Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastakkaisen sukupuolen edustaja pistää vituttamaan huolella. Miks aina pitää mennä näin?
Mä hankin joulun jälkeen Galenoksen, jos on vielä polte. Kattoo sitten mitä tapahtuu. Ärsyttää vaan tää opiskelijana kitkuttelu, kun haluais jo työelämään kunnolla. Lääkis tietäis työelämän siirtymistä vielä kaaaaauas, mutta sitten oisin kyllä ikionnellinen kun lekuriksi valmistuisin.
Lääketieteen kandina voi jo tehdä töitä lääkärinä.
Kavereiden ja muutaman järvenpääläisen muijan kaa piti viettää iltaa meillä. Käväsivät lahdessa summer upin aikoihin ja taisin tavallaan ihastua toiseen niistä tytöistä :haart:. Nooh, ei tässä kaikki tänään sain kuulla että samat muijat oli tulossa lahteen ja täällä olen hyppinyt pitkin seiniä ja nyppinyt jännityksestä kaljusta hiuksia. Pihaan kurvaa auto ja mitä näenkään, autosta astuu ulos 3 naista mutta ei tätä joka minulla oli kiikarissa, perkele. Nuo alhaalla olevat muijjat ei nyt oikein sytytä joten kitataas kaljaa kunnes tolkku lähtee.:curs:

täältä löytyy apu vittu kaikkeen :D, koitetaas jos vaikka toimis :hyvä:Juo ittes helpoks![]()
Joku jäppinen myi pleikkaria täälä pakkiksella mutta kun aloin sitten kauppoja hieromaan niin mitään vastausta tullut tietenkään sen jälkeen kun osoitteen pistin, jos ei haluakkaan myydä niin vastaisi edes, ihmeellisiä nuo ihmiset.