Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Saatanan penkkipaikat on aina varattuna melkein. Aika nihkeetä tehdä mavea heti kyykyn jälkeen ja näin basic ohjelmalla ei paljon sumplimisvaraa ole (kyykky-penkki-mave). :curs:

Joku aika sitte kaikki penkkipaikat oli varattuina ja joku urpo teki RANSKALAISTA siinä penkissä vaikka 15 metrin päässä oli 4 vapaata penkkiä ja tankoja just ranskalaisiin jnejne..

En ite ees halunnu penkkiä mut vituttaa ku selvästi vieressä pyöri ihmisiä odottaas penkkipaikan vapautumista..

Mua naurattaa mein salilla yks mimmi, joka kulkee salilla koko treenin ajan kuulokkeet päässä ja jokaista liikettä tehdessään, ihan pienilläkin painoilla ääntelee silleen kuin ois orkkua saamassa. Tekis mieli nauhottaa sitä ääntelyä sille ja kysyä et onko kivaa kuunneltavaa, mitä häh!!!
No eiks siinä vaiheessa pitäs oman reenin kulkea paremmin jos mimmi ähkii sillälailla? ;D

Mikäkö vituttaa ?

I) Vituttaa se, että levyt yms. on hujan hajan ja aktiivisesta reeniajasta menee hukkaan sen takia, että kaikkien joukosta joutuu ettimään tavaraa. :eek:

II) Suututtaa, kun salilla on välillä näitä juttuluistaa, mutta muu ei - tyyppejä. Kyllä se painojanostelevalle jutustelu toisinaan sapettaa. :puntti:

Muut ihmiset salilla eivät häiritse pätkääkään, jos niitä ei ole liikaa.
Toki sitten jos sinne tulee joku uskomaton seksipommi pyllistelemään... hokea itselle siinä sitten "älä kato, älä tuijota, älä kato". Minua ei häiritse pätkääkään jos minua joku joskus erehtyy kattomaan, mutta saattaa olla naisilla vähän eri fiilis tilanteesta, kun joka puolella tapittaa silmäpareja himosta kiiluen. Koitan olla kohtelias, taistelen kaikkia miehen luontaisia vaistoja vastaan ja olen kyyläämättä, ja se alkaa sitten potuttamaan. Ei jären hiventä :D

Oikeastaan vain ruuhkat ja levyjen keräileminen pitkin kellareita alkavat suorastaan vituttaa.
- Koita siinä keskittyä yhtään mihinkään, kun äijää on joka puolella niin että päät kolisee.
- Koita siinä keskittyä kyykyn ykköseen, kun puoli tuntia saa sitä ennen tuskanhiessä kontata nurkkia levyjä ettimässä.

taistelen kaikkia miehen luontaisia vaistoja vastaan ja olen kyyläämättä

Tuohon kuuluu olennaisena osana se 50v+ äijänrahjus kireissä shortseissa joka alottaa jutun sanomalla "huomasin ettei sua oikein naisihmiset kiinnostanu..." :thumbs:

liikkamyllyssä vituttaa yks henkilö ylitse muiden :D
En tiiä mikä siin on mut... Marssii ku jossain intissä, ikää kuitenki joku 30?
Painot hieman liian isoja ja tyyli sitten heiluria.
Kävelee armeijatyyliin ja reippaasti ympäri salia.!
grrr

Mua naurattaa mein salilla yks mimmi, joka kulkee salilla koko treenin ajan kuulokkeet päässä ja jokaista liikettä tehdessään, ihan pienilläkin painoilla ääntelee silleen kuin ois orkkua saamassa. Tekis mieli nauhottaa sitä ääntelyä sille ja kysyä et onko kivaa kuunneltavaa, mitä häh!!!
Muutamia kuukausia sitten kuulin radiosta että jotkut naiset tosiaankin saavat orgasmeja salilla, varsinkin jalkaprässissä. Voisi siinä kyllä toisaalta mun keskittyminen ainakin herpaantua kun moista todistaisi livenä. :wtf: (Tuskin kuitenkaan ko. neidillä kyseessä, jos joka sarjassa moisia ääniä päästelee, tai mistä sitä tietää :o) Siinä olet muuten oikeassa että sitä ei niin helposti itse huomaa millaisia ääniä sitä päästelee jos kuuntelee napit korvissa musaa. Muutaman kerran osunut biisin vaihtuminen kesken sarjan ja sen sekunnin kun ei mitään kuullu napeista niin kyllä se oma puhina hassulta kuulostaa. :D

mua vituttaa
1. selkäpäivät (ja ankarasti)
2. haisevat ulkomaalaiset(toki muutkin haisevat ihmiset)
3. jos metallipaino tippuu toisen metallipainon päälle kuulu vittumainen kilaus

Mikää tuijotus tai vastaava ei vituta, ei myöskään painojen haku eri paikoista enkä minulle epäystävällisiä ihmisiä oo kohdannu salilla edes yhtä kertaa(4v aikana). Teinit on antanu aina tilaa ystävällisesti kysyttäessä samoten istuskelijat sekä vanhemmat naisihmiset. Karjuminen ei vitutta.

Nii ja on epäkohteliasta kaivaa haarat levällään palleja yleisessä saunassa, älkää tehkö sitä!

Kyyläävät vanhat sedät, varsinkin kyykkyä tehdessä:wtf:

Toi on kyl niin totta..... Toissapäivänä eräs analysoi, miten sillä alkoi seisomaan, kun katsoi :D Se oli kyllä vuoden vanhempi, eli ei ehkä vanha setä, mutta jokseenkin häiritsevää kuitenkin.... Niin ja on selvennettävä että mulla ei VARSINAISESTI paljoo rautaa ole tangossa, eli valitettavasti se ei oo se paikkoja jököttävä tekijä :(

Vituttaa sellainen tsembalointi. Ja iskuyritykset. Ja sit ne äijät, jotka vaikuttaa käyvänsä siel vaan naisii kyttäilee, kun se on sellanen kuntokeskusleikkipaikka siis.

Pientä off topickia, mutta reisikoukistuslaitteissa kyllä tulee sellainen kiva kutina tuonne haaroväliin, kun tavarat on "hiukan" puristuksissa. Joten miksei sitä naisilla vois vaikka prässissä jotain orgastisia tuntemuksia tullakin, kuka tietää.... :D

liikkamyllyssä vituttaa yks henkilö ylitse muiden :D
En tiiä mikä siin on mut... Marssii ku jossain intissä, ikää kuitenki joku 30?
Painot hieman liian isoja ja tyyli sitten heiluria.
Kävelee armeijatyyliin ja reippaasti ympäri salia.!
grrr
Sama! Tekee koko ajan hirveellä kiireellä ja hyppii paikasta toiseen jatkuvasti.

Mua itseasiassa tänään otti päähän yksi sälli salilla joka teki tyyliin joka laitteessa yhden sarjan kauheella temmolla ja juoksi heti seuraavaan, en mä sitä mitenkään seurannut mutta pisti silmään järjetön heiluminen milloin missäkin laitteessa ja se tuli aina takaisin samoihin laitteisiin. Äkkiä oli mielessä, että sori jos nyt jämähdän tähän penkkiin hetkeksi ja häiritsen herran intensiivistä treeniä ja sen järjestystä. :eek:

Eihän siinä mitään, jokainen tyylillään ja jokainen itse tietää mikä on itselleen se sopivin harjoitus joten kaikella kunnioituksella.

Back
Ylös Bottom