Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En tiedä onko tuo nostovyö joku muoti-ilmiö, kun sitä pitää käyttää saatana koko treenin ajan päällä.. Kun tämä keski-ikänen mies tuli salille, oli siellä jo nostovyö päällä. Jätkä tekee kaks sarjaa alataljaa ja kaks sarjaa hauista ja lähtee menemään. Joka ikinen sekunti ku se siellä salilla oli niin vyö napotti päällä.

Kai sillä oli sit selkä paskana tsjp.. :david:
Muakin nauratti ennen noi koko treenin ajan vyötä käyttävät kunnes tarpeeksi monta kertaa loukkasin selkäni ja mulla todettiin synnynäinen rakennevamma selkärangassa. Tästä eteenpäin joudun käyttämään melkein jatkuvasti vyötä salilla eikä mua enää kauheasti hymyilytä.

Autokoulu! Voiko mitään niin saatanan epäkiinnostavaa paskaa ollakaan kuin autokoulu?! Rasittavat opettajat -etenkin se nuori virkaintoinen jamppa joka paasaa niin että kuola roiskuu takariviin. Joo, auto on tärkee meidän yhteiskunnassa niinku. Sit se on tärkee ku pitää liikkuu. Ja onhan se niinku sellasta yleissivistystäki. Mä en kertakaikkiaan tajua miten joku voi huvikseen pärrätä niillä peltikotteroilla vapaa-ajallaan kun ajatuskin haisevasta autosta ällöttää, puhumattakaan että sitä vielä pitäisi itse ohjata.

:curs:

Edit. En kyllä tykkää asua kaupungissakaan, mutta jos se mahdollistaa autottoman elämän autokoulun käymisen jälkeen, niin sitten asun betonikopperossa ennemmin.

Muija vietti viime yön toisen miehen vieressä.. ei kuulemma saanu kyytiä kotii, ni oli pakko jäädä yöksi. Niinku KAIKKI muutki jäi. Ja nimenomaan oli puhetta, että pitää just sen saatanan runkkumulkun kaukana. Ja miten kävi?! Joooo o sanon minä. Muualla ei muka tilaa nukkua ku sen vieressä. Miksei voinu nukkuu kavereittensa vieressä???
"Ei me mitää tehty. Nukuttii vaa."
Vaikea uskoa vaik haluaisinki.. saatana.
JUMALAUTA mulla hajoo nyt pääää!!!! :curs::curs::curs:
Vittu mikä vuodatus mut ottaa nyt nii paljo päähä ettei oo koskaa aikasemmin ottanu.

Ite varmaan aiheutan jonkun verran komediaa kun painot vie välillä miestä salilla. 40-50 kilon hanttelinkin kanssa saa jo varoa ja kun tangossa on yli oma paino esim. raaka rive on hieman hasardin näköstä välillä mun paskalla jalat melkeen suoralla tekniikalla. Voi siinä joku katsella että mennääkös tossa seinästä läpi seuraavaks...:lol2:

Helvetti soikoon, että vihaankin ryhmätöitä. Aina sattuu samaan ryhmään jotain selkärangattomia sluibailijoita tai muuten vaan monikyvyttömiä nahjuksia. On ihmisiä, joita ei pitäisi ikinä päästää terrorisoimaan toisten työntekoa ja mielenterveyttä, kun jotain täytyy saada aikaiseksi yhteistoimin:
1) Jatkuvasti pihalla olevat tollerot. Nämä on niitä, jotka eivät osaa tavata edes tehtävänantoja, saati tajua sanan "palautuspäivä" pohjimmaista merkitystä. Maa kutsuu, saatana!
2) Vapaamatkustajat. Kukaan ei varmaan huomaa mitään, jos yksi ryhmän jäsen antaa vaan virran viedä, eikä vahingossakaan uhraa omasta erinomaisesta elämästään sekuntiakaan työn edistämiseen. Viekkaimmat kyytiläiset yrittävät vieläpä hyvitellä saamattomuuttaan anteeksipyynnöin makeilemalla, mutta voivat kyllä mun puolesta mennä kiemurtelemaan jonkun muun jalkoihin. Täältä ette saa muuta synninpäästöä kuin pari napakkaa potkua kylkeen.
3) Kielitaidottomat ja muut tiedonkäsittelykyvyiltään rajoitteiset. Miten saattaa olla mahdollista, ettei yliopistoon asti selviytynyt ihminen osaa kirjoittaa omaa äidinkieltään ymmärrettävästi? Eikä sitäkään voi missään nimessä myöntää etukäteen, jos englanninkielisen tekstin tuottaminen on täysi mahdottomuus ja seurauksena on ainoastaan mongerrusta, josta ei ota tolkkua koodinmurtajankaan kanssa. Ja selitykseksi ei todellakaan kelpaa ajatuskatkos, nimittäin siitä viimeisteltynä tuotoksena esitellystä sanasotkusta päätellen siellä kuupassa on poikki vähän useampikin piuha.
4) Raippa käden jatkona syntyneet päällepäsmärit, joiden käsitys ryhmätöistä on se, että yksi sanelee säännöt, tavoitteet, aikataulut sekä työtavat ja valvoo em. asioiden mielensä mukaan toteutumista sillä aikaa, kun muut toimivat hänen armonsa uskollisena orkesterina.

