Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei tää nyt ihan hirveesti vituta, mutta vähän kuitenkin niin laitetaan tänne..

Luin äsken eilisen Hesarin. Siinä se ruokavaliojuttu, johon oli haastateltu muutamaa ihmistä. Siinä jätkä väittää että jo perunasta saa tarpeeksi proteiinia. Juu, kyllä, jos on normaalikokoinen, ei-urheileva ja syö sitä perunaa yli 3kg päivässä.. sen tarkemmin aminohappokoostumukseen puuttumatta. Ei siinä mitään, oma vikansa jos ei ole ottanut asioista selvää, mutta nyt tuolla on ihmisiä jotka uskovat että näin on, kun se kerran lehdessä lukee. Vaikka onkin vain yhden ihmisen mielipide. Mutta no, tyhmyyttähän sekin sitten on, ei oikeestaan kiinnosta. Taidanpa mennä lenkille..

Ei tää nyt ihan hirveesti vituta, mutta vähän kuitenkin niin laitetaan tänne..

Luin äsken eilisen Hesarin. Siinä se ruokavaliojuttu, johon oli haastateltu muutamaa ihmistä. Siinä jätkä väittää että jo perunasta saa tarpeeksi proteiinia. Juu, kyllä, jos on normaalikokoinen, ei-urheileva ja syö sitä perunaa yli 3kg päivässä.. sen tarkemmin aminohappokoostumukseen puuttumatta. Ei siinä mitään, oma vikansa jos ei ole ottanut asioista selvää, mutta nyt tuolla on ihmisiä jotka uskovat että näin on, kun se kerran lehdessä lukee. Vaikka onkin vain yhden ihmisen mielipide. Mutta no, tyhmyyttähän sekin sitten on, ei oikeestaan kiinnosta. Taidanpa mennä lenkille..
http://www.erkka.com/sivut/eroaerkosta/

Vittu jee. Vituiksi meni sekin yritys. Siispä kohti uusia pettymyksiä.
Juuri näin!! Täysillä purjeilla kohti uusia vitutuksia ja epäonnistumisia!

Vituttaa yskä joka iskee aina aamuin ja illoin, paitsi viime yönä sain jonkun tolkuttoman 1h pituisen yskimis kohtauksen. Meni hermot prkl

Iski eilen Noidannuoli...10m matkaan (vessasta makkariin) Meni yli tunti ryömien...Ibumaxia mennyt 2400mg vuorokauden aikana. Tänään sentään pääsin köpöttelemään junalle ja lekuriin. Sain vahvempia lääkkeitä....Silti sattuu ja vituttaa..:evil::curs:..Tässähän se sitten menee viikonloppu...

Iski eilen Noidannuoli...10m matkaan (vessasta makkariin) Meni yli tunti ryömien...Ibumaxia mennyt 2400mg vuorokauden aikana. Tänään sentään pääsin köpöttelemään junalle ja lekuriin. Sain vahvempia lääkkeitä....Silti sattuu ja vituttaa..:evil::curs:..Tässähän se sitten menee viikonloppu...
Tsemppiä!!!

Itselle tullut kanssa muutaman kerran ja en toivoisi kenellekkään. Jopa sängyssä makaaminen sattuu. Viimeksi tuli kaksi vuorokautta kestävä jumi, kun aamulla laitoin sukkia jalkaan :jahas:

Tsemppiä!!!

Itselle tullut kanssa muutaman kerran ja en toivoisi kenellekkään. Jopa sängyssä makaaminen sattuu. Viimeksi tuli kaksi vuorokautta kestävä jumi, kun aamulla laitoin sukkia jalkaan :jahas:
Kiitoksia.:thumbs:.Panacodin voimalla. Itselläni toinen kerta ja tosiaan ei toivo kyllä tätä kellekkään. Sattuu välillä nimittäin aikasen paljon. Tai siis välillä ei satu. Tätäkin kirjoitan seisten...

Olen muutaman kerran sattunut duunipaikan salille sellaiseen aikaan kun siellä voivat käydä myös firmasta eläkkeelle jääneet. Ensikohtaaminen yhden voimamiehen kanssa on jäänyt hyvin mieleen.

