Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Helvetti soikoon, että vihaankin ryhmätöitä. Aina sattuu samaan ryhmään jotain selkärangattomia sluibailijoita tai muuten vaan monikyvyttömiä nahjuksia. On ihmisiä, joita ei pitäisi ikinä päästää terrorisoimaan toisten työntekoa ja mielenterveyttä, kun jotain täytyy saada aikaiseksi yhteistoimin:
1) Jatkuvasti pihalla olevat tollerot. Nämä on niitä, jotka eivät osaa tavata edes tehtävänantoja, saati tajua sanan "palautuspäivä" pohjimmaista merkitystä. Maa kutsuu, saatana!
2) Vapaamatkustajat. Kukaan ei varmaan huomaa mitään, jos yksi ryhmän jäsen antaa vaan virran viedä, eikä vahingossakaan uhraa omasta erinomaisesta elämästään sekuntiakaan työn edistämiseen. Viekkaimmat kyytiläiset yrittävät vieläpä hyvitellä saamattomuuttaan anteeksipyynnöin makeilemalla, mutta voivat kyllä mun puolesta mennä kiemurtelemaan jonkun muun jalkoihin. Täältä ette saa muuta synninpäästöä kuin pari napakkaa potkua kylkeen.
3) Kielitaidottomat ja muut tiedonkäsittelykyvyiltään rajoitteiset. Miten saattaa olla mahdollista, ettei yliopistoon asti selviytynyt ihminen osaa kirjoittaa omaa äidinkieltään ymmärrettävästi? Eikä sitäkään voi missään nimessä myöntää etukäteen, jos englanninkielisen tekstin tuottaminen on täysi mahdottomuus ja seurauksena on ainoastaan mongerrusta, josta ei ota tolkkua koodinmurtajankaan kanssa. Ja selitykseksi ei todellakaan kelpaa ajatuskatkos, nimittäin siitä viimeisteltynä tuotoksena esitellystä sanasotkusta päätellen siellä kuupassa on poikki vähän useampikin piuha.
4) Raippa käden jatkona syntyneet päällepäsmärit, joiden käsitys ryhmätöistä on se, että yksi sanelee säännöt, tavoitteet, aikataulut sekä työtavat ja valvoo em. asioiden mielensä mukaan toteutumista sillä aikaa, kun muut toimivat hänen armonsa uskollisena orkesterina.
Ainiin, pääsi unohtumaan (onneksi sain just muistutuksen ihan ilmielävän esimerkin kautta):

5) Mielenmuuttajat. Kesken kaiken tohinan nämä tyypit saavat päähänsä, ettei juuri nyt olekaan ihanteellinen aika tämän kurssin suorittamiseen, taivaankappaleet eivät ole suotuisassa asennossa parhaiden arvosanojen saamista ajatellen tai opintopistesaldo tuli laskettua onnellisesti sen verran väärin, että ohjelmasta pystyykin jättämään jonkun ponnistuksen kokonaan pois. Tieto ryhmästä irtisanoutumisesta tiputetaan tietysti tarkasti valittuna hetkenä, jolloin jäljelle jäävän porukan voidaan olettaa joutuvan pahimpaan kaaokseen ja korviaan myöten kuseen työnsä kanssa. Kiitti vitusti.

Joku yleisvitutus tms.

Kannattaa käyä jollain nikamanniksauttajal ni menee noidannuoli pois.
Jep,
Kunhan menee akuuttivaihe ohi...Niin pääsee liikkumaan kunnolla. Tai sitten täytyy tilata kotikäynti...Ei väliä, kunhan saa kivut loppumaan...Nyt pystyy jo vähän istumaan...YEAH !!

Noidannuoli on lihasjumitus, joten ei siihen paljoa niksauttajat auta. :(
Mulla ollut myös pariin kertaan vastaava vaiva, joskus junnuna ja sitten intissä.

Ekalla kerralla kävin n. 10 kertaa fysikaalisessa hoitolaitoksessa (imukupit selkään ja sähköimpulsseja jumissa olevaan lihakseen) -> lopulta parani.
Tokalla kerralla intissä annettiin Sirdalud-kuuri -> lopulta parani (vaikka välillä piti lähteä reppu selässä metsään :thumbs:).

Noi lihasrelaksantit hoiti homman muistaakseni yllättävänkin nopeasti ja tehokkaasti joten lämmin suositus niille.

Mulla ollut myös pariin kertaan vastaava vaiva, joskus junnuna ja sitten intissä.

