Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kyykäärmeen. Raukka

Elukoiden lopettaminen ei ole kivaa puuhaa. :(

Kyykäärme ja raukka eivät minun ajatusmaailmassa ole mitenkään yhteydessä toisiinsa. Viimeksi juhannuksen jälkeen oli melkein sydänkohtaus kun emäntä luuli kyyn purreen koiraa.
Miten lopetit sen?

JOS suomi ois voittanu eilen puolan lentopallossa, niin 250 euroa ois tullu pitkävedosta :( 20e panoksella

Vituttaa taas mutsi. Ei voi perkele olla hiljaa yhtä vitun sekuntia ja puhuu turhasta paskasta 24/7. Kävi vielä äsken ronkkimassa mun hauista joka on eilisen treenin jälkeen kipeä ja huusi korvaan "NO ONKO TÄÄLLÄ TAPAHTUNUT KASVUA". Teki mieli lyödä ämmää naamaan :curs:

Niin ja sitten alkoi valitus eilisen proteiinipatukan hinnasta, joka siis oli päätähuimaavat 2,70. Itsehän hän pelasi 60e pelikoneeseen, mutta tästä aiheesta ei keskustella.

Nyt kirjotan jostain, mistä en usein yleisesti puhu tai ainakaan kirjottele netin keskustelu palstalle.

Suoraan sanottuna mua panettaa ja ihan vitusti, jos näin nyt voi sanoa...

Tää alkaa olemaan jo aika tuskallista kun tätä on jatkunu jo muutaman päivän, eikä omat konstit enään riitä. Lisäks tää alkaa haitata olennaisesti mun työtä, ku ei enää tiedä miten päin olisin, enkä pysty keskittymään mihinkään. Sit ku joku tulee juttelemaan mulle niin multa tulee tosi kaksmielistä juttua, ja hyvä etten jo ehdottele huomaamatta muille.
Asiaa ei yhtään helpota se et tuntuu, että kaikki hyvännäköset ja mukavan oloset tulee juttelemaan mulle ja jään vaan tuijottamaan niitä..:kuola: Päin vastoin se lisää mun tuskaa.
Mua ei oo koskaan panettanu näin paljoa ja kyllä jotkut joita oon enemmänki katellu rupee jo huomaamaanki...:nolo:

Kyykäärme ja raukka eivät minun ajatusmaailmassa ole mitenkään yhteydessä toisiinsa. Viimeksi juhannuksen jälkeen oli melkein sydänkohtaus kun emäntä luuli kyyn purreen koiraa.
Miten lopetit sen?
Käärmeet ovat hyötyeläimiä. Mieti miten paljon meillä olisi jyrsijöitä ja muita tuhoeläimiä ja niiden seurauksena tauteja, jossei matelijaystävämme toisaalta pitäisi meistä huolta.

Kysymykseesi vastauksena: ajoin fillarilla pään yli.

Vituttaa taas mutsi. Ei voi perkele olla hiljaa yhtä vitun sekuntia ja puhuu turhasta paskasta 24/7. Kävi vielä äsken ronkkimassa mun hauista joka on eilisen treenin jälkeen kipeä ja huusi korvaan "NO ONKO TÄÄLLÄ TAPAHTUNUT KASVUA". Teki mieli lyödä ämmää naamaan :curs:

Niin ja sitten alkoi valitus eilisen proteiinipatukan hinnasta, joka siis oli päätähuimaavat 2,70. Itsehän hän pelasi 60e pelikoneeseen, mutta tästä aiheesta ei keskustella.

Ja ikää oli 8v?

Nyt kirjotan jostain, mistä en usein yleisesti puhu tai ainakaan kirjottele netin keskustelu palstalle.

Suoraan sanottuna mua panettaa ja ihan vitusti, jos näin nyt voi sanoa...

