Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Mikä on, kun leuanveto ottaa mulla ainoastaan käsivarsiin. Eipä siinä mikään, jos käsivarsilla haluaa vetää, mutta kun käsivarret ovat muutenkin hallitseva osa-alue kropassa (ehkä etureisien lisäksi, mutta se on epäolennaista), niin mukavahan se oisi saada selkäänkin tuntumaa!

Mite vinkkejä tarjoaisitte siis, jos haluaa leuanvedon ottavan selkään?

Oteleveys on n. 35-40 cm

Käytätkö myötä vai vastaotetta? Vastaote ottaa enempi haubereihin kuin myötäote... Ja itse saan selkään paljon paremman tuntuman aika leveällä myötäotteella kuin kapealla tai leveällä vastaotteella.

alottelin viime vuoden loppupuolella puntilla käymisen ja tän vuoden alusta asti oon yrittäny panostaa ruokavalioon että sais vähän sitä massaa. Ja hyvinhän sitä massaa on tullutkin ja myös voimaa. Viime aikoina on vaan alkanu vituttaan toi helvetinmoinen syöminen. Vielä pitäis lisää massaa saada ennenkun voi ees harkita diettaamista. Tykkään kyllä reenauksesta kovasti mutta kun ei haluais käyttää kaikkee rahaa syömiseen kun sitä rahaa haluais käyttää muuhunkin. Haluaisin kyllä salilla käydä mutta toisaalta en haluais siellä käydä turhaan ilman tuloksia. Pitäiskö vaan alkaa kehittämään pelkkää voimaa? Voimaharjoittelussa ei ymmärtääkseni tarvi syödä niin helvetisti kuin massan kasvatuksessa?

Huomenna olen menossa inttiin :)

Low bar kyykky. Mulla tanko aina niskan/epäkkäiden päällä ja isoimmilla painoilla tuntuu melkosesti. Olen yrittänyt laskea tankoa alemmas takaolkapäille tms mutta ei tunnu pysyvän tai sitten en vaan löydä oikeaa paikkaa. Apinaotetta käytän. Eli mitenkä se tanko kuuluu olla?

-

Muutamat kysymykset löytyisi:
-Menin eilen uimaan, syömisestä ei edes kahta tuntia, eikä ollut nälkä eikä mitään. No 20 minuutin uimisen jälkeen oli hirveä nälkä ja oksetti ja vapisutti. Mistä johtuu? Melko tukevan ateriankin olin syönyt.
-Heräilen öisin kovaan nälän tunteeseen mutta aamulla ei ole nälkä? Pitäisikö syödä isompaa iltapalaa vai mites? Eilen söin kyllä perunaa ja pihviä yms melko tukevasti 9-10 aikaan illalla kokeilu mielessä ja silti oli nälkä yöllä.

Kiitos vastauksista!

Muutamat kysymykset löytyisi:
-Menin eilen uimaan, syömisestä ei edes kahta tuntia, eikä ollut nälkä eikä mitään. No 20 minuutin uimisen jälkeen oli hirveä nälkä ja oksetti ja vapisutti. Mistä johtuu? Melko tukevan ateriankin olin syönyt.
-Heräilen öisin kovaan nälän tunteeseen mutta aamulla ei ole nälkä? Pitäisikö syödä isompaa iltapalaa vai mites? Eilen söin kyllä perunaa ja pihviä yms melko tukevasti 9-10 aikaan illalla kokeilu mielessä ja silti oli nälkä yöllä.

Kiitos vastauksista!
Mulla ihan sama ongelma, ite oon ratkassu silleen että oon syöny jos oon heränny ja aamulla väkisin vääntäny ehrmannin naamaa.

Low bar kyykky. Mulla tanko aina niskan/epäkkäiden päällä ja isoimmilla painoilla tuntuu melkosesti. Olen yrittänyt laskea tankoa alemmas takaolkapäille tms mutta ei tunnu pysyvän tai sitten en vaan löydä oikeaa paikkaa. Apinaotetta käytän. Eli mitenkä se tanko kuuluu olla?

