Deleted member 65498
Koska se on hassua?
Mun mielestä pieraiseminenkin on hassumpaa. Sitä teenkin sitten aika usein.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska se on hassua?
Muakin nauratti ennen noi koko treenin ajan vyötä käyttävät kunnes tarpeeksi monta kertaa loukkasin selkäni ja mulla todettiin synnynäinen rakennevamma selkärangassa. Tästä eteenpäin joudun käyttämään melkein jatkuvasti vyötä salilla eikä mua enää kauheasti hymyilytä.En tiedä onko tuo nostovyö joku muoti-ilmiö, kun sitä pitää käyttää saatana koko treenin ajan päällä.. Kun tämä keski-ikänen mies tuli salille, oli siellä jo nostovyö päällä. Jätkä tekee kaks sarjaa alataljaa ja kaks sarjaa hauista ja lähtee menemään. Joka ikinen sekunti ku se siellä salilla oli niin vyö napotti päällä.
Kai sillä oli sit selkä paskana tsjp..![]()
Mun mielestä pieraiseminenkin on hassumpaa. Sitä teenkin sitten aika usein.
Muija vietti viime yön toisen miehen vieressä.. ei kuulemma saanu kyytiä kotii, ni oli pakko jäädä yöksi. Niinku KAIKKI muutki jäi. Ja nimenomaan oli puhetta, että pitää just sen saatanan runkkumulkun kaukana. Ja miten kävi?! Joooo o sanon minä. Muualla ei muka tilaa nukkua ku sen vieressä. Miksei voinu nukkuu kavereittensa vieressä???
"Ei me mitää tehty. Nukuttii vaa."
Vaikea uskoa vaik haluaisinki.. saatana.
JUMALAUTA mulla hajoo nyt pääää!!!! :curs::curs::curs:
Vittu mikä vuodatus mut ottaa nyt nii paljo päähä ettei oo koskaa aikasemmin ottanu.
Onneksi se eukko jäi taakse ja uusi löytyi joka ei nuku 'vahingossa lipsahti sisään' kenenkään vieressä. Vitut se mitään nukkunut.Kokeiles pieraista nostovyössä. Saa varmasti paremmat paineetkin. Taattua huutonaurua.
Jotenkin kuullostaa tutulleOnneksi se eukko jäi taakse ja uusi löytyi joka ei nuku 'vahingossa lipsahti sisään' kenenkään vieressä. Vitut se mitään nukkunut.
Kiitos Ylläpito !!:D
Vituttaa edelleen tämä: Vitun vittu noidannuoli...Tuntuu siltä, kun joku tökkisi puukolla ristiselkään. :curs::curs::curs: