kysymys vähähiilihydraatisteille tai muuten vain asiasta tietäville.
eli voisiko joku kertoa vinkkejä mitä esim. välipaloilla voisi/kannattaisi syödä ettei kuitenkaan olis koko aikaa näläntunne.
Mielessä on käyny mm. tonnikala/raejuusto/rahka (mutta onkos se järkevää esim. vetää 100g tonnaria ja raejuustoa kun molemmat on kuitenki pitkälti proteiinia vai valita jompi kumpi?)
Sitten pääruuista, olen tähän mennessä jonkun aikaa syönyt molemmilla päääaterioilla 1-2 leipää (yleensä yhden). Pitäisikö pitää nollatoleranssia.
Tänään olen nyt syönyt aamupalaksi 2 leipää omenan ja vähän appelsiinia. Lounaaksi yksi leipä ja lihaa sekä kaninruokaa + omppu. Mites kannattaisi päivän muut ateriat koostuu --> välipala?, iltapalaksi joka tapauksessa rahkaa ja munakasta.
Päivän saldo 6-8km pyöräilyä, salilla kävin pumppailemassa rintaa, selkää ja habaa, vaikkei ollut reenipäivä. Näin toimin koska V**un tylsä vkl taas luvassa eikä kerta kaikkiaan ollut muuta tekemistä.
Sitten vielä tähän liittyen sellainen kysymys että kun nyt olen jonki aikaa ollut normaalia pienemmillä hr:lla niin on varmasti (kai?) normaalia kun usein on heikottava olo. Eilen oli päivällä sellainen olo että vois vaan nukkua koko päivän, ei ollu voimia mihinkään, ulkona kävin kävelemässä ehkä kymmenisen minuuttia ja meinasi tuupertua ojan pohjalle (olin kylläki sinä päivänä käyny salilla ja pyöräilly, mutta yleensä ei ole näin tapahtunut). Ja sitten tänä yönä ku heräsi oli sellainen olo kuin ois kuolemaa tehnyt, hyvä että jakso vessaan asti kävellä
e. aamupalasta unohtui tonnikala mainita
Miks yrität dietata VHH-menetelmällä, kun teet kuitenkin noin paljon aerobista liikuntaa? Musta tuntuu, että sulle toimisi paremmin perinteinen kalorirajoitus vaan, muistan kun itse laihdutin pois turhat fläsät 3v. sitten, ja yritin rajoitella hiilareita, vaikka pyöräilin, lenkkeilin ja pelasin fudista päivittäin. Ei siitä tahtonut tulla yhtään mitään. Siirryin sitten syömään ihan normaalisti, ja rajoitin vaan suuhunpantuja kaloreita, ja toimi paljon paremmin.
Syöty ruoka viipyy mahassa ja suolistossa aivan varmasti pidempään kuin yhdenkään hyvinvointivaltiossa elävän ruokailuväli on, joten miten voidaan edes puhua "kerralla hyväksikäytettävästä proteiinin määrästä"? Syöt päivällä pihvin niin se on siellä suolen mutkissa vielä seuraavana aamunakin. Ihan turhaa tuosta on huolehtia imeytymisen kannalta IMO, järki päässä kannattaa pitää kuitenkin ruokaillessa eli suositeltavaa ei liene ottaa koko päivän 200g proteiiniannosta kerralla.
kysymys.
Eikös se paino ole juuri sitä massaa? No joo, kyllä sinä ainakin tarpeeksi syöt jos kerran paino nousee. Nuo kalorimäärät kuulostaa kyllä todella pieniltä loppupeleissä, mutta painon nousu kertoo pluskaloreista. Ehkä sun treenit on perseestä jos kerran suurin osa nousevasta painosta on läskiä.