Ekalla kerralla kävin n. 10 kertaa fysikaalisessa hoitolaitoksessa (imukupit selkään ja sähköimpulsseja jumissa olevaan lihakseen) -> lopulta parani.
Tokalla kerralla intissä annettiin Sirdalud-kuuri -> lopulta parani (vaikka välillä piti lähteä reppu selässä metsään :thumbs:).

Noi lihasrelaksantit hoiti homman muistaakseni yllättävänkin nopeasti ja tehokkaasti joten lämmin suositus niille.
Mulla tulee aika-ajoin duunissa noidannuoli ja aina siitä on lääkkeillä selvitty. Sirdaludeja ja kipulääkkeitä ja lepoa tarpeen mukaan.

Mulla tulee aika-ajoin duunissa noidannuoli ja aina siitä on lääkkeillä selvitty. Sirdaludeja ja kipulääkkeitä ja lepoa tarpeen mukaan.
Näillä mennään täälläkin.

Puolet naamasta atooppisen ekseeman raiskaamana, eikä kortisonivoidetta saatavilla. Oh joy. Huomenna sitten pitämään esitelmää Freddy Kruegerin kaksoisolentona.

Viilsin kielen tonnari purkkiin

Niin hyvää tonnaria et piti nuolla purkki?

Mua vituttaa duuni sekä itseni että yhden työkaverin puolesta. Ollaan molemmat sellaisessa elämäntilanteessa että tehdään tota paskahommaa vaan pakosta ja odotetaan sitä että päästään vihdoin pois koko tästä vitun paskasta maasta. Tänäänkin oltiin molemmat koko päivä töissä ja mietittiin tauolla sitä miten elämä vaan valuu hukkaan kun viettää päivänsä jossain ravintolan keittiössä/salissa :(

Parhaina hetkinä mä oikeasti melkein pidän työstäni, mutta kun on puoli vuotta kantanut safkaa pöytään, alkaa pikku hiljaa vituttaa koko touhu.

Niin hyvää tonnaria et piti nuolla purkki?

Mua vituttaa duuni sekä itseni että yhden työkaverin puolesta. Ollaan molemmat sellaisessa elämäntilanteessa että tehdään tota paskahommaa vaan pakosta ja odotetaan sitä että päästään vihdoin pois koko tästä vitun paskasta maasta. Tänäänkin oltiin molemmat koko päivä töissä ja mietittiin tauolla sitä miten elämä vaan valuu hukkaan kun viettää päivänsä jossain ravintolan keittiössä/salissa :(

Parhaina hetkinä mä oikeasti melkein pidän työstäni, mutta kun on puoli vuotta kantanut safkaa pöytään, alkaa pikku hiljaa vituttaa koko touhu.

Ei kai nyt ihan koko maa ole paska, vaikka teiän työpaikka onkin?

Kyllähän se niin on, ettei mikään vituta niin kuin jäätynyt pulunpaska tuulilasissa. :curs:

Auto oli toissayönä kaupungilla pari tuntia jonkun vitun lehmuksen alla Trion edessä ja siivekkäät kiitti..

Liitteet

• 11102009272.webp
    11102009272.webp
    117 KB · Katsottu: 323
Ei kai nyt ihan koko maa ole paska, vaikka teiän työpaikka onkin?

Kyllähän se niin on, ettei mikään vituta niin kuin jäätynyt pulunpaska tuulilasissa. :curs:

Auto oli toissayönä kaupungilla pari tuntia jonkun vitun lehmuksen alla Trion edessä ja siivekkäät kiitti..

No siihen on tietty paljon muitakin syitä miksei meistä kumpikaan viihdy täällä, ei pelkästään duunipaikka...

Kivan näkönen auto :D

Edit. Voin kyllä käydä ottamassa kuvan mun autosta ni sua ei linnunpaskat vituttais enää niin paljoa. Mun autosta puuttuu puolet takapuskurista :D

Tylsä, harmaa arki vituttaa. Tapahtuisi jotain.... Saisi enemmän aikaan. Toiseksi on semmoinen suvantovaihe, ettei ole oikein millään rintamalla mitään tavoitteita. Pari viikkoa poissa salilta flunssan ja oman laiskuuden takia - Selvä yhteys. Ei varsin vituta, ei vaan innosta oikein mikään. Noh, ensi torstaina saan kissan hoidettavaksi pariksi päivää, jospa se piristäisi hieman.

Back
Ylös Bottom