Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu ihan miten ovat kisaamassa. Osalla kisaajista ei ole juurikaan offia, vaan ovat kokoajan muutamien kilojen päässä kisakunnosta johtuen seminaareista ja useista kisoista.Kuinka kauan ammattibodarit ovat off-seasonilla (bulkki) ja on-seasonilla (dietti). Talvella syödään ja kesällä laihdutetaan?
Ei mitään hajua. En edes tiedä millainen on hyvä rasvanmittausväline. Itse kun olen aina suosinut peiliä. Sama se mitä mittari sanoo, kunhan peilissä näkyy itseä miellyttävä kuvastus.Tietäskö powerhousu minkälainen rasvanmittausväline kannattais hankkia ja mistä? (hyvä ja mielellään huokea)
Hyvin voi muuttua. Lihakset voivat kasvaa vallan mainiosti vaikka rasvaa palaisikin. Mainitsemasi esimerkin avulla olisi pikemminkin ihme, jos niin ei kävisi.
Mitä tarkoitetaan nopeilla ja hitailla hiilareilla, ja kummat ovat niitä hyviä? Entä sitten "pitkäketjuiset hiilarit"?
Mistä näitä hyviä hiilareita saa ja mistä näitä huonoja?
millä liikkeillä sais lisää leveyttä hauikseen?
toki...Onko mulla nyt sit aika normaali puristusvoima kun sain 210paunaa gripperin kiinni? :D
no onhan tämäkin mahdollista kokeneemmilla harrastajilla tosin vaikeampaa... elikkä silloin rasvasta poltetaan energiaa elimistölle ja ruoan energiaa käytetään solujen korjaamiseen/kasvattamiseen.Tästä vielä kysysin... Kyllä mulle järkikin tottakai sanoo että näin on, mutta toisaalta jos asia on niin että plussilla kasvetaan ja miinuksilla kehosta lähtee tavaraa, niin miten nämä huomioonottaen se on mahdollista? Jos kalorit siis ovat kokoajan +-0 eli syödään juuri se mitä kulutetaan, voiko rasva ns. muuttua siis lihakseksi?
hauiskäännöllämillä liikkeillä sais lisää leveyttä hauikseen?
Meneekö massan hankinta ihan pieleen jos käyn 3-4 kertaa viikossa salilla ja aerobista on viikossa 5-7h?
penkki 3*6
hauiskääntö 3*10
vinopenkki,käsipainot 3*10
ojentajat 3*10
pystysoutu 3*10
pystypunnerrus 3*10
kulmasoutu 3*10
kohautukset 3*10
ranteet 3*10
vatsat(painon kanssa) 3*10-15
tämmöistä treeniä teen 5-6 kertaa viikossa. Onko jotain liikeitä liikaa tai liian vähän? Teen yleensä kaiken maksimilla eli kertokaapa olisiko paljonkin parempi jos olisi vaikka kerran pari viikossa vähän pienemmällä painolla? Jalat eivät vielä mukana (luokaantuminen). Tai miten olisi jos tekisi tosta 2-jakoisen ohjelman?