Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mä nyt oon varmasti melkolailla snadimpi, kuin te, mutta mulla tulee puhtaasti ja body-ystävällisesti syöminen rutosti halvemmaksi, kuin kaikenlaista paskaruokaa nauttivalle kumppanilleni.

Tämää pätee varmaan vain silloin jos verrataan terveellistä ruokaa kaupasta ostettuna erilaisiin pikaruoka ja/tai pizzeriakebab ravintoloihin.

Kyllähän terveellinen ruoka maksaa. Sille ei voi mitään. Ja sitä pitää vielä syödä huomattavasti enemmän.

Mutta jos katsoo mikroruokienkin hintoja, niin ei ne juuri eroa siitä, mitä sä voit ite laittaa etenkin jos valmistat useamman annoksen kerralla. Yks mikroruoka-ateria kun maksaa nykypäivänä sen 2-4 euroa - maksalaatikko toki himpun alle - ja kuka jaksaa koko päivän 1 mikroaterialla. Eihän niissä oo kaloreitakaan juur nimekskään.

Potuttaa joidenkin ihmisten maailman omistajan asenne/elkeet. Ja tietenkin jos sali on täynnä porukkaa, että joutuu laitteisiin odottamaan niin kyllä se vähän ketuttaa.

Mutta jos katsoo mikroruokienkin hintoja, niin ei ne juuri eroa siitä, mitä sä voit ite laittaa etenkin jos valmistat useamman annoksen kerralla. Yks mikroruoka-ateria kun maksaa nykypäivänä sen 2-4 euroa - maksalaatikko toki himpun alle - ja kuka jaksaa koko päivän 1 mikroaterialla. Eihän niissä oo kaloreitakaan juur nimekskään.
siis mikroruuis on vatusti kaloreita, roiskeläpässäkin on joku 500kcal.

Eniten hajottaa nää perus mopopojat ketkä pyörii siellä ympäri salia istuen laitteissa, oikeesti.. potuttaa myös se että aina kun meen salille siellä on yleensä älyttömästi porukkaa jotka sit kyylää kun väännät jotain. Pitää varmaan alkaa käydä joskus aamulla klo8 niin saa olla rauhassa. :curs:

Kylläpä pisti eilen taas vituttamaan vähän jo kokeneemman treenausporukan ylimielisyys. Tuijottivat jotain 20v aloittelevaa sälliä ja osoittelivat sormilla tyyliin "kattokaa mitä toi tekee" Itse kävellään leuka ojossa ja karjutaan kuin kiimaiset sonnit toistojen välissä.

Menkää nyt vittu neuvomaan niitä kavereita jos niin väärin menee liikkeet. Kiitos sulle kuka eilen jeesasit ojentajissa mua!

Samaa mieltä voidin kanssa. Muutenki tosiaan ottaa päähän toi ylimielisyys. Yhdellä snobisalilla tuli käytyä vähän aikaa kun voitin ilmaiskertoja arvonnassa, niin siellä porukka jauhaa purkkaa treenatessa ,peilaa itteensä suurimman osan ajasta ja kulkee leuka pystyssä.:david:

Eniten hajottaa nää perus mopopojat ketkä pyörii siellä ympäri salia istuen laitteissa, oikeesti.. potuttaa myös se että aina kun meen salille siellä on yleensä älyttömästi porukkaa jotka sit kyylää kun väännät jotain. Pitää varmaan alkaa käydä joskus aamulla klo8 niin saa olla rauhassa. :curs:
oot vaa kateelline ku mopopojil nousee enemmä penkist ku sul ;)

Samaa mieltä voidin kanssa. Muutenki tosiaan ottaa päähän toi ylimielisyys. Yhdellä snobisalilla tuli käytyä vähän aikaa kun voitin ilmaiskertoja arvonnassa, niin siellä porukka jauhaa purkkaa treenatessa ,peilaa itteensä suurimman osan ajasta ja kulkee leuka pystyssä.:david:

So fucking what, antaa porukan peilailla rauhassa? Mä sain kanssa joskus melkeen kymmenen vuotta takaperin pari ilmaislippua tollaseen mestaan, muistaakseni keskustan Motivukselle, ja meiningin ekan kerran nähtyäni varasin parille jäljellä olevalle käyntikerralle mavepäivän ja vanhimmat verkkarit, mitä kaapista löytyi :D. Eikä mua se tästä seurannut kyttääminen mitään haitannut, nauratti vain.

Yritys päästä johonkin tiettyyn laitteeseen (viimeksi jalkaprässi) jossa joku teinityttö kitkuttelee 10 kilolla jotain 198 toiston sarjaa, lukee iltalehteä ja puhuu puhelimes samalla. No aikani odoteltuani kävin sitten kyl kysäsemäs saanko tehdä jossain välissä yhden sarjan. Ihan kauniisti kysyin ja happaman vastauksen sain. Pääsin siihen sitten kyllä lopulta kun neiti siirtyi lähentäjälaitteeseen vääntämään 769 toiston settiä. Onneksi ei kovin usein oo näitä. Tai on siis näitä lehdenlukijoita (WTF) mutta yleensä ne antaa kyl tehdä välissä eikä oo naama norsunvitulla. Että ihan sovussa yleensä meillä kyllä reenaa kaikki. Välillä vaan näitä ihme tapauksia.

