Mikä olisi mahdollisesti kätevin tapa höyrystää pakastevihannekset? Tai onko ylipäänsä mitään muuta pätevää kypsennyskeinoa, jossa ei ravinteet katoa huitsin helvettiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
?Mitä mieltä porukka on CLA tuotteista? Onko niillä minkään näköistä tehoa?
Kertokaas miten voi olla mahollista, kun mittaa on noin 168-169cm ja paino on nyt 71kg ja viikko sitten se oli 72.. Ja pitäs paino saada tuonne 75 tienoille vielä, niin miksi paino on voinut tippua vaikka oon kokoajan syöny ylikulutuksen? Oon kyllä puntin lisäksi käyny 2krt viikossa juoksemassa, mutta oon senki ottanu huomioon ja sitten syöny vielä enemmän.. Alussa paino nousikin komeasti, mutta nyt muka viikossa lähteny kilo pois? Syön 5-6krt päivässä ja syön kyllä paljon ja palkkarit vielä päälle. Tosin mistään roskaruuista en ole syömisiäni ottanu, vaan kunon perusruokaa oon syöny paljon, mitä oon laskenu ni semmoset 2300-2700kcal oon syöny jokapäivä eli noilla meikäläisen mitoilla tuon painonhan pitäisi tuosta nousta? No eipä tuo mitään kunhan tulokset nousee..
voisiko joku kertoa, että mitkä ruuat olisi hyviä syödä, että saa mahdollisimman isot lihakset lihoamatta vyötäröltä, kun tässä on jonkun aikaa käyty pari kolme kertaa viikossa salilla ja aina palautumis juomaa otettu treenin jälkeen mutta mitkä ruuat olisi hyviä syödä? tai mitä itse syötte? tiedän että proteiinia ja hiilihydraattia mahdollisimman paljon mutta mistä niitä saa hyvin ja mitä ruokia olisi muutenkin hyvä syödä treenatessa?
Ihan normaalilla kotiruualla pärjää. Hyviä proteiininlähteitä ovat liha, kala, kana, maitotuotteet (maito, rahka, raejuusto), kananmunat jne. Hyviä hiilihydraatin lähteitä ovat mm. pasta, riisi, peruna, leipä, puuro jne. Mieluiten tummana tai täysjyväversiona jos mahdollista, niin saa enempi kuitua sun muuta. Nämä ihan esimerkkinä. Eli tästä voi päätellä että normaalia kotiruokaa syömällä pääsee pitkälle. Mahdollisimman isot lihakset lihoamatta vyötäröltä saat kun syöt sopivan määrän normaalia ruokaa, ei niinkään se mitä syöt. Kannattaa tutustua esimerkiksi kalorilaskuri.fi -sivustoon, niin näet missä ruuassa on minkäkin verran eri makroravinteita (hiilari, protsku, rasva).
olisko vielä tiedossa mitään laskuria mistä näkisi paljoko olisi hyvä saada kaloreita päivässä ja paljonko g proteiinia hiilareita tai rasvoja päivässä jos 3 kertaa viikossa treenaa, jos joku osaa sanoo niin ois ihan kiva tietää, painan 62kg ja ois hyvä saada pikkuhiljaa hivutettua painoa ylöspäin (ilman rasvaa/läskejä) 
Enpä voi sanoa huomanneeni minkäänlaista vaikutusta kun tuota dieetillä napostelin.
joo kiitoksetolisko vielä tiedossa mitään laskuria mistä näkisi paljoko olisi hyvä saada kaloreita päivässä ja paljonko g proteiinia hiilareita tai rasvoja päivässä jos 3 kertaa viikossa treenaa, jos joku osaa sanoo niin ois ihan kiva tietää, painan 62kg ja ois hyvä saada pikkuhiljaa hivutettua painoa ylöspäin (ilman rasvaa/läskejä)
![]()
Mulla on palautusjuoma jääny käyttämäti. Se on menny vanhaks, pohjassa lukee B.B.E: 06 . 2009 L4952419 13:06.
Kysymys on siis että vieläkö noita uskaltaa vetää. Toi on tollasta Maxim Chocolate flavour 35% protein sössöö. Pahasti ei näytä könttiintyneenkään.
Pituus 196, paino 98. Lihasta pitäs kerätä. Salilla on muutama vuosi käyty ja jos päivän esimerkkiruokavalio näyttää tältä, niin ollaankohan sitä yhtään oikeilla jäljillä?
Kello 5.15
purkki ehrmannia
4ruispalaa
4 siivua kalkkunaleikkelettä
kevyt floraa leipien päälle
3kpl aamupalajuustoa 12%
0.5l appelssiini tuoremehua
kello 7.15
200g raejuustoa 2%
kello 9.45
reilu annos uunimakkaraa perunamuusilla & kastikkeet päälle
(työpaikka lounas, vedetään sitä mitä on tarjolla)
annos salaattia
kello 14.30
2 purkkia ehrmannia
kello 17.00
multitabs
kalaöljykapseli
3perunaa
kananrinta
Salille 18-19.30
kello 19.45
muscle+ palautusjuoma johon pieni nokare kreatiinia
kello 20.15
4ruispalaa
4 siivua kalkkunaleikkelettä
kevyt floraa leipien päälle
3kpl aamupalajuustoa 12%
kello 22.30
purkki ehrmannia
ruokalusikallinen rypsiöljyä
3481 kaloria, 266g proteiinia, 294 hiilihydraattia, 137g rasvaa
Ehrmannia tulee tosiaan vedettyä kilo päivässä. Ei kai siitä haittaakaan oo :o
?kyllähän tää ruokavalio näyttää ihan isonpojan meiningiltä. enpä nyt äkkiä katsottuna tuohon sen kummempia muutoksia lähtis tekemään. Säännöllisyys ruoka-ajoissa on hienosti kohdillaan
Onko paino noussut näillä?
Ensimmäisen 4 kuukauden aikana paino nousi hienosti muutaman kilon, mutta nyt on viimeset 4 kuukautta paino junnannu paikoillaan. Lisäsin rypsiöljyn vasta hiljattain iltapalan yhteyteen niin saa nähdä olisiko tuosta hieman apua.
joo hyvä idea ja saat hyviä rasvahappoja.
sellainen vinkki vielä että voisit kyllä rohkeasti lisätä sitä rypsäriä myös pääaterioihin.
tai sitten noiden sun välipalarahkojen yhteydessä joukkoon rkl rypsäriä niin eiköhän tuosta tule jo jonkin verran kaloreita. tsemppiä