Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysymys kuuluukin kannattaako G6 jälkee ottaa 1-jakosta?Millainen 1-jakoinen ohjelma kannattaisi ottaa ton Golden-6 jälkeen?
). Mutta siinä on kuitenkin enemmän hh kuin prodeja? Onkos tämä nyt sitten maailman kamalin asia? 65g:ssä juomaa on 18,9g prodea ja 39g hh. Ja onkos tuo 65g juomaa yleensäkin hyvä määrä 60 kg painavalle?Olen niin pihalla kun tuo lumiukko tuola tontilla että voisikohan joku viisaampi hieman avustaa? Vaikka kuinka luen niin ei mene jakeluun. Eli. Teen 1-jakoista 3x viikossa suht kovaa, mutta en kuitenkaan niin kovaa kun irtoaa. Kun menen duunista suoraan salille, jos ehdin, syön rahkaa ananaksella tai puuroa mehukeitolla tai kunhan jotain saa nassukkaan ettei nälkä yllättäisi kesken treenin. Yleensä kuitenkaan en ehdi ennen töiden lopettamista syömään, niin mitäs sanotte tuommoisesta Maxim energia patukasta ennen treeniä? Yhdessä on p 2,7g/hh 38,5g/r 5,8g. Tai mitä yleensäkin kannattaisi popsasta ennen treeniä?
Palkkari sitten. Mulla on tuommoista Gutzy recovery drinksua (maku on ainakin maailman parhain). Mutta siinä on kuitenkin enemmän hh kuin prodeja? Onkos tämä nyt sitten maailman kamalin asia? 65g:ssä juomaa on 18,9g prodea ja 39g hh. Ja onkos tuo 65g juomaa yleensäkin hyvä määrä 60 kg painavalle?
Kysymys kuuluukin kannattaako G6 jälkee ottaa 1-jakosta?
eikös G6 ole 1-jakoinen?Kysymys kuuluukin kannattaako G6 jälkee ottaa 1-jakosta?
Pari palaa ruisleipää, tonnikalaa paloina öljyssä ja raejuustoa. Hakkaa maximin koska vaan.Olen niin pihalla kun tuo lumiukko tuola tontilla että voisikohan joku viisaampi hieman avustaa? Vaikka kuinka luen niin ei mene jakeluun. Eli. Teen 1-jakoista 3x viikossa suht kovaa, mutta en kuitenkaan niin kovaa kun irtoaa. Kun menen duunista suoraan salille, jos ehdin, syön rahkaa ananaksella tai puuroa mehukeitolla tai kunhan jotain saa nassukkaan ettei nälkä yllättäisi kesken treenin. Yleensä kuitenkaan en ehdi ennen töiden lopettamista syömään, niin mitäs sanotte tuommoisesta Maxim energia patukasta ennen treeniä? Yhdessä on p 2,7g/hh 38,5g/r 5,8g. Tai mitä yleensäkin kannattaisi popsasta ennen treeniä?
Palkkari sitten. Mulla on tuommoista Gutzy recovery drinksua (maku on ainakin maailman parhain). Mutta siinä on kuitenkin enemmän hh kuin prodeja? Onkos tämä nyt sitten maailman kamalin asia? 65g:ssä juomaa on 18,9g prodea ja 39g hh. Ja onkos tuo 65g juomaa yleensäkin hyvä määrä 60 kg painavalle?
eikös G6 ole 1-jakoinen?
Miten jotkut pystyy syömään raejuustoa paljaaltaan? Ihan karseen makusta:D
Kertokaa hyvä vatsalihasliikeitä ja laitteita, joilla saa vatsalihaksiin massaa. Tulee mieleen vaan istumaanousu lisäpainolla. Kuinka suur paino muuten tossa kannattaa olla, tai kun 5kg jaksan just ja just 10 :D
Kertokaa hyvä vatsalihasliikeitä ja laitteita, joilla saa vatsalihaksiin massaa. Tulee mieleen vaan istumaanousu lisäpainolla. Kuinka suur paino muuten tossa kannattaa olla, tai kun 5kg jaksan just ja just 10 :D
No perkele. Kukaan ei ilmeisesti jaksanu lukea tekstiä joten lyhyesti:
Onko 5-jakoinen treeniohjelma optimaalinen lihasmassan kasvattamiseen (6 treeniä/vko rinta, selkä, olkapäät, kädet, jalat)?
No perkele. Kukaan ei ilmeisesti jaksanu lukea tekstiä joten lyhyesti:
Onko 5-jakoinen treeniohjelma optimaalinen lihasmassan kasvattamiseen (6 treeniä/vko rinta, selkä, olkapäät, kädet, jalat)?
Mikä voidaan laskea minulle hyväksi takakyykky tulokseksi ? Painoni on n. 67kg, ikää 14 vuotta. Muita tuloksia mm: penkki 70kg, leuat 16+ & jalkaprässi ~200+.