Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli reenin jälkeen protskut nassuun. Onko näillä valmis palautusjuomilla paljoakin eroa ja onko jotain tiettyä mitä suosittelet. Ja mitä vitamiinejä tulisi saada?
Kannattaako lepoviikolla treenata ollenkaan? Eli siis jättää treenit kokonaan väliin, vain tekee ne kevyesti?
Joo. Kun jauhot ja nesteet on sekoitettu, ei kannata alkaa mitään joulua odottamaan, vaan kannattaa sekoittaa heti, ettei moisia kökkäreitä jää pohjaan.Teenkö muuten ton prottukoktailin jotenkin väärin kun huomasin juonnin jälkeen että jauhot oli jääny sinne pullon pohjaan möykyksi ? Käytän Fastin ''hera80'' heraproteiinijauhetta. Maitoa nesteenä (rasvatonta, sitä vaaleensinistä). Kuuluuko kaiken jauhon sekoittua maitoon ?

Moi!
Ekaa viestiä laittelen. Olen siis päättänyt aloittaa salilla käynnin. Kysyisin teiltä ihan käytännön asioista salilla.
1. Miten pukeutua salille?
2. Miten oppia tekemään liikkeitä oikein ja kuinka usein?
3. Millainen kulttuuri salilla on?
4. Muuta tärkeää tietää ennen salille menoa?
ku ohjelma
Itse haen salilta parempaa kroppaa ja samalla parempaa oloa sen myötä. Kiitän vastauksista.![]()
Joo. Kun jauhot ja nesteet on sekoitettu, ei kannata alkaa mitään joulua odottamaan, vaan kannattaa sekoittaa heti, ettei moisia kökkäreitä jää pohjaan.

Kuinka usein näitä kevennettyjä viikkoja kannattaa pitää?
Itse olen treenaillut aika kovaa 4 kertaa viikossa 2 jakosella jo aika pitkään..
3-4 viikon välein
Kannattaako kananmunat (raakana) syödä illalla sisältämänsä rasvan takia? (vaikka rocky vetääkin heti aamulla :D)
Ihan sama mihin aikaan syöt, ei treenin jälkeen tietystikkään heti
a)
Mitä haittaa monityydyttymättömien rasvojen yliannostuksesta on ja paljonko saa esim. rypsäriä vetää ennen kuin tämä tapahtuu?
Omega rasvahappojen suhde huononee. tavoite olis 1:1
b) Kuinka paljon rypsäriä kannattaa maksimissaan vetää iltasin?
sen verran ku kulutuksellas tarviit
Missä vaiheessa kannattaa tiputella läskit pois? Itse bulkkaillut nyt 6 kk aikana 63 kg -> 76 kg ja pieni makkara jo vyötäröllä on, joka ei kylläkään itseäni haittaa ollenkaan.
Heitän perstuntumalla että 10-15kg välein vois olla dieetti paikallaan