just tollaset urpåt ottaa aivoon salilla :D

no hei, kyl mä tajusin, relax :)
Mitä noihin manneihin tulee niin jos mersussa sellasia nään niin auton täytyy olla varastettu

edit. OT:ksi meni

...sali on kiinni aina viikonloppuisin, kesällä kaksi kuukautta ja jouluna pari viikkoa. arkisinkin se aukeaa vasta puolenpäivän aikaan ja menee kiinni kohtuu aikaisin illalla. Pääsisin sinne siis treenaamaan ehkä kahdesti viikossa eikä siinä paljon miettimiset auta.

Noin huonoilla aukioloajoilla itsekin varmaan makselisin. Täällä on onneksi parempi tilanne. Sali auki 7-22 ja kiinni pääsiäisenä ja jouluna sekä muutamana yksittäisenä päivänä. Pääsiäisen neljä kiinniolopäivää vähän häiritsee, mutta tällä kertaa tuli ehkä ihan sopivasti, kun selkä oli jumissa.

Noin huonoilla aukioloajoilla itsekin varmaan makselisin. Täällä on onneksi parempi tilanne. Sali auki 7-22 ja kiinni pääsiäisenä ja jouluna sekä muutamana yksittäisenä päivänä. Pääsiäisen neljä kiinniolopäivää vähän häiritsee, mutta tällä kertaa tuli ehkä ihan sopivasti, kun selkä oli jumissa.

Noihan on ihan inhimilliset aukioloajat. Ei tollaset juurikaan haittaisi.

Mua ainaki haittais. Mun sali on auki 6-24 joka ikinen päivä. Sais tosin olla 5-24

Oma sali on kanssa magneettikortilla auki joka ikinen päivä, mikä on kyllä ehdottoman hyvä juttu. En ole ihan varma mihin aikoihin kortilla pääsee sisään, mutta aina kun oon ollu menossa, oon sisälle päässyt. Itse en tosin harrasta kovin aikaisia aamutreenejä, joten mulle on ihan sama aukeaako sali kello 5 vai kello 10.

Olkapäät on taas vaihteeksi paskana, ei pysty edes kuminauhoilla kiertäjiä lämmittelemään. Pitäis kai viimeinki käydä lekurilla. Ei pysty mitään punnerrusliikkeitä tekemään nii aika vaikea rintaa treenata. Ja lisäks nuo naiset tuntuu salilla häiritsevän, treeni meni vähä puoliteholla ja treenin jälkeen skippasin palkkarin ja menin herrasmiehenä niitten seuraksi jäätelölle. Tuntuu jotenki tosi laiskalta olo...

Eniten kyrpii se, että kuntosalillani on yksi ristikkäistalja, ja kaikki haluavat käyttää sitä yhtä aikaa. Mestassa on myös ylä- ja alatalja, joissa saa ojentajat ja habat reenattua varmasti yhtä hyvin, mutta jos minä haluaisin tehdä liikettä, missä tarvitsee yhtäaikaa molempia puolia, on yksi henkilö parkissa ristikkäistaljalla ja tekee niin pystysoudun, hauiskäännöt ja ojentajapunnerrukset peräjälkeen. Myöskin pattiin ottaa se, että kuntosalin radiokanava on aina ja iankaikkisesti NOVA ja sitä ei normaali salillakävijä kykene vaihtamaan ilman murtautumista lukolliseen kaappiin. ne harvat kerrat kun mp3-soitin unohtuu kotiin, suorastaan vituttaa kuunnella novan paskaa musiikkia ja vielä paskempia juontoja. Mutta asiani ovat erittäin pieniä miinuksia, salilla käymisestä/vakiosalista on niin rutkasti positiivisiä asioita kerrottavana että ei jaksa marista musiikista.

Kyyläävät katseet,,, jotenki menee hermot siihe välillä.

No aijaa että alkaa vit#@&#"!!! Täällä sawon pääkaupungissa treenatessa toi tuijotus on ihan älytöntä....pari kertaa erehtyny menee iltapäivällä/ illalla treenaa, niin voi jeesus sitä tuijotuksen määrää?! Porukkaa kiinnostaa niin vitusti kyylätä ettei mitää järkee ja auta armias jos meet vaikka muijan kaa vetää treenit niin kyllä tuijotetaan niin että silmät korkkaa päästä?!?!? Muutenkin illalla salille tulee paikalliset Fabion ja Pertin risteytykset tamppailemaan tosi nohevana oikein kuningas meiningillä mutta suurin osa niistäkin treenaa iha päin persettä, ego-painot ja tekniikkaa aivan hanurista. Aamulla kun käy muuteman pirteän eläkeläisen seurassa vetää napit päässä niin välttyy kaikelta spedeilyltä aika hyvin eikä oo porukkaa hautoo laitteissakaan :)

Vetelin tossa taas yks päivä maastavetoa ja kulki tosi kivasti, ennätyksetkin paukku rikki. Hiukkasen ihmettelin kun dieetti on menossa ja silti treenipainot kasvaa... no sitten treenin lopuks kun purin painoja tangosta tajusin että olin laskenut painot väärin, tangossa olikin 20 kiloa vähemmän kuin olin luullut... se niistä ennätyksistä :jahas:

Vituttaa reenata Oulun urheilutalolla kun kun kaikki muutkin oululaiset on keksiny käydä just siellä salilla ja just samaan aikaan mun kanssa. Ja sitten extra vitutusta lisää kun salin toinen puoli on pantu kiinni jotta joku perkeleen mikä lie porukka saa vetää kuntopiiriänsä siellä kun muut reenaa toisella puolella niinku sillit purkissa. Ei mulla just nyt muuta. Jatkakaa.

Salille on nyt ruvennut tupsahtelemaan liikaa nuoriso porukkaa. Ei siinä mitään, onhan se hienoa, että aloittavat treenaamisen. Mutta jukolauta kun vedät lämmittely setin esim maastavetoa, niin ei tartte kun selkäänsä kääntää ja joku on jo ottamassa painoja tangosta pois. Saa kyllä välillä ärähtää oikeen kunnolla.
Kerran yksi niistä meinasi ryövätä käsipainot kun pidin pienen tauon, pysäytin hänet tuimalla tuijotuksella joka kesti noin. 10 sek :D
Oppisivat kysymään, että vieläkö niitä painoja tarvitset.

Back
Ylös Bottom