Aloin nyt lisäämään salikäyntiä 2-3 kerrasta 3-4 kertaan viikkoon.
Tein tänään 1-jakoisena, mitä olen aina tehnyt (n. 3 vuotta, sinä aikana saanut noin 8-12kg lihasta), mutta lisäsin nyt pitkästä aikaa jalat mukaan.
Aikaa kului peräti 2h 30min suunnilleen. Eli ilmeisesti aivan liikaa?
Tosin, luulen selvittäväni 2 tunnissakin. Ilman jalkoja (
) menee 1h - 1h 30min.
Tarkoitus saada nyt muutama kilo massaa (en ole koittanut hankkia kunnolla massaa noin vuoteen, eli vain lihaskunnon ylläpitona ollut), joten kannattaako jakaa, kun teen:
hauikset
olkapäät
käsivarret
ojentajat
selät
vatsat
jalat ylipäätään (2-4 laitteella)
+ penkki
Haluaisin tehdä yksijakoisena, mutta tämä ei ole välttämättömyys, jos tulosta syntyy parhaiten jakamalla.
Eli treenijako neuvoa tarvitsen, jos jakaminen on paras vaihtoehto.
Ja vielä kiinnostaa, että monesta kuukaudesta on kyse, jos on tarkoitus saada n. 5kg lihasta?
Läskit kirennän pois, kun olen tämän saavuttanut.
Olin noin pari viikkoa sitten ihan kireänä, mutta kun nyt tällä viikolla päätin lisätä massaa, niin rupesin syömään enemmän ja lihottua tultu. Ja niinhän on tarkoitus, kun se massan lisääminen helpointa, kun syö yli kulutuksen?
Ja mitä treenissä tulisi muuttaa, kun tavoite on saavutettu, jotta ei massaa tulisi lisää, mutta lihaskunto säilyy?
Vaikka tuota lihaskunnon ylläpitoa vedinkin varmaan vuoden, kiinnostaisi tietää kokeneimpien mielipiteitä.
Kiitos.
Tein tänään 1-jakoisena, mitä olen aina tehnyt (n. 3 vuotta, sinä aikana saanut noin 8-12kg lihasta), mutta lisäsin nyt pitkästä aikaa jalat mukaan.
Aikaa kului peräti 2h 30min suunnilleen. Eli ilmeisesti aivan liikaa?
Tosin, luulen selvittäväni 2 tunnissakin. Ilman jalkoja (
) menee 1h - 1h 30min.Tarkoitus saada nyt muutama kilo massaa (en ole koittanut hankkia kunnolla massaa noin vuoteen, eli vain lihaskunnon ylläpitona ollut), joten kannattaako jakaa, kun teen:
hauikset
olkapäät
käsivarret
ojentajat
selät
vatsat
jalat ylipäätään (2-4 laitteella)
+ penkki
Haluaisin tehdä yksijakoisena, mutta tämä ei ole välttämättömyys, jos tulosta syntyy parhaiten jakamalla.
Eli treenijako neuvoa tarvitsen, jos jakaminen on paras vaihtoehto.
Ja vielä kiinnostaa, että monesta kuukaudesta on kyse, jos on tarkoitus saada n. 5kg lihasta?
Läskit kirennän pois, kun olen tämän saavuttanut.
Olin noin pari viikkoa sitten ihan kireänä, mutta kun nyt tällä viikolla päätin lisätä massaa, niin rupesin syömään enemmän ja lihottua tultu. Ja niinhän on tarkoitus, kun se massan lisääminen helpointa, kun syö yli kulutuksen?
Ja mitä treenissä tulisi muuttaa, kun tavoite on saavutettu, jotta ei massaa tulisi lisää, mutta lihaskunto säilyy?
Vaikka tuota lihaskunnon ylläpitoa vedinkin varmaan vuoden, kiinnostaisi tietää kokeneimpien mielipiteitä.
Kiitos.