Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tanaan pari sankaria varas kyykkytelinaita koko sen ajan mita olin salilla... En kylla tajuu miksi niita sarjoja pitaa vetaa se 10 ja taukoja sarjojen valilla 5 minuuttia.... Piti sitten kyykyt korvata prassilla.

Tanaan pari sankaria varas kyykkytelinaita koko sen ajan mita olin salilla... En kylla tajuu miksi niita sarjoja pitaa vetaa se 10 ja taukoja sarjojen valilla 5 minuuttia.... Piti sitten kyykyt korvata prassilla.

Pokalla vaa meet kysyy et "Voisko tehä välissä?". :-) Ite oon monesti viljelly tota lausetta, eipä oo kukaa vastaan sanonu. Ja jos kaverit käyttää sulle liian isoja/pieniä kiekkoja, ni nykäset oman tangon kehiin mikäli mahollista. Salilla, jossa käyn voi ainaki laittaa useemman tangon kyykkytelineesee.

se vit.. siis potuttaa että olen Hangzhoussa Kiinassa opiskelemassa, eikä täältä löydy salia koulun läheltä mistään. Koululla on kyllä kaksi salia mutta toisessa ei ole kun pari hikistä juoksumattoa, ylätalja ja käsipainoja kymmeneen kiloon asti. Toisen salin kamat on jostain Maon ajalta ja aukioloajat on 15:30-17:00 kolmena päivänä viikossa. Kiinassa kun ollaan, niin voitte kuvitella mikä ryysis on tohon aikaan siellä puntilla. Täällä ei tota punttista oikein muutenkaan kukaan harrasta, vaan koripallon lätkyttely ja wowi vie voiton.

Voi niitä meilläkin niitä laittaa siihen telineeseen vaikka 4 päällekkäin mutta kovastihan se on sitten vaikeata ottaa ne tangot sieltä niskaan kun alin on polvien korkeudella ja ylin jossain pään yläpuolella..

Ei sinänsä mikään suuri juttu, mutta jostain syystä vitutti sillä hetkellä suunnattomasti. Pari teiniä, joista toinen oli erityisen ärsyttävän näköinen (luonne paistoi naamalta), olivat tekemässä penkkiä, kun vanha gubbe meni kokeilemaan voimatasojaan etukyykyssä. Oli tiukka ykkönen ja kun se hidastui siinä puolivälissä, niin tää vittunaama tokaisee halveksuvasti kaverilleen "ei jaksa". Vaan kylläpäs se vanha karju jaksoikin vaikeuksista huolimatta. Silloin mulkaisin sitä nuorta jannua ja kun hetken päästä kävelivät pois, niin painot olivat tietenkin jätetty tankoon. Se asenne kiehautti!

Potuttaa? Joskus stressaa törkeesti, joskus ottaa aivoon kakarat kun vie koneet sulta kesken settis

Tuota, miksi sä annat niiden viedä?

Voi niitä meilläkin niitä laittaa siihen telineeseen vaikka 4 päällekkäin mutta kovastihan se on sitten vaikeata ottaa ne tangot sieltä niskaan kun alin on polvien korkeudella ja ylin jossain pään yläpuolella..

Teillä ei oo siihen vaan sopivaa telinettä, eihän se noin toimi. Ei siinä, eipä tota oo kyllä ikinä tullu kokeiltua vaikka pystyistkin.

Addiktoituminen. Vaikka kuin vituttas ja väsyttäs niin pakko lähteä. Treeniajat, joskus jos päikkärit venähtää niin silti pakko lähteä sinne vaikka kello ois 0.00. Se jos peilin kautta kattoo jotain silmiin epähuomiossa ja se sattuu vielä olemaan mies. (olen mies) :DD reps. Ylikasvaneet hiukset ni joutuu vetään lippis päässä.

Tänään sai taas kaksi aikuista ihmistä naurunaihetta salilla meikäläisen narupainoista, no mikäs siinä kyllä täältä vielä tullaan :puntti: PS: normaalipainon rajaan enää 300g :hyvä:

Tänään sai taas kaksi aikuista ihmistä naurunaihetta salilla meikäläisen narupainoista, no mikäs siinä kyllä täältä vielä tullaan :puntti: PS: normaalipainon rajaan enää 300g :hyvä:

älä niistä välitä, hitaasti hyvä tulee.
ittellänikin on ihan lelupainot mutta mieluummin mä tuntumalla vedän sen sijaan että rikkoisin paikat heijareilla.

Ei oikeastaan potuta, mutta ihmettelen aina miks porukka pitää lippistä päässä salilla... Häikäiseekö valot kenties niin paljon että toistot menee pilalle ilman lakkia?

Dietti pisti tänää salilla pään pyörälle. Huimas ja väsytti niin paljon, että treenit meni aivan päin helvettiä. Sit siel oli aivan helvetisti jotai 14v junnuja tekemäs habaa ja imeskelemäs nuuskaa, ei saatana.

Jos sali on täynnä ja painoja ei osata viedä oikeille paikoille.. :jahas:

Tämä se närästää itseänikin. Käyntiajat pitää koittaa valkata niin, että porukka ei olisi aivan julmasti. Paljon enemmän närästää se, että ne painot jätetään lojumaan minne sattuu ja tankoihin. On se vain joillekin niin vaikeeta.

oikeesti, lippis sen takia ettei hiki valu silmille???? Itteeni ärsyttää kaikki hatut sisällä. Jos hikoilee ku sika nii ei muuta ku jotai hikiranneketta/hikinauhaa päähä.. lippikset on yleensä jotenki tosi paskasen näkösiä.. YÖK!

Kyllä mä ainakin oon pitänyt nyt puol vuotta lippistä kaikissa muissa paikoissa kun paskalla, ruokapöydässä ja oppitunnilla. En tykkää yhtää omist hiuksist. Sitä paitsi ei kaikki pidä mitään valvolinen lippistä mikä on ihan rasvanen kun autoa rassailtu.. Mulla on monia lippiksia, ja salilla aina siisti penguisin lippis, totta kai väärin päin. Enkä tästä tavasta luovu vaikka mummut ihmettelee tai muut kukkahatut. Se on tyylini!

Back
Ylös Bottom