Kyllä noi täälläkin jo keskustelua herättäneet yhdistelmätreenit on huvittavia. Eräskin päivä oli menossa yhen käden ylätalja ja pystypunnerrus kp toisellä kädellä -setit. :jahas:

Muija vietti viime yön toisen miehen vieressä.. ei kuulemma saanu kyytiä kotii, ni oli pakko jäädä yöksi. Niinku KAIKKI muutki jäi. Ja nimenomaan oli puhetta, että pitää just sen saatanan runkkumulkun kaukana. Ja miten kävi?! Joooo o sanon minä. Muualla ei muka tilaa nukkua ku sen vieressä. Miksei voinu nukkuu kavereittensa vieressä???
"Ei me mitää tehty. Nukuttii vaa."
Vaikea uskoa vaik haluaisinki.. saatana.
JUMALAUTA mulla hajoo nyt pääää!!!! :curs::curs::curs:
Vittu mikä vuodatus mut ottaa nyt nii paljo päähä ettei oo koskaa aikasemmin ottanu.

Jotenkin kuullostaa tutulle :) Onneksi se eukko jäi taakse ja uusi löytyi joka ei nuku 'vahingossa lipsahti sisään' kenenkään vieressä. Vitut se mitään nukkunut.

Kokeiles pieraista nostovyössä. Saa varmasti paremmat paineetkin. Taattua huutonaurua.

Niin sitä voisi äkkinäinen luulla. Minulla on vahva luulo siitä, että vyö kiristettynä läskien ympärille, ei tule juurikaan harjoitettua ilmojen herruuden julistamista. Mistähän lie tämä johtuu. Asiaa pitäisi tutkia enemmän.

Kiitos Ylläpito !!:D

Vituttaa edelleen tämä: Vitun vittu noidannuoli...Tuntuu siltä, kun joku tökkisi puukolla ristiselkään. :curs::curs::curs:

Jotenkin kuullostaa tutulle :) Onneksi se eukko jäi taakse ja uusi löytyi joka ei nuku 'vahingossa lipsahti sisään' kenenkään vieressä. Vitut se mitään nukkunut.

Sama, paitsi että kyseessä tietysti mies. :lol2:

Edit: Vituttaa että on niin paljon posteja tässä vitutustopicissa koska kommentoin muiden vitutuksia.

Onnistuin jotenki tiputtamaan käsipäivän ekan liikkeen tokassa työsarjassa tangon rinnalle :thumbs:

Pelästyin iha stnasti ku valmiiks jo itellä luustonhauraus sairaus.. mitää ei kait murtunu mut tekee tuskaa hengitellä täs muutaman päivän, toivottavasti menee nopee pois... yks reeni jo meni päi vittua, toivottavasti ei koko vitun viikko....:jahas:

Tein remppaa kelkkaan ja meni hermot ihan kunnolla. Paiskasin sit meisselin maahan ja se kimposi siitä suoraan vanhempien auton sivupeiliin, no paskaksihan se meni.

Back
Ylös Bottom