Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään on vitutuksien vitutus-päivä ollut!(mulla on harvoin huono päivä...)

- Vituttaa erään miehen perään haikailu
- Vituttaa etten ole matikkanero
- Vituttaa, että olin lukiossa laiska(kostautuu kivasti näin uusiin kouluihin hakiessa)
- Vituttaa se, että salilla bodypump-tunnin jälkeen mennään viemään ne painot siinä tangossa sinne omille paikoilleen ja sitten sohitaan siinä muita kun heilutaan sen tangon kanssa ja otetaan niitä painoja niistä päistä pois!VITTU! Ohjaajatkin sanoneet monta kertaa, että viekää ne tangot ja painot erikseen, niin helpompi niin, kun kuitenkin useampi ihminen siellä! Mutta ei mene jakeluun! Sitten kolhitaan muita niillä tangoilla ja hups sori, kun nenä aukes.
- Vituttaa edelleen se, että haikailen tämän yhden miehen perään. Ärsyttävää. Ei ollut edes sen arvoinen.

kiitos. Sain purkautua:lol2:

Olin tänään autolla ajamassa niin kesken ajon takista repes saumat toisen hihan kohdalta :curs::curs:.
Olin just kaivanu sen takin kaapista, eniten siinä ärsytti se että olin ostanu sen just viime talvena. Ennen ku noi pakkaset tuolta tulee niin ajattelin käydä kaikki talvi takit läpi. Niinhän siinä kävi et tais yks enään mahtua päälle, loput otti kiinni yläselän kohdalta varsinki jos nosti käsiä. Ei täs auta muu ku mennä ostamaan uusia takkeja. Rahanmenoa..., ihan ku sitä ei olis muutenki.. :curs: (mut ainaki selkä on todistetusti kasvanu.. :) )

No ehkä nämäkin tyypit kuitenkin jossain vaiheessa tajuaa että ei penkistä voi nostaa vaikka 150kg jos esim kädet on sellaiset 30cm rimpulat:rolleyes:

Täälläpäin semmonen 35cm hapalla oleva rhp rimpula nostaa 170kg :) vähän reilu 20 jätkä, varmaan tänä päivänä enemmänkin punnertaa ja reippaasti alle 100 kg painoinen

Aaaaargh!
...

Etkä ole! Jos minäkin kykenin valmistumaan niin ihan varmasti sinäkin. Pääsin sen verran tutkinnonuudistusta pakoon, että ehdin nykäistä kandin ulos niin että jäi kaikkea yli ja maisteriopinnot menivät vähäsen ylipitkäksi. Kyllä turpiinvetosisulla yhden gradunkin kirjoittaa. Onnea matkaan!

Mummot jotka ruokakaupassa pysäköi ostoskärryt ihan mihin sattuu ja vie tilaa enemmän kuin iso bodari. Ja miks pitää kaikkia tomaatteja hypistellä sormissa, kyllä ne on melkeen samanlaisia kaikki.

Mä menen asiassa pitemmälle ja syyllistän tässä lähes kaikki naiset epärationaalisesta ostoskärryjen käytöstä. Itse kauppareissulla näen enemmän naisia jotka a) työntävät ostoskärryjä poikittain, b) etenevät rintamana kärryjen kanssa, kuin sellaisia jotka liikkuvat kärryjen kanssa ohjesäännön mukaisesti kärry edella suorassa ja kuski perässä. Minulla on itseasiassa hauskaa kun seuraillen noita, mutta toki pientä vertaistukivitutusta tunnen muiden kaupassa liikkujien puolesta.

Hajoaa taas pää kun saa kävellä kaupungilla. Mikä vittu siinä on niin vaikeeta oikeesti kävellä normaalia vauhtia ja olla tukkimatta jokaista katua? Jos olet vanhus, teinityttö, paskathousussahoppari, rasvaimun tarpeessa oleva ikibulkkaaja, tai muu ylileveä kuljetus, kävele sen kadun reunassa, älä sen keskellä. Vituttaa jo kävellä kaduilla, mutta ei helvetti kun pitää kaupassakin käydä...