Yritys päästä johonkin tiettyyn laitteeseen (viimeksi jalkaprässi) jossa joku teinityttö kitkuttelee 10 kilolla jotain 198 toiston sarjaa, lukee iltalehteä ja puhuu puhelimes samalla. No aikani odoteltuani kävin sitten kyl kysäsemäs saanko tehdä jossain välissä yhden sarjan. Ihan kauniisti kysyin ja happaman vastauksen sain. Pääsin siihen sitten kyllä lopulta kun neiti siirtyi lähentäjälaitteeseen vääntämään 769 toiston settiä. Onneksi ei kovin usein oo näitä. Tai on siis näitä lehdenlukijoita (WTF) mutta yleensä ne antaa kyl tehdä välissä eikä oo naama norsunvitulla. Että ihan sovussa yleensä meillä kyllä reenaa kaikki. Välillä vaan näitä ihme tapauksia.
Naiset... :down:
En kyllä ymmärrä miksi jotain vitun lehtee pitää samal vielä selata, kun sarjaa tekee. Ehkä joku nainen täältä osaa kertoo tarkemmin :hyper:

Välipäivät. Voin kun olis jo huominen ja pääsis taas salille,pitäs vissiin jotain muutakin elämää hommata. :(

eipä monella mopopojalla tulokset hirveesti kauhistuta kun reenaavat ja syövät päin vittua
Okei.. toi on aivan totta.. mutta mun lähipiirissä löytyy monia poikkeuksia (eism itellä aina rahkapurkki messis kaikkialla ja eilen oli 2 rahka purkkia ja 50g ufs whey2 mukana :D kun tiesin etten mee himaan syömään välipalaa :D)
Minkäslaisia tuloksia henkalla on? =)

Ärsyttää sellainen liioiteltu ulvominen. Siis ulvotaan, huudetaan, karjutaan kuin oltaisiin synnyttämässä vesipäisiä kaksosia ilman epiduraalia. Tyypillinen liike, jossa esiintyy on esim penkkipunnerrus jollain 35-40kg käsipainoilla. Salille kuuluu tietty ähinä, mutta tuollainen esitys on liikaa.

Käytän ulkopuolista melua vaimentavia kossin kuulokkeita, mutta silti sian vinkuminen kuuluu niin lujaa, että meinaa mennä treeni nauruksi. Perkele!

Edittiä: Mulla ei ole mitään kaunoja vesipäisiä kaksosia tai heidän synnyttäjiään kohtaan.

Ärsyttää sellainen liioiteltu ulvominen. Siis ulvotaan, huudetaan, karjutaan kuin oltaisiin synnyttämässä vesipäisiä kaksosia ilman epiduraalia. Tyypillinen liike, jossa esiintyy on esim penkkipunnerrus jollain 35-40kg käsipainoilla. Salille kuuluu tietty ähinä, mutta tuollainen esitys on liikaa.

Käytän ulkopuolista melua vaimentavia kossin kuulokkeita, mutta silti sian vinkuminen kuuluu niin lujaa, että meinaa mennä treeni nauruksi. Perkele!

Edittiä: Mulla ei ole mitään kaunoja vesipäisiä kaksosia tai heidän synnyttäjiään kohtaan.

:hyvä: Päivän paras repeilyn aiheuttaja.

Mua naurattaa mein salilla yks mimmi, joka kulkee salilla koko treenin ajan kuulokkeet päässä ja jokaista liikettä tehdessään, ihan pienilläkin painoilla ääntelee silleen kuin ois orkkua saamassa. Tekis mieli nauhottaa sitä ääntelyä sille ja kysyä et onko kivaa kuunneltavaa, mitä häh!!!

Mistä sää tiet mitä ne muut syö? Joku 15v tuskin on montaa vuotta salilla käyny nii ei ne kai heti "kauhistuta" ne tulokset.:jahas:

tottakai on niitäkin jotka nakuttaa kunnolla punttia, mutta ainakin nämä jotka minä tunnen niin ajelee mopoilla päivät pitkät ja poikkeaa kotia iltapalalle. Ja kyllä mua ainakin kauhistuttaa salikaverin tulokset kun se noin 4kk reenin jälkeen nakuttaa 65 penkistä ja vasta täyttäny 14 :thumbs:

Saatanan penkkipaikat on aina varattuna melkein. Aika nihkeetä tehdä mavea heti kyykyn jälkeen ja näin basic ohjelmalla ei paljon sumplimisvaraa ole (kyykky-penkki-mave). :curs:

Back
Ylös Bottom