Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No kyllä se tässä tapauksessa vähän huvittaa, kun tiedän varmuudella, että se rinta/hauistreeni on se ainut treeni. Nojoo, my bad.

mitä väärää siinä on että joku tekee vaan penaa ja haukkaa? hyvä vaan että käy salilla ja tekee edes jotain siellä, aivan sama mitä tekee. ootko ikinä ottanu huomioon sellaista asiaa että kaikki treenaajat ei haaveile 70cm reisistä? jotku haluaa vaan ne hienot show lihakset joten mitäs sitä sitte kyykkyä vääntämään?

ei kaikki ole mitään wnb kehonrakentajia ja pyri sopusuhtaisuuteen, henkkoht en näe mitään väärää esim naisessa joka treenaa vaan persettään, enkä miehessä joka treenaa vaan vaikka sitä kuuluisaa penaa. oikealla asialla ne silti on :thumbs:

Ei pitäisi sanoa ettei ikinä, mutta ainakin nyt tuntuu että alkaa riittää tuo koulunkäynti jo pikkuhiljaa. Käteen jää muuta kuin velkaa ja paska paperi, jonka pihalle saaminenkin on yhtä helvettiä..

Alani lienee täysin eri, mutta fiilis koko lailla sama. Minun kohdallani tutkintorakenteen uudistus toi ihan hirveästi mutkia matkaan. Nyt olen loppusuoralla, jolla tosin olen tavallaan ollut jo KOLME VUOTTA, mutta tuntuu vain ihan he-le-ve-tin turhalta. Ja koko ajan tulee jotain mutkia matkaan, viimeksi eilen, kun opintokokonaisuuden loppumerkinnän sijaan sain opintorekisteriin täysin hyödyttömän "opintopisteiden täydennyksen".

Aaaaargh!

Muutenkin vituttaa, ahdistaa ja turhauttaa. Olen ihan paska.

Vituttaa myös kun kävin lenkillä juuri ja huomasin kuinka helvetin paljon voi kunto huonontua 3 kk sairasloman aikana VITTU!

Pitää nyt vielä tätäkin lainata: tiedän tunteen. Mulla ei ole aiemmin ollut ns. lajikestävyyden kanssa mitään ongelmia, mutta nyt on jo sen verran pitkä tauko takana, että oikein hävettää huomata, että ei vain JAKSA.

Taas saa vetää kuun kolmannen päivän ruokia ja lisää vanhenevaa riittää kaapissa. Aina sieltä takareunalta löytyy yllätyksiä. :D
Sade vituttaa, kun on tottunut pyörällä sotkemaan joka paikkaan. :/

mitä väärää siinä on että joku tekee vaan penaa ja haukkaa? hyvä vaan että käy salilla ja tekee edes jotain siellä, aivan sama mitä tekee. ootko ikinä ottanu huomioon sellaista asiaa että kaikki treenaajat ei haaveile 70cm reisistä? jotku haluaa vaan ne hienot show lihakset joten mitäs sitä sitte kyykkyä vääntämään?

ei kaikki ole mitään wnb kehonrakentajia ja pyri sopusuhtaisuuteen, henkkoht en näe mitään väärää esim naisessa joka treenaa vaan persettään, enkä miehessä joka treenaa vaan vaikka sitä kuuluisaa penaa. oikealla asialla ne silti on :thumbs:

No ehkä nämäkin tyypit kuitenkin jossain vaiheessa tajuaa että ei penkistä voi nostaa vaikka 150kg jos esim kädet on sellaiset 30cm rimpulat:rolleyes:

Se mun kolarijuttu alkaa mennä turhan monimutkaiseksi. Vastapuoli ei halua ottaa sitä omaan vakuutukseensa, koska menettäisi bonarit. Nyt yritetään tehdä jotain sopimusta ja suurin ongelma lienee se, että mä en usko olevani syyllinen (poliisitkin sanoivat että oli vastapuolen vika), kun taas vastapuoli uskoo kummankin olevan syypää.

Toisen autolle ei tapahtunut mitään, kun taas mun autosta meni takaosa paskaksi, joten mä olen tässä saanut ihan tarpeeksi paskaa niskaan ja vituttaa tollanen turha vikiseminen. Jos eivät halua menettää bonareita, maksaisivat mulle suoraan sen korjauksen. Ei kai se mun vikani ole jos se on kallis remontti :jahas:

Se mun kolarijuttu alkaa mennä turhan monimutkaiseksi. Vastapuoli ei halua ottaa sitä omaan vakuutukseensa, koska menettäisi bonarit. Nyt yritetään tehdä jotain sopimusta ja suurin ongelma lienee se, että mä en usko olevani syyllinen (poliisitkin sanoivat että oli vastapuolen vika), kun taas vastapuoli uskoo kummankin olevan syypää.