Menin kyykkypaikalle tekemään etukyykkyä ja tein ensin lämppärisarjat tyhjällä tangolla ja sitten kympin limppujen kanssa. Kun aloin nostamaan 20kg kiekkoa tankoon, niin yksi eläkeläisistä tuli salin toiselta puolelta juttusille. Keskustelu meni suurinpiirtein näin:

- Voisitko käyttää näitä kymppejä siinä tangossa, kun minä tarvitsen nuo isot tuonne prässiin?
- Joo... tässä on näitä neljä paria, en mä näistä tarvitse kuin yhdet
- Eikun minä tarvitsen ne kaikki jalkaprässiin
- Tuollahan olis noita 25 kilon levyjä jo tuolla prässissä
- Minä laitan nekin siihen, nuo kympit vaan ei enää mahdu
- Aha... no mutta jos sä tarvitse näitä kymppejä, niin kyllä mä näillä pärjään

Kaveri lähti sitten siitä 20kg levyparin kanssa ja kävi hakemassa kaikki muutkin, yhteensä siis 8x20kg niiden prässissä jo olevien 8x25kg levyjen lisäksi. Seuraavaksi vuorossa olivat 15kg limput, joita ei enää mahtunut kuin yksi per puoli. Viimeiset 30kg meni kelkan päälle, vaikka siinä mallissa siellä ei ole edes tappia johon painot voisi laittaa. Prässissa oli siis rautaa 420 kiloa ja minä mietin pitäisikö hakea jo kännykkä ja avaimet valmiiksi että saa ambulanssimiehet opastettua paikalle. Kaveri oli kuitenkin selvästi tehnyt kaiken tämän aiemminkin, joten ajattelin että ehkä mun arvostelukyky vaan pettää ja tämä noin 65-vuotias täysin tavallisen näköinen vanhus saattaisi sittenkin saada nuo raudat ylös.

No, kaiken tämän lastaamisen jälkeen kaveri meni prässiin, laittoi jalat kelkan levylle, puuskahti äänekkäästi ja työnsi painot ylös vapauttamatta kelkan kahvoja. Painot nousi turvarautojen ylästoppareista noin 3 senttiä jota seurasi vapaa pudotus takaisin alas. Toistoja taisi olla kolme per sarja ja sarjoja tarpeeksi, lähdin pois jossain kuudennen kohdalla mutta jysäykset kuuluivat vielä pukuhuoneeseenkin.

Onnistuin poistamaan 7zipillä harjotustyön muistitikulta. Varmuuskopioitahan ei tarvitse ottaa kun työ on jo valmis eihän? Siihen päälle sitten vielä migreeni. Onneksi joitain asioita työstä oli muuallakin tallessa, ettei ihan kokonaan tarvitse tehdä alusta asti.

VIT UT taa.
Ankarasti.

salille tarttis päästä rautaa liikuttamaan, mutta paskana olen ja lääkäri sano että voipi viedä vuoden... voi prkl

koko apska tämä pallo ja kaikki päin prsttä. räjäytystä vaille valmista..

mutta ei ku kieltä elämälle nii kauan ku sisuu ön :lol2: ..elämä vittu lol hauskaa

En tiedä onko tuo nostovyö joku muoti-ilmiö, kun sitä pitää käyttää saatana koko treenin ajan päällä.. Kun tämä keski-ikänen mies tuli salille, oli siellä jo nostovyö päällä. Jätkä tekee kaks sarjaa alataljaa ja kaks sarjaa hauista ja lähtee menemään. Joka ikinen sekunti ku se siellä salilla oli niin vyö napotti päällä.

Kai sillä oli sit selkä paskana tsjp.. :david:

Mutsi kielsi menemästä salille koska olin tänään jo harkoissa ja koska "ulkona on pimeää", siis mitä vittua? :curs:

Kiva kun just tollasten juttujen takia pystyn vetämään 2-jakoisen keskimäärin kerran viikossa läpi, täysin turhanpäiväiväisten ja vitun tyhmien asioiden. Siis vittu. Pitäiskö vaihtaa takas 1-jakoiseen? En kyllä haluais kun sillon kun oon jollain ihmeen kaupalla päässyt sinne salille niin on kulkenut tosi hyvin tämä nykyinen ohjelma...

No on se joskus erikoista. Ex-salilla yksi jamppa veti vyön, hanskat ja rannesiteet päälle jo pukkarissa. Ja sitten meni veivaamaan kuntopyörällä puoleksi tunniksi. Perään tietty habaa.

edit: vaatteet sillä oli kokomustat, ja Gaspia koko setti. Paita ja housut. Mustat vyöt ja siteet. Ja tukka kammattu taakse. Varmaan joku kouluampuja.

Eipä oikeastaan liity salitouhuihin, muuta tänään pitäjän kovin korsto tokaisi seuraavaa: "Kyl ne o ajat muuttunu. Enne piti kaivautuu pikkuhousuje läpi et näki perspuolikkaat, nykyää tarttee kaivautuu perspuolikkaide läpi et löytää pikkuhousut"

Back
Ylös Bottom