Elikkä mites palkkari eroo normi lisäravinteita (proteiini jauhosta). Kun niissä näyttäs olevan aika paljon hiilareita. Ja miksi niissä pitää olla hiilareita? Suositelkaas jotain halpaa palkkaria mulle. Ikää 15v.
Palkkari eroo varmaan normi lisäravinteesta sillä että sitä käytetään yksinomaan palautumiseen (en nyt ainakaan itse huvikseni kittaile palkkaria kotona maatessa)
Ja toiseksi ei kukaan ole sanonut että palautusjuomassa ON OLTAVA hiilareita (kuten malto)
Toki löytyy sellaisiakin valmiita jauhopussukoita mihin on valmiiks sekoitettu protut ja hr:t keskenään (esim. suhteessa 1:1, Pro Gainer on yks).
voit sä ne hiilarit ruuastakin ottaa, esimerkkinä banaani.
en nyt ehkä ihan tajunnu sun viestiä mutta palkkarissa yleensä on
tätä tämmöistä.(proteiini jauhosta).
Halpaa protujauhoo löytyy esim. Finnmaxilta (montahan kertaa oon tätä hehkuttanut), silloin ku ostin niin siinä 13 lantin hujakoilla.
yleensä hiilarit vaan kuuluu palkkariin jotta saadaan lihasten glykogeenivarastot mahdollisimman nopeasti täytettyä reenin aiheuttaman katabolian jälkeen.
Malto sisältää siis nopeasti imeytyviä hiilareita, jotta se palautuminen saataisiin käynnistymään mahdollisimman nopeasti.