Toisen autolle ei tapahtunut mitään, kun taas mun autosta meni takaosa paskaksi, joten mä olen tässä saanut ihan tarpeeksi paskaa niskaan ja vituttaa tollanen turha vikiseminen. Jos eivät halua menettää bonareita, maksaisivat mulle suoraan sen korjauksen. Ei kai se mun vikani ole jos se on kallis remontti :jahas:
Josseivät pian taivu sun ehdotelmaan/vaatimuksiin, vedät jutun oikeuteen. Turha odotella ja antaa vastapuolen sanella asian etenemisvauhti.

Josseivät pian taivu sun ehdotelmaan/vaatimuksiin, vedät jutun oikeuteen. Turha odotella ja antaa vastapuolen sanella asian etenemisvauhti.

Eiköhän me saada tämä jotenkin sovittua... Sanoin äsken että saavat valita toisen korjaamon jos haluavat, mulla ei periaatteessa ole mitään väliä missä korjataan kunhan homma vaan tulee hoidettua. Ärsyttää vaan tällanen turha säätö, miks helvetissä joidenkin on niin vaikea ottaa vastuu virheistään??

Mummot jotka ruokakaupassa pysäköi ostoskärryt ihan mihin sattuu ja vie tilaa enemmän kuin iso bodari. Ja miks pitää kaikkia tomaatteja hypistellä sormissa, kyllä ne on melkeen samanlaisia kaikki.

-Treeni päin vittua
-olen heikko
-sali aina täynnä penkkaajia ja hauiksen kääntäjiä
-ulkomaalaiset teinit jotka kasaa kaikki pienet painot tankoo ja ottaa sit kuvia siitä kun se näyttää niin täydeltä...
-Mitään ei tapahdu ja joka päivä on samanlainen.

Tänkokosessa kaupungissa nyt jokanen tietää jopa minkä väriset kalsarit naapurilla on. Eiköhän ne nuoremmatkin jampat jossain kohtaa tosiaan ymmärrä treenata vähän fiksummin. Nautin loppuvuoden rahkat maustamattomia, jotta pakkis voisi armahtaa minut erheestäni.

Vitun säät. Onhan se mukava että lunta sataa mutta sitten tulee lämmintä ja se muuttuu loskaksi :curs: Viikonloppuna töissä lievästi hajotti seistä 7h räntäsateessa kun kaivoin maakapelille linjaa :D

-ulkomaalaiset teinit jotka kasaa kaikki pienet painot tankoo ja ottaa sit kuvia siitä kun se näyttää niin täydeltä...

Ei vittu oikeasti :lol2: Miten ne kehtaa ja miten ne oikeasti voi olla niin saatanan tyhmiä? Suurin osa tarjoilee salikomediaa melkeen joka treenissä, kuten myös muualla.. Mistä ne saa niin ison egon niin säälittäviin asioihin? :david:

Eiköhän me saada tämä jotenkin sovittua... Sanoin äsken että saavat valita toisen korjaamon jos haluavat, mulla ei periaatteessa ole mitään väliä missä korjataan kunhan homma vaan tulee hoidettua. Ärsyttää vaan tällanen turha säätö, miks helvetissä joidenkin on niin vaikea ottaa vastuu virheistään??

Jos olet syytön osapuoli ja sinulla on uudehko auto niin veisin sinuna auton merkkihuoltoon. Itse en rupeaisi mihinkään syyllisen kaverin kaverin korjaamokikkailuihin. Jos taas on vanha rupu 1000 e auto niin sitten se on varmaan melkein sama missä korjaa.

Edittiä. Jos rupee vänkäämään niin herkästi vain ilmoitusta poliisille. Tapahtuma on partiolla tuoreessa muistissa, joten parempi sulle.

Jos olet syytön osapuoli ja sinulla on uudehko auto niin veisin sinuna auton merkkihuoltoon. Itse en rupeaisi mihinkään syyllisen kaverin kaverin korjaamokikkailuihin. Jos taas on vanha rupu 1000 e auto niin sitten se on varmaan melkein sama missä korjaa.

Edittiä. Jos rupee vänkäämään niin herkästi vain ilmoitusta poliisille. Tapahtuma on partiolla tuoreessa muistissa, joten parempi sulle.

Mulla on -98 vanha Mondeon romu, joten ei, korjaamolla ei tässä tapauksessa juurikaan ole väliä :D
Pestasin mutsin hoitamaan tätä asiaa mun kanssa, mä olen ihan liian kiltti ja annan periksi liian helposti.

Back
Ylös Bottom