En nyt tiiä kuuluuko tää tänne mutta en tiedä mihin muuallekkaan oisin laittanut:

Sairastuin keuhkokuumeeseen 2 viikkoa sitten, kuumetta ei ole ollut 5 päivään, mutta vähän vielä ottaa keuhkoon kun haukottelee, ei siis muuten mitään enään.

Salille ajattelin siis tänään lähteä. Kannattaako?

En nyt tiiä kuuluuko tää tänne mutta en tiedä mihin muuallekkaan oisin laittanut:

Sairastuin keuhkokuumeeseen 2 viikkoa sitten, kuumetta ei ole ollut 5 päivään, mutta vähän vielä ottaa keuhkoon kun haukottelee, ei siis muuten mitään enään.

kaikessa urheilussa nyrkkisääntönä vois pitää, että nii monta päivää lepoa, kuin on ollut kuumetta.

Total mass & kreatiini??apuja?

eli siis Kuinka tuota total mass:saa käytetään, otetaanko aina salin jälkeen vai ennen??pakkauksessa lukee että 2 kertaa päivässä. otetaanko myös salittomana päivänä?
ja sitten tuo creatine voiko sitä ottaa samassa "tuopillisessa" tuon massan kanssa? ja otetaanko sitä joka päivä,myös salittomina? KIITOS jo etukäteen!!!

Riippuen keuhkokuumeen vakavuudesta sen paraneminen voi kestää viikkoja. Ei missään nimessä vielä salille. Suosittelen kysyyn oikealta lääkäriltä, koska sinne voi mennä.

Jos rasitat ittees liian aikasin siitä voi tulla ikäviä jälkitauteja.

Riippuen keuhkokuumeen vakavuudesta sen paraneminen voi kestää viikkoja. Ei missään nimessä vielä salille. Suosittelen kysyyn oikealta lääkäriltä, koska sinne voi mennä.

Jos rasitat ittees liian aikasin siitä voi tulla ikäviä jälkitauteja.

Kuulemma lievä keuhkokuume, eikä kuumettakaan ollu ku pahimmillaan 38.5

hitsi. ihan mielettömän hyviä kirjotuksia täällä (: tää nyt saattaa olla ehkä vähän omituista, mutta oliskohan täällä ketään sellasta tyyppiä joka olis kiinnostunu sähköpostittelemaan kehorakennuksesta/ itsensäkehittämisestä. oon oon 1ha7 nuori nainen ja oon kemassa poliisi kouluun vuoden päästä ja tarvitsisin tiedollista apua lihasmassan kasvattamiseen, kunnon kohottamiseen ja fittnesurheilu ja kehonrakennus kiinnostaa minua myös kovasti. ravinto asiat on suht lailla kunnossa..ainakin tiedollisesti. ( olen kasvissyöjä) olen kasvattanut kuntoani kuluneen 1,5 vuoden aikana melko roimasti, mutta tarvitsisin aneuvoja ( tyyliin "sähköposti personal trainer" ) olis kiva jos joku olis kiinnostunut asiasta. jos joku haluaisi kirjotella mulle ton aiheista s-postia ni olisin tosi kiitollinen kaikesta avusta. myös ihan pikkusistakin vinkeistä (:

Helpompaa olisi vinkkailla jos tietäisi mitkä asiat on epäselviä?

Ja foorumin käyttäjät tietäen sulla on kohta sähköposti täysin tukossa :D

olis tosi kiva, jos joku tyyppi haluis sadepäivän tekemisenään vähän heittää mulle jotaiin vinkkejä.
Vinkki: Kannattaa :puntti: niin löytyy paremmin :pano: seuraa tai jopa :love: ja oot myös joidenkin mielestä enemmän :kuola: :thumbs:

Hän on nainen eli vain miesten mielipiteillä on väliä :) Eipä sillä, en minä haluais itelleni muijaa jolla on isompi hauis ku mulla :D

Treenaan 2-jakosella, olis ollu tänään rinta, olkapäät, etureidet ja ojentajat. Mut en päässy salille. Keskiviikkona on selkä, takareidet ja hauis. Perjantaina siis rinta jne uudestaan. Mitä jos meen huomenna tekemään tämänpäiväisen treenin?

Back
Ylös Bottom