Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen 75 kg painoinen mies ja käyn 4 X viikossa salilla...ajattelin aloittaa dietin...Kysymys: Jos vedän sen 2500kcal, niin olenko silloin miinus kaloreiilla?
sellasta kyselisin kun proteiineja pitää ottaa 2g painokiloa kohden, niin paljon pitää sit ottaa hiilareita ja rasvoja painokiloa kohden?
Kertokaas miten voi olla mahollista, kun mittaa on noin 168-169cm ja paino on nyt 71kg ja viikko sitten se oli 72.. Ja pitäs paino saada tuonne 75 tienoille vielä, niin miksi paino on voinut tippua vaikka oon kokoajan syöny ylikulutuksen? Oon kyllä puntin lisäksi käyny 2krt viikossa juoksemassa, mutta oon senki ottanu huomioon ja sitten syöny vielä enemmän.. Alussa paino nousikin komeasti, mutta nyt muka viikossa lähteny kilo pois? Syön 5-6krt päivässä ja syön kyllä paljon ja palkkarit vielä päälle. Tosin mistään roskaruuista en ole syömisiäni ottanu, vaan kunon perusruokaa oon syöny paljon, mitä oon laskenu ni semmoset 2300-2700kcal oon syöny jokapäivä eli noilla meikäläisen mitoilla tuon painonhan pitäisi tuosta nousta? No eipä tuo mitään kunhan tulokset nousee..
Kuka tietää minkä ikäisille L-Glutamiini sopii ja mitä se tekee?
Pituutta löytyy 178cm painoa VAIN sen 67kg. Painoa eli massaa haluaisin lisää ja tavotteenakin olis jos kesälomaks sais edes sen 70kg ja ensi talveks 75kg.
taitaa olla liian isot tavotteet?
Massaahan tulee, kun syö oikein ja tarpeeksi, joten mun tarvii syödä joku n.2700kcal?
Tuleeko näistä se?
Aamuapala:
- Kaurapuuroa 2 annosta + banaani + 2x maito lasillinen
Välipala:
- Banaani + sellane jyväpatukka.
Kouluruoka:
(sitä sun sattuu, yleensä perunoita yms..) 2x maito
Lounas:
Kana + riisi / makaronilaatikko + banaani + 2xmaito
välipala:
Banaani 2xmaito
Illallinen:
-Kana + riisi/makaronilaatikko TAI lihapiirakoita. 2xmaito
Ei oo hirveesti hajua, mitä kanssis syödä et sais ton painonnousemaan, ku tuntuu et jyllää vaan paikallaan.
Helpmii.