Mua ei vituta mutta nyt on sellainen olo että on vähän loppu. Työelämässä viihdytty valmistumisen jälkeen pari vuotta, mutta nyt on jotenkin ollut liikaa hommaa. Työtehtävät ovat äärettömän mielenkiintoisia ja saan todella kiittää onneani tästä paikasta jota pidän, mutta huomaan viikko viikolta kun työmäärät lisääntyvät ja lisääntyvät että olen ruvennut puhumaan jokseenkin monotonisella äänellä. Sinänsä töissä hyvä (tulee asia ulos selkeästi, uskottavasti ja yhdellä kertaa "näin on ja tällä mennään"), muualla elämässä ei niinkään hyvä asia jos haluaa ylläpitää sosiaalista elämää. Silmänaluset ovat omaa luokkansa, ulkomuoto naamasta jokseenkin väsynyt. Tämän viikon työt ovat lyöneet ällikällä, ehkä olen kehittänyt tehtävää liian kunnianhimoisesti ja nyt on sitten pääkoppa yhtä puuroa. Eilen en pystynyt rentoutumaan töiden jälkeen lainkaan, ramppasin vaan edestakaisin. Nyt rauhoitan itseäni viinillä. Ensi viikko on työmatkaa, ja työt kotopuolessa senkun kertyy odottamaan paluuta ja potentiaalista katastrofia jos tämän viikon työt eivät ole just niinkun on säädetty. Koneessa tulee luettua viime tingassa nekin taustat mitä pitäisi paikan päällä käsitellä.

No, ei auta. Kai sitä töihin huomenna pääsee vaikka tänään vetäisikin pienet perseet (katsotaan nyt)

Hain tänään ompelimosta tilaamani verhot ja äske laittelin niitä ni nehän olikin ommeltu päin vittua, senteillä heittelee pituus eri reunoista. Täytyy huomen herätä aikasemmin et kerkee ennen töitä mennä pyytää uudet tai purkaa kauppa.

Mua ei vituta mutta nyt on sellainen olo että on vähän loppu. Työelämässä viihdytty valmistumisen jälkeen pari vuotta, mutta nyt on jotenkin ollut liikaa hommaa. Työtehtävät ovat äärettömän mielenkiintoisia ja saan todella kiittää onneani tästä paikasta jota pidän, mutta huomaan viikko viikolta kun työmäärät lisääntyvät ja lisääntyvät että olen ruvennut puhumaan jokseenkin monotonisella äänellä. Sinänsä töissä hyvä (tulee asia ulos selkeästi, uskottavasti ja yhdellä kertaa "näin on ja tällä mennään"), muualla elämässä ei niinkään hyvä asia jos haluaa ylläpitää sosiaalista elämää. Silmänaluset ovat omaa luokkansa, ulkomuoto naamasta jokseenkin väsynyt. Tämän viikon työt ovat lyöneet ällikällä, ehkä olen kehittänyt tehtävää liian kunnianhimoisesti ja nyt on sitten pääkoppa yhtä puuroa. Eilen en pystynyt rentoutumaan töiden jälkeen lainkaan, ramppasin vaan edestakaisin. Nyt rauhoitan itseäni viinillä. Ensi viikko on työmatkaa, ja työt kotopuolessa senkun kertyy odottamaan paluuta ja potentiaalista katastrofia jos tämän viikon työt eivät ole just niinkun on säädetty. Koneessa tulee luettua viime tingassa nekin taustat mitä pitäisi paikan päällä käsitellä.

No, ei auta. Kai sitä töihin huomenna pääsee vaikka tänään vetäisikin pienet perseet (katsotaan nyt)

Itse kanssa tein neljä vuotta hommia ilman lomia, neljä vuotta ja neljä viikkoa lomaa jouluina koko aikana. Päivät venyi ja itse sai joustaa koko ajan johtajan tahdon mukaan. Sitä ajatteli juuri että firman puolesta on tehtävä kaikkensa että työpaikka säilyy. Lopuksi olin kanssa jo ihan paskana, vitutti herääminen ja hereillä olo, nukkumaan meno vitutti ja olutta tuli juotua että sai nollailtua tilannetta.
Sittemmin alkoi naksua molopään kollegan kanssa lopullisesti ja sain monoa töistäni (mikä tottakai vitutti aluksi) mutta oli todellisuudessa parasta mitä ikinä mulle on sattunut.
Koko viime kesän vain makasin kämpillä kun emännälläkin oli loma koulusta, herättiin kun sattui, käytiin kävelyillä, kalastettiin ja nukuttiin.
Oli aika hiton pop kesä, sai huolella tavata kavereita joita ei kunnolla ole ehtinyt tapaamaan.
Sossu antoi sen verran rahaa että vuokra saatiin maksettua ja osa laskuista.
Nykyään sitten pääsin taas syksyllä töihin isoon firmaan jossa en uskonut aluksi ollenkaan viihtyväni. Paikassa oltuani ja tavoille opittuani olen oppinut viihtymään paikassa, palkka on hyvä, homma ihan ok ja töitä ei tarvitse viedä kotiin.
Ylitöitä ei tehdä, viikonloppuja ei tehdä, jos koneet hajoaa niin se on firman ongelma eikä tappiota oteta työläisten selkänahasta.
Jos alkaa tuntua siltä että ei vain jaksa niin SUOSITTELEN ottamaan monoa, ei töillä kannata itseään tappaa. Se pitäisi vain olla keino helpottaa elämää se työnteko eikä siitä saa tehdä koko elämää:thumbs:

