Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Bussit menee niin vammasesti et jos lähden jälkimmäisellä bussilla, en ole varma kerkeänkö vaihtobussiin ja töihin sillä ja jos lähden aiemmalla, tulee reilu 20min odottelua keskustassa. Pitäis varmaan ostaa auto.

Vastakkaisen sukupuolen edustaja pistää vituttamaan huolella. Miks aina pitää mennä näin?

Miten mää sain nii paljo eile rahaa kulutettuu..

Vastakkaisen sukupuolen edustaja pistää vituttamaan huolella. Miks aina pitää mennä näin?

Älä muuta sano. Vitun miehet!

Tapeltiin sit eilen ensimmäistä kertaa. Ei kunnolla, mutta silti. Vituttaa kun toinen ei vaan vittu tajua mitään.

Painon jojoilu. Tällähetkellä mulla homehtuu kaapissa noin viidet housut jotka kaikki tippuvat päältä. Viimetalvena ostetut istuvat suorat housut lököttävät kuin maatyöläisellä Neuvostoliitossa. Caprit on liian isoja kaikki (yksien vyötäröön voisin sujauttaa koirani itseni lisäksi) ja joku lyhytkasvuisempi saattaisi eksyä viimejouluna ostettujen rintaliivien kuppeihin. Bikinitkin roikkuvat kuin bassetin nahka.

Ärsyttää kun ei ole mitään päällepantavaa. Ei siis mitään. No kengät ja laukut sopivat edelleen. Ärsytyksen voittaa ainoastaan voimakas "mitä vittua?!" -tunne, sillä en edelleenkään ole erityisen laiha. Niin että mitenköhän valtaisa olen mahtanut aiemmin olla?

Polvesta meni eilen tennistä pelatessa jotakin hajalle!!!Oma vika. Verkolle liian lujaa ja yritin hypätä yli. Eiköhän toinen jalka jääny toiselle puolelle!!Laitoin yöksi jotakin hevosille rasituksen jälkeen tarkotettua voidetta ja siteen. Mutta aamulla sitten pelattiin kumminkin uus matsi siteen kanssa. Voitin "puujalalla" 2-0 =) On se silti perkele kipiä!!

Mä hankin joulun jälkeen Galenoksen, jos on vielä polte. Kattoo sitten mitä tapahtuu. Ärsyttää vaan tää opiskelijana kitkuttelu, kun haluais jo työelämään kunnolla. Lääkis tietäis työelämän siirtymistä vielä kaaaaauas, mutta sitten oisin kyllä ikionnellinen kun lekuriksi valmistuisin.

Lääketieteen kandina voi jo tehdä töitä lääkärinä.

Mikäs tässä kotona ollessa... siis ihan kaikki on jossain, Tuntuu tuo ilosaari vetävän porukkaaa, ja sit osa kavereista lähti päiväseltä käymään siellä, puhe oli että selvinpäin ovat niin ei kiinnostanut itseäni lähteä katsomaan kun muut örveltäää. Mutta paskanmarjat siellähän ne nyt ympäripyörryksissä ovat!:curs:

Oonpa ollut tässä nyt koko kesän joka päivä töissä, neljä päivää toukokuun jälkeen etten oo ollut töissä. Ei siinä mitään, mukavia hommia ja mukavat kelitkin taas mutta välillä vois vapaa-aikaakin hieman enemmän olla. :D
Noh, ainakin aika kuluu nopeasti ja kohta onkin taas se odotettu syksy...

Lomat alkaa olla lopussa tai siis ensi viikolla on kaksi päivää töitä...

Emäntä valittaa flunssaa ja nukahti tuohon. Itselläni on kurkku/nielu kipee, jos tässä joku röhröh flunssa iskee niin hermo kärvähtää...

Kavereiden ja muutaman järvenpääläisen muijan kaa piti viettää iltaa meillä. Käväsivät lahdessa summer upin aikoihin ja taisin tavallaan ihastua toiseen niistä tytöistä :haart:. Nooh, ei tässä kaikki tänään sain kuulla että samat muijat oli tulossa lahteen ja täällä olen hyppinyt pitkin seiniä ja nyppinyt jännityksestä kaljusta hiuksia. Pihaan kurvaa auto ja mitä näenkään, autosta astuu ulos 3 naista mutta ei tätä joka minulla oli kiikarissa, perkele. Nuo alhaalla olevat muijjat ei nyt oikein sytytä joten kitataas kaljaa kunnes tolkku lähtee.:curs:

Kavereiden ja muutaman järvenpääläisen muijan kaa piti viettää iltaa meillä. Käväsivät lahdessa summer upin aikoihin ja taisin tavallaan ihastua toiseen niistä tytöistä :haart:. Nooh, ei tässä kaikki tänään sain kuulla että samat muijat oli tulossa lahteen ja täällä olen hyppinyt pitkin seiniä ja nyppinyt jännityksestä kaljusta hiuksia. Pihaan kurvaa auto ja mitä näenkään, autosta astuu ulos 3 naista mutta ei tätä joka minulla oli kiikarissa, perkele. Nuo alhaalla olevat muijjat ei nyt oikein sytytä joten kitataas kaljaa kunnes tolkku lähtee.:curs:

Juo ittes helpoks:rolleyes:

Pyörä varastettiin kaupungista... Tässä yön aikana. Keskeltä vitun toria, muitaki pyöriä helvetisti. Ja oli lukossa! Suututtaa. Onneks en sentään joutunu käveleen kotia. :(

Joku jäppinen myi pleikkaria täälä pakkiksella mutta kun aloin sitten kauppoja hieromaan niin mitään vastausta tullut tietenkään sen jälkeen kun osoitteen pistin, jos ei haluakkaan myydä niin vastaisi edes, ihmeellisiä nuo ihmiset.

Nainen vituttaa. Se on ilmeisen kykenemättön päätöksiin ja itsenäiseen ajatteluun edes helpoissa asioissa, saati sitten vaikeissa. Eihän siinä muuta mutta kun nämä päätökset vaikuttaa minunkin elämään. Perkele!

Joku jäppinen myi pleikkaria täälä pakkiksella mutta kun aloin sitten kauppoja hieromaan niin mitään vastausta tullut tietenkään sen jälkeen kun osoitteen pistin, jos ei haluakkaan myydä niin vastaisi edes, ihmeellisiä nuo ihmiset.

Jep, nämä kyllä vituttaa. Itelle kävi nyt kans vastaavasti (tosin ei pakkiksella) kun eräälle tyypille kaupittelin sen hakemaa tavaraa. Piti tarjousta hyvänä ja aiko ilmotella vähä myöhemmin. No eipä oo kuuluunu mitään vaikka viestiä pistäny perkele.

Back
Ylös Bottom