Sheikkeri = Se normi pullo, josta näitä vedetään? Lukee jotain "fast" kyljessä? (:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaako dieetillä käyttää palkkaria?
Onko kokemuksia Anti-Catabolic Combo valmisteesta?
Ostin tänää pussukan sitä, ja aattelin kokeilla...
Onhan Fastilla joku Pump+ myös erityisesti kovempaa pumppia varten, mutta siitä mulla ei ole kokemusta. Jotain samanlaisia pumppivalmisteita taitaa löytyä myös muilta valmistajilta.ok. Tätyy kuitenkin testata. Pumppiin haluaisinkin ytyä lisää. Tiedätkö jotain muuta hyvää tuotetta?

Eli ongelma on tämä: Olen tuota kalorilaskuri.fi tä käyttänyt noin viikon ja melkein jokapäivä jää kalorit noin -300 - -500 tavoitteesta. Tavoite on siis +300 verrattuna kulutukseeen.
Mitenkäs olette saaneet puuttuvat kalorit syötyä? Illalla tuntuu että olen syönyt jo kaikkea mitä kaapeista vain löytyy, eikä mikään oikein uppoa enään kun olo on kuin pallolla!
Lisäksi hyvistä rasvoista, mistä näitä saa helposti? Olenko ymmärtänyt oikein että kylmäpuristettu rypsiöljy olisi tähän oiva apu?
Älä jätä syömistä pelkästään iltaan, vaan aloita jo aamulla tukevalla aamiaisella: munia, pekonia, leipää, tuoremehua, jugurttia ja mysliä.
Syö välipala (tai palautusjuomat) ja kaksi ateriaa. Aterialla paljon pastaa tai riisiä ja 200-300 grammaa lihaa tai rasvaista kalaa.
Iltapalaksi vaikka tonnikalaa öljyssä ja rahkaa, rahkan voit terästää vaikka kermalla ja hillolla tai marjoilla.
Jos tämän jälkeen vielä on kalorit miinuksella, otat pari pitkää hörppyä rypsiöljyä (samalla saat hyviä rasvoja). Voit myös syödä päivän mittaan pari sataa grmmaa pähkinöitä.
onks tarpeeks rasvoja täs ruokavalios? ja onko se yks ruoka väliin pakollinen... pitää meinaan laihduttaa ku oon vähä... läski:D:D:D
päivän ruoat
kalkkunaleike 150g, ruispalat 87g, kasvirasvalevite keiju 70% 15g, rasvaton maito 4dl, kaakaojauhe 10g
jauhelihakastike kermaton 400g, 3 perunaa, mehukatti mehua 5dl
tonnikala 150g ketsuppi 15g, ruispalat 58g
3 kanamunaa, maitoa 2dl, kalkkunaleike 100g
onko siis ok diettiruokavalio?