Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt kun mulla tota kuiteskin on enkä kehtais heittää menemään, niin tuleeko hyvä jos ostan tohon lisäks jotain heraa ja pistään suhteet kondikseen että olis sen 1:1?Tuo Gutzy on kans hanurista IMO kun on nuin onnettoman vähän proteiinia suhteessa hiilariin..
) ja unohdan sitte semmosten patukoitten ostelun!L-sit pull up. http://www.youtube.com/watch?v=gZSst-g4aeo&feature=related Jos ei tunnu missään, niin sitoo vähän painoja nilkkoihin. 5kg on jo mielestäni paljon. Sitten tuntuu ja pahalta.
koska aloittelija pystyy palautumaan treenistä nopeasti
Täh? En kyllä ny sisäistäny. Mulla menee ( aloittelija siis olen ) parhaillaan/pahimillaan 4-5pv palautuessa.
No joka tapauksessa, koska aika on rajallista (ja rahallista) niin löysin ihanan luontaistuotekaupan josta sain minttusuklaan makuista hera80:ä. Sielä oli paljon muutakin ja ihan mun duunipaikan vieressä!
Nyt esitän vielä tyhmemmän kysymyksen: Koska meillä ei ole töissä keittiövaakaa eikä mitään muutakaan vaakaa, onko kellään mitään haisua paljon esim. ruokalusikallinen tuota fastin hera80 painaa? Kun tarvis sitä nyt just kohta siihen palkkariin lisätä ja en kehtais mutulla sitä laittaa ettei mee överiksi.
Leukojakin tulee jonkun verran vedettyä, vaikka aika nysväämistä se on, kun menee korkeintaan 5 :(

Moi. Missä vaiheessa ALOTTELIJAN kannattaa alkaa käyttämään näitä palautusjuomia? Treenaan 3-4 kertaa viikossa.
Ei se oo ollenkaan välttämätön. Mutta kyl tekniikas melkeenpä jotai on, jos kädet ottaa hittiä latsien sijaan. Nii, ja kulmasoutu ja alatalja on enemmän selän paksuutta kasvattavia, kun taas ylätalja ja leuat leventäviä. Toki jokainen liikkeistä vaikuttaa molempiin.Kuinka välttämätön liike ylätaljaveto on, jos haluaa rakentaa leveän selän (latsien alueen erityisesti)? Erityisesti siinä mielessä että sen näkisi selkeesti edestä kun levittää selkänsä.
Ylätaljassa mä en kerta kaikkiaan saa mitään tuntumaa latseihin, vaikka oon koittanut kuinka pienillä painoilla ja hyvällä tekniikalla.
Outoo on erityisesti se , että joskus saan hyvän tuntuman mutta normaalisti ei rasitu ku kädet.
Kuinkas hyvin esim. kulmasoutu käsipainolla korvaa ylätaljaa?
Liikkeisiin kuuluu näiden lisäksi kulmasoutu, alatalja, mave, ylätalja eri kahvoilla.