kuten moni varmaan tietääkin olen kysellyt aikasemmin kaikenlaista kropan kiristelyyn ja lihasten erottuvuuteen liittyen... olen tässä nyt ajatellut kokeilumielessä lähteä pikkuhiljaa toteuttelemaan vhh tyylistä elämäntapaa joksikin aikaa ja kaipaisin apua kuinka lähteä liikkeelle.
Ensiksi ruokataustaa: Tiedän että mua on varmaan vaikea neuvoa kun en tiiä tarkkoja ruoka-ainemittoja, mutta voin antaa hiukan osviittaa.
Aamiainen: Iso lautasellinen puuroa (veikkaisin 3-5dl), 2 leipää juustoilla ja leikkeleillä, 100-150g raejuustoa + mahdollisesti hedelmiä, mm banaania, appelsiinia, omenaa.
joskus syön ennen lounasta esim vähä banaania koska pyöräiltyä tulee aika lailla ja hiilaria tarttee vireillä pysymiseen.
Lounas: Mitä nyt koulussa saa, mutta paljon lihaa, niin paljon ku lautasella mahtuu + salaattia, vähä riisia tai pastaa/jos en ota edellämainittuja niin korvaan ne parilla ruisleivällä.
Välipala: 2 leipää juustoilla ja lihoilla + hedelmää (appelsiinia, banua) + 100-150g raejuustoa
Päivällinen: lihaa (määriä en taaskaan tiiä, ehkä te voisitte neuvoa kuinka paljon kannattais joka aterialla syödä), riisiä tai pastaa + öljyä 1 tl + 2 leipää ja tottakai juureksia tai kasviksia.
Iltapala: 2 leipää höysteillä
vähä myöhemmin 2 kananmunan munakas + 2 tl öljyä, raejuustoa tai rahkaa + pähkinöitä kourallinen.
Sitten reenitietoa: treenaan aamuisin 4-5 kertaa viikossa, (yleensä 5) (heti herättyä salille) yleensä ennen salille menoa pukuhuoneessa nappasen 3-5 cm banaanin palan muka energiaa tuomaan

salin jälkeen palkkari (1/2 dl heraa, puolesta desistä noin puolet maltoa) ja sit aamupalalle. Matkat teen pyöräillen.
Eli pyörällä salille ja takas ja pyörällä kouluun ja sitä rataa. Pyöräilen 7 x viikossa, viikonloppuisin tulee pidempiä matkoja kun käväisen useimmiten kotona pyörällä. Viikoloppuisin tyhjällä vatsalla kotiin 4-6km ja aamiainen siellä. Eli kuten moni huomaakin niin hiilareita minulla menee jonkun verran ku tulee tuon salin lisäksi liikuttua jonkin verran. Pakko niitä jonkin verran on saada että on sitä painoa tähän mennessä pystynyt nostamaan.
Eli hiilihydraatteja olen ajatellut alkaa vähentelemään josko niitä muskeleitakin sais vähitellen näkyviin
Kiitän jo etukäteen mahdollisista palautteista