Ei vituta, mut ärsyttää..
Yks ihminen joka oli/on mun paras ystävä, mut en oo nyt nähny sitä tyyliin viiteen vuoteen ja nyt oon jutellu sen kanssa, sovittiin et nähtäis joku päivä, laitoin sille viestiä et millon mulle käy ja nyt siit ei oo kuulunu taas mitään.
Vähän taustaa eli meijän "tiet" eros muutama vuos sitte ku se muutti toiselle paikkakunnalle ja vaihto koulua. Välillä soittelin sillej a lähetin viestiä, mut eipä niihin kovin useesti vastauksia tullu. Sovittiin muutamaan kertaan et tavattais, mut sit se ilmotti samana päivänä ettei pääsekkää tulemaan paikalle.. Sitte sain siltä sellasen tiedon, että olin huolissani siitä, halusin nähä sen, auttaa sitä ja et puhuttais asioista, mut siit ei kuulunu mitään, vähän ajan kuluttua sain siihen yhteyden, mut eipä me sillo mistään tärkeestä puhuttu. Nyt ollaan täs päiväs. Muutaman vuoden , aluks päivittäin, sit viikottain olin huolissani et onks se edes elossa, no nyt tiedän et on, mut haluaisin selvittää noi jutut. Haluaisin kertoo sille kuinka huolissani mä olin. En enää tiedä mitä se ajatteli musta, olinko edes sen ystävä. Mut se on mulle tärkee ihminen, enkä voi vaan unohtaa sitä. Oli se joskus mulle enemmänki ku ystävä, mut en mä sitä koskaan sille kertonu. En tiiä.. haluaisin vaan nähä sen, haluaisin vastauksia...