Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No vaihda opiskelupaikkaa ja mene töihin, kun sossulla asuminen loppuu. Lääkis + töissä käyminen ei ainakaan ole mikään mahdottomuus.

Mä hankin joulun jälkeen Galenoksen, jos on vielä polte. Kattoo sitten mitä tapahtuu. Ärsyttää vaan tää opiskelijana kitkuttelu, kun haluais jo työelämään kunnolla. Lääkis tietäis työelämän siirtymistä vielä kaaaaauas, mutta sitten oisin kyllä ikionnellinen kun lekuriksi valmistuisin.

Tänää on taas sellanen päivä, et ykski väärä sana niin mä räjähdän. :curs:

Eniten ärsyttää oma saamattomuus. Vaikka on suunnitellu kaiken tarkasti niin sit ku on sellanen päivä, ettei oikee jaksais niin sit ei tuu tehtyy yhtään mitään.

Haluaisin muuttaa omaan asuntoon, mutta lähetin hakemuksen eteenpäin ja sillon muutaman kuukauden päästä ne kysyki että pääsenkö kattomaan niit asuntoja. Muutamaa pääsin kattelemaan kun töiltä ja koululta sillon kerkesin. Sillon se kyseli että millasta mä haen, eikä mulla ollu muita kriteereitä ku se ettei maksais paljoo, olis suht hyvien kulkuyhteyksien päässä ja sen näkönen että siinä vois sitte muutaman vuodenki asua eli ei ihan 60-luvun alkuperäiskunnossa olevaa asuntoa missä on kylpyamme (en tosissaan tarvii) No se kirjotteli nää ylös, eikä mun mielestä ollu ainakaan mitään tiukkoja vaatimuksia. Tän jälkee kävi sit niin etten millään päässy seuraavaa asuntoa kattomaan ku mull oli koko viikko ihan täynnä koulua ja töitä, sanoin että seuraavalla viikolla kyllä käy, mutta sitte sielt ei enää kuulunu yhtään mitään. Oon ollu sinne yhteyksissä ja näin pospäin, mutta varmaan käy taas niin että ne rupee tarjoo niitä asuntoja puolen tai vasta vuoden kuluttua, ja mä haluaisin nyt pois täältä.

Yksinkertasesti raha, sitä ei oo tarpeeks vaikka yrittäis tehä kuinka paljon töitä.

Sitte yks alkoholisti, jos mä saisin nyt päättää niin mä en tuntis koko henkilöä!:curs: Rupee niin ärsyttää sen koko olemus. Pahimmillaan sen ei tartte tehä edes mitään erikoista niin mä oon raivon partaalla. Se on ihan ok sillo ku se ei siis juo, mutta ku se on kännissä ja ihan koko ajan! Pelkästään se et se puhelee jotain omaa ääneen tai se et mä vaan haistan sen viinan hajun niin mua rupee ärsyttää, koska tiedän millanen päivä on tulossa. Vähän hankalaa selittää, mut se ei tartte siinä kunnossa ku haukotella "väärin" niin mulla tekis mieli lyödä sitä.

No joo ei oo varmaan suurimmasta päästä nää ongelmat, mut sen verran kuitenki että mua vituttaa.

Tänää on taas sellanen päivä, et ykski väärä sana niin mä räjähdän. :curs:

Eniten ärsyttää oma saamattomuus. Vaikka on suunnitellu kaiken tarkasti niin sit ku on sellanen päivä, ettei oikee jaksais niin sit ei tuu tehtyy yhtään mitään.

Haluaisin muuttaa omaan asuntoon, mutta lähetin hakemuksen eteenpäin ja sillon muutaman kuukauden päästä ne kysyki että pääsenkö kattomaan niit asuntoja. Muutamaa pääsin kattelemaan kun töiltä ja koululta sillon kerkesin. Sillon se kyseli että millasta mä haen, eikä mulla ollu muita kriteereitä ku se ettei maksais paljoo, olis suht hyvien kulkuyhteyksien päässä ja sen näkönen että siinä vois sitte muutaman vuodenki asua eli ei ihan 60-luvun alkuperäiskunnossa olevaa asuntoa missä on kylpyamme (en tosissaan tarvii) No se kirjotteli nää ylös, eikä mun mielestä ollu ainakaan mitään tiukkoja vaatimuksia. Tän jälkee kävi sit niin etten millään päässy seuraavaa asuntoa kattomaan ku mull oli koko viikko ihan täynnä koulua ja töitä, sanoin että seuraavalla viikolla kyllä käy, mutta sitte sielt ei enää kuulunu yhtään mitään. Oon ollu sinne yhteyksissä ja näin pospäin, mutta varmaan käy taas niin että ne rupee tarjoo niitä asuntoja puolen tai vasta vuoden kuluttua, ja mä haluaisin nyt pois täältä.

Yksinkertasesti raha, sitä ei oo tarpeeks vaikka yrittäis tehä kuinka paljon töitä.