Onko se taas niin perkeleen väärin olla kateellinen. :curs:
Ei saa olla kateellinen kun amk:n kesken jättänyt koulukaveri pääsi tuotantopäällikön pallille (minä painan insinöörinä duunarihommia yhä) ja työkaveri voitti monivedosta 2½ tonnia.
Itsellä ei tärppää ikinä missään.:itku: Ei jaksa eikä huvita mikään enää

Noi työuupumiset on niiiiin tätä päivää...oikeestaan alko vituttamaan kun luin noita juttuja. Työt menee nykypäivänä aina vaan vaativimmiks. Yheltä ihmiseltä odotetaan aivan liikaa...työntekijöitä pistetään pellolle ja työtaakat vaan lisääntyy:curs:

Itse tässä vielä opiskelijan elämää viettelen ja ohessa hieman hanttihommia, mutta nyt pitäisi jo alkaa verkottumaan aktiivisesti työelämään, jotta saisi jotain järkevää koulutusta vastaavaa työtä. Mihinkään orjapiiskurin hommiin ei todellakaan ole haluja..

"Päätellen siitä, että ikäsi on 19, et ole hengaillut naisten vaan teinien kanssa. Teinit on tyhmiä (yleistys, kattaa 95% joukosta), ja niiltä on turha odottaa aikuismaista käytöstä."

Jollai oli tommone kirjotus ni repesin kyl täysin, niin TOTTA! ei vittu varmaa pitää alkaa muijaa ettii vasta vähä vanhempana ku alkaa jo vituttaa tämmöne teini pelleily, esim nytkii yks muija, voi saatana kui kujilla se on loppuje lopuks..huhuh..

Mut joo salillekaa ei pääse höyryi purkaa kun venäytin rantee et o nii vitu kipee, eli eikat täs muuta mahista oo ku ryypätä vaihteeks 2päiväset.. vittu!

"Päätellen siitä, että ikäsi on 19, et ole hengaillut naisten vaan teinien kanssa. Teinit on tyhmiä (yleistys, kattaa 95% joukosta), ja niiltä on turha odottaa aikuismaista käytöstä."
Weakin sigu.

Hain tänään ompelimosta tilaamani verhot ja äske laittelin niitä ni nehän olikin ommeltu päin vittua, senteillä heittelee pituus eri reunoista. Täytyy huomen herätä aikasemmin et kerkee ennen töitä mennä pyytää uudet tai purkaa kauppa.

Mittaa ne verhot ennen kuin menet valittamaan. Mulla on ainakin kahdessa edellisessä kämpässä ollut seinä sen verran vino, että verhot ovat näyttäneet eri mittaisilta. Hoasilla yhdessä kämpässä oli toisessa päässä seinää verho maahan asti ja toisessa melkein kymmenen senttiä lattiatason yläpuolella. Kyseessä olivat valmisverhot, jotka seuraavassa asunnossa olivat saman pituiset joka kohdassa ikkunaa.

Mittaa ne verhot ennen kuin menet valittamaan. Mulla on ainakin kahdessa edellisessä kämpässä ollut seinä sen verran vino, että verhot ovat näyttäneet eri mittaisilta. Hoasilla yhdessä kämpässä oli toisessa päässä seinää verho maahan asti ja toisessa melkein kymmenen senttiä lattiatason yläpuolella. Kyseessä olivat valmisverhot, jotka seuraavassa asunnossa olivat saman pituiset joka kohdassa ikkunaa.

Joo mittasin lattialla ja esim alareunasta heittää sellain et reunoista in lyhyemmät ja keskeltä pitempi et ei oo lähellekään suoraa. Silmälläkin ihan selvästi näkee eron.

Jollai oli tommone kirjotus ni repesin kyl täysin, niin TOTTA! ei vittu varmaa pitää alkaa muijaa ettii vasta vähä vanhempana ku alkaa jo vituttaa tämmöne teini pelleily, esim nytkii yks muija, voi saatana kui kujilla se on loppuje lopuks..huhuh..

Mut joo salillekaa ei pääse höyryi purkaa kun venäytin rantee et o nii vitu kipee, eli eikat täs muuta mahista oo ku ryypätä vaihteeks 2päiväset.. vittu!

Kyllä. Älyllisiä naisia on 1/miljoonasta.

Joo mittasin lattialla ja esim alareunasta heittää sellain et reunoista in lyhyemmät ja keskeltä pitempi et ei oo lähellekään suoraa. Silmälläkin ihan selvästi näkee eron.

Ok, sitten ehdottomasti valittamaan. Usein kankaat ovat vähän kieroja, mutta jos verhojen ompelusta maksaa ammattilaiselle niin pitäisi saada virheettömät eikä sinne päin leikatut ja ommellut.

Back
Ylös Bottom