Itse kokeillut molempia, annan äänen selkeästi Mass Pumpille. Vaikka maku ei ole kovin hyvä, niin silti jaksaa kyllä sitte treenatakki ku ton vetää.Kumpi on parempi, Mass Pump vai fastin Pump+?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kokeillut molempia, annan äänen selkeästi Mass Pumpille. Vaikka maku ei ole kovin hyvä, niin silti jaksaa kyllä sitte treenatakki ku ton vetää.Kumpi on parempi, Mass Pump vai fastin Pump+?
Mikäköhän lie minussa vikana ku treenin jälkeen alkoi koskea päähän ihan jumalattomasti, sekä koko kroppaan kolottaa. Ei pysty syömään ja muutenki huono olo. Pakko oli just vetästä buranaa naamariin jos vaikka helpottas..
sellaista olisin vaan kysynyt ravintoon liittyen että kumpaa makroravinnetta hiilareita vai proteiineja olisi parempi painottaa ruokavaliossa kun haen lisää massaa tukirangan ympärille. Tällä hetkellä tulee hiilareita vedettyä aika ahkerasti, tietenkään proteiineja unohtamatta.
Mun käsittääkseni ylimääräinen energia elimistössä muuttuu aina glykogeeniksi, tuli se energia mistä makroravinteesta tahansa
Miten arginiini, leusiini ja glutamiini kannattaisi ottaa reeni- ja lepopäivinä? Ja onko hyötyä jos leusiinin ja arginiinin ottaa pelkästään reenipäivinä?

^^Välipäivinä argiini ennen nukkumaanmenoa.
Onko muuten muita vastustuskykyä parantavia lisäravinteita kuin glutamiini, kalaöljy ja nämä tietyt vitamiinit ja kivennäisaineet? On nyt flunssaa ollut jonku verran ja rupesin miettimään että jos ostaisi jotain mikä saattaisi ennaltaehkäistä sitä ettei taas kohta tulisi uudestaan.. Glutamiinia käytin kesällä ja silloin ei ainakaan ollenkaan vaivannut flunssa.
Ei nyt mitään lisäravinteita ole, mutta mites esimerkiksi tollaset maitohappobakteereja sisältävät tuotteet esim. gefilus mehut. Saa ihan ruokakaupoista. Kovasti niissä ainakin väitetään, että vastustukyky paranee. Itekki juon.
Paljonko marlin punaisessa glögissä on kaloreita
http://www.marli.fi/frameset_glogi.htm100 ml juomaa sisältää:
Energiasisältö Kj: 212
Energiasisältö Kcal: 50.5
Hiilihydraatteja: 12 g
Milläs korvata venhäjauho esim. jauhelihakastikkeessa?