Sitte yks alkoholisti, jos mä saisin nyt päättää niin mä en tuntis koko henkilöä!:curs: Rupee niin ärsyttää sen koko olemus. Pahimmillaan sen ei tartte tehä edes mitään erikoista niin mä oon raivon partaalla. Se on ihan ok sillo ku se ei siis juo, mutta ku se on kännissä ja ihan koko ajan! Pelkästään se et se puhelee jotain omaa ääneen tai se et mä vaan haistan sen viinan hajun niin mua rupee ärsyttää, koska tiedän millanen päivä on tulossa. Vähän hankalaa selittää, mut se ei tartte siinä kunnossa ku haukotella "väärin" niin mulla tekis mieli lyödä sitä.

No joo ei oo varmaan suurimmasta päästä nää ongelmat, mut sen verran kuitenki että mua vituttaa.
Ihan kiva runko sul kuitenki näyttäis olevan ;)

Toi käypi tosiaan vituttamaan! Ei voi sietää herneitä, maissia, tomaatteja, herkkusieniä, tilliä, tonnikalaa, jauhelihaa, juustoa, paprikaa. Maksalaatikko, mureke, lasagne; ei kelpaa. Niin ja kaikki vähänkään kurkkua vahvemmin maustettu herättää inhoa.

Itte taas oon tulisen ruuan ystävä, tykkään kokkailla välillä jotain uusiakin juttuja ja kaikki menee, paitsi imelletty perunalaatikko. Viime vkl tein itte lohkoperunat ja naudan sisäfileestä pihvit mediumina itte tehdyssä kerma-rommi-kastikkeessa... vihreänä oli kurkkusiivuja, kukkakaalia ja parsaa. Lopputuloksena söin itte kaksi lautasellista. Pienistä asioista se vitutus tosiaan lähtee, muuten menee aivan loistavasti. :(

Joku säälittävä hippirunkkari oli sitten käynyt pöllimässä pesutuvassa mun ison aluslakanan, voi nyt helvetti millaisiin asioihin ihmiset alentuvatkaan!

Niin ihan sitä samaa saatana! Joku kusipää pölli meidän vessasta mun Calvin Klein hajusteen. Siinä oli Summer ja tää toinen, niin kai se luuli, että yks riittää! Tai sit oon antanu sen kännistäpäiten jollekki.

VIRHE!

Mä käytin tota kerran kun työkaverit baarissa rupesivat kyselemään mun mielipidettä niiden vartaloista... Saatana ku ottivat lämpöä "miten niin vaan ihan kiva?!!" :lol2:
Perkele! Ilmankos ei oo flaksi käyny :lol2:

Mä aattelin et tol vois piristää (ja irrota) :D

Vittu!

Telkkarista ei näy mikään kanava!
Kokeilitko ensin painaa virtanappulaa?

Jouduin tänään tappamaan auton kolhaiseman kyykäärmeen. Raukka ei päässyt enää liikkumaan kunnolla vaan kiemurteli aloillaan ja hädissään. Meni meinaan puolustusasentoon mun astellessa siihen kohdalle.

Elukoiden lopettaminen ei ole kivaa puuhaa. :(

Mun autossa on TAAS uusi naarmu!!!!! Tällä kertaa ei ole edes itseaiheutettu, olisin kyllä huomannut jos kylki olisi niin pahasti raapaissut johonkin. Näyttää siltä että parkkiksella joku olisi vetänyt siihen tai sit saattaa myös olla avaimen tms. jälki... Oikeessa etuovessa.

Omat naarmut ei vituta, mutta kun toi vaan oli ilmestynyt yhtäkkiä :(

Kokeilitko ensin painaa virtanappulaa?

Otin virtajohdon irti pariin kertaan ja samat antennijohdolle. Muutaman kerran koitin virittää kanavat uusiks ja nyt jotenkin ihmeellisesti se alko niitä löytämään...

Ostin uuden telkkarin kk sitten ja vanha putki tv toimi moitteetta 10v (alkuperäset patteritkin on vielä kaukosäätimessä). Mahtavaa tää nykytekniikka... :rolleyes:

Silmän sarveiskalvossa joku haava, joka on voinut tulla siitä, että silmä on ollut kuiva tms. Vittumaista, nyt sit antibioottia ja kapteeninlappu silmäsä. Saa nähä viitikö mennä huomen salille. :D

Lähes kaksi viikkoa eletty rahkalla ja mikroruualla, alkaa maksalaatikot ja pyttipannut tulemaan korvista ulos. Salillekkaan en ole kerennyt ja paino pudonnut 3kg.

Silmän sarveiskalvossa joku haava, joka on voinut tulla siitä, että silmä on ollut kuiva tms. Vittumaista, nyt sit antibioottia ja kapteeninlappu silmäsä. Saa nähä viitikö mennä huomen salille. :D

Miten oireilee? Mulla taitaa olla tuollainen kroonisena. Aina välillä aamuisin siihen koskee ja haaveri kävi jo viime kesänä.

Hampaasta lohkesi pala. :curs: Soitin hammashoidon ajanvaraukseen ja sanoin, että pitäis melko pikaisesti saada aika. Vastannut naishenkilö kysyi ihan helvetin nenäkkäästi: "mmmh, no mikäs nyt saa niin ajattelemaan?" Ei jumalauta. Anteeksi, että soitin aiheesta.

Tajusin vasta, että onpahan eroosio tehnyt tehtäviään jo. Se on nyt loppu Maxin lipitys. :itku:

Back
Ylös Bottom