Tää alkaa olemaan jo aika tuskallista kun tätä on jatkunu jo muutaman päivän, eikä omat konstit enään riitä. Lisäks tää alkaa haitata olennaisesti mun työtä, ku ei enää tiedä miten päin olisin, enkä pysty keskittymään mihinkään. Sit ku joku tulee juttelemaan mulle niin multa tulee tosi kaksmielistä juttua, ja hyvä etten jo ehdottele huomaamatta muille.
Asiaa ei yhtään helpota se et tuntuu, että kaikki hyvännäköset ja mukavan oloset tulee juttelemaan mulle ja jään vaan tuijottamaan niitä..:kuola: Päin vastoin se lisää mun tuskaa.
Mua ei oo koskaan panettanu näin paljoa ja kyllä jotkut joita oon enemmänki katellu rupee jo huomaamaanki...:nolo:
Tää sun viesti ja avatar pisti panet.. siis vituttamaan..:curs:

:D

Ryyppyjuhlat kaupungilla. 3 päivää jengi istuu puistoissa dokaamassa. Samat saatanan myyntikojut siellä on kuin ennenkin ja bänditarjontakin toistaa samaa kaavaa. Ei kiinnostais, mitähän sitä keksis?

Noh, vuotaa aikalailla, sattuu jos koittaa katsoa jotain, ja entuudestaan paska näkö, sumentu lisää. :D

Mut onneksi alkanut nyt jo lääkkeet auttaa. Eiköhän huomen tai ylihuomen voi olla ihan parantunutkin kokonaan, kun nytkin jo tuntuu siltä, paiti näkö viel sumea, eikä oikeen viiti ilman silmälappua olla. Maanantaina pääsee siis vasta salille, hirvee pakotus olis päästä. Vittu, painokin tippunut nyt pari kiloa, tullut ehk syötyä vähän huonosti tms.

Toimin voimavirta eli linja-asentajana ja minulla alkoi tänään päivystys viikko uudelleen (edellinen päivystys päättyi tänä aamuna klo 07:00. Päivystys tarkoittaa sitä että vian sattuessa sinulle soitetaan ja 40 minuutin kuluttua puhelusta täytyy sinulla olla nokka kohti vika paikkaa. Noh, minähän menin ottamaan päivystys viikon uudelleen kun ketään muu ei sitä halunut ja ajattelin että lupailee niin kauniita säitä ettei pitäis paljoa pahoja vikoja, tulla (ei kovaa tuulta, ukkosia yms.).

ja vitut, äsken tuli soitto että 20kv muuntaja posahtanut (: menähän sitä sit saatana yksin vaihtamaan. Taitaa taas tulla reilu vuorokauden työputki, ja tarkoituksenahan oli nukkua univelat pois.

Ei kai sitä parane valittaa kun sen vapaahetoisesti otin. No valitampa kuitenkin, sitähän varten tämä keskustelu täällä on, eikö?

Nukkukaa ihmiset nukkukaa!
Hyvää viikonloppua(:

Eli siis homman nimihän on tämä... Tuli sitten auottua suuta feisbookissa, kyrpiinnyttyä Tampereen nais tarjontaan, ja mikä pahinta.,.. Vittu mie laitoin oman kuvan irc-gallerian etusivulle kämppiksen yllyttämänä... sai sitte poistella muutaman "tapan sut", "homo" "gay" "et saa ikinä pillua" viestin... Aaamulla heti ekana käyn kuristaa ton apinan joka kuorsaa viereisessä huoneessa ja sitten tasottelen parilla... Onneksi illalla töihin... Ja nyt voi heittää sen kliseen... EN JUO ENÄÄ IKINÄ!!! Kiitos ja anteeksi!!!

Vittujen vittu, kerranki olisin päässyt töistä ajoissa tauolle, niin eiköhän tuo auton rengas saatana ota ja puhkea. Se siitä tauosta. Olin vielä aatellut ottaa nokoset, koska tässä on nyt valvottu reilu vuorokausi putkeen, jonka aikana töissä on oltu 15 tuntia. Vielä pitäisi 3 tuntia tehdä töitä, ennen kuin pääsee yöunille.

Kaikki on niin päin vittua. Vittu. Vituttaa kun ei jaksa ja kaikki olis vielä tehtävänä. Vittukun ei jaksa!

Back
Ylös Bottom