Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Itekkään en tykkää pitää sataa metriä johtoa mukana kun käyn salilla. Ja eipä siitä varmaan iloa olis kun salin radio pauhaa täysillä ja rauta kolisee. Kuulohan siinä menisi jos yrittäisi pitää omat musat niin kovalla ettei kuulisi muun maailman ääniä.

...ja toisaalta jos kuuntelee lempimusiikkiaan salilla saattaa bodailu muuttua karaokeksi :)

Ei karaokeksi vaan eläimelliseksi, riippuu toki mitä kuuntelee ;) Ja ei mun mp3:ssa ainakaan oo sitä johtoa niin paljon, että ketuttais. Joissain suoritteissa joutuu kyllä tunkemaan sen taskusta shortsien sisälle, mut ei se mitään...Eihän sitä kukaan muu käytäkään kuin minä.

Mulla v*tuttaa se, kun jengi käyttää käsipainoja, eikö niitä j*malauta voi laittaa takaisin samalle paikalle mistä ne on ottanutkin! Prkle! opetelkaa :D

Mulla v*tuttaa se, kun jengi käyttää käsipainoja, eikö niitä j*malauta voi laittaa takaisin samalle paikalle mistä ne on ottanutkin! Prkle! opetelkaa :D

Sama täällä. Vituttaa sekin jos ne laitetaan oikealle paikalle mutta väärään painojärjestykseen. Monesti ottanu muka 8kg painon ja miettiny et "wau,onpas mulla haba kehittyny kun ei tunnu missää" ja kun katot painoa niin se onkin 6kg :D

No mua lähinnä potuttaa se, kun näillä kunnan saleilla saattaa nuo kässärit loppua kesken ihan liian pienissä painoissa. Maunulassa sentään löytyy 55-kiloset, mutta se on kesän kiinni ja nykyisessä mestassa on 40-kiloiset vähiten pienet.

Mulla on 4gb mp3 soitin, jota en osaa ottaa mukaan salille. Lenkillä toi on kätsy, mut salilla mä oon koko ajan sotkussa sen soittimen kanssa. Joissakin liikkeissä johdot aiheuttaa turhaa väkertelyä ja säätämistä. Esimerkiks selkäpenkissä ne on tiellä, samoin voimapyörässä. Enkä viitti tunkee soitinta topin alle hikistä ihoa vastenkaan. Kai toi sopii toisille, mä haluaisin langattoman ratkaisun ongelmaani. Treenaan aina kahta kolmea liikettä vuorotellen ja haluan et treenit kulkee vauhdikkaasti ilman turhaa säätämistä.

kännykkä ja bluetooth kuulokkeet? nokialta löytyy ainakin bluetooth stereo kuulokkeita. ei ole piuhoja ja omaa musaa. (äläkä vaan sano et kännykkä on taskussa tiellä :) voisihan sitä tekosyitä keksiä loputtomiin että sais marista musiikin tasosta:hyper::D)

No mua lähinnä potuttaa se, kun näillä kunnan saleilla saattaa nuo kässärit loppua kesken ihan liian pienissä painoissa. Maunulassa sentään löytyy 55-kiloset, mutta se on kesän kiinni ja nykyisessä mestassa on 40-kiloiset vähiten pienet.
Tässä oon kyllä samaa mieltä mutta laitan paremmaksi: tuolla salilla millä minä käyn on vähiten pienet 20kg :D Ja ne on jopa tällaselle 62kg kynikselle liian pienet jos haluaa rintaa treenata..

No niin, 2 kertaa viikossa suoritettava korvennusriitti on suoritettu: kaupassakäynti. 2 pussiin sain nippa nappa ängettyä ruoat ja punnitsin ne himassa ihan vaan huvin vuoks, niin 18 kiloa niissä oli yhteensä tavaraa. Ja ne riittää juurikin 3,5 päiväks aika tarkalleen, hintaa tuli liki 50 euroa. Eikä tuossa ollut riisiä, pastaa taikka leipää, niitä on tapana säilöä, muuten joutuis kantaa aina kolme kassia. Helvetin hauskaa kantaa noi kahden pubin ohi, kun jengi röökillä. Ja vielä ylämäkeen sen 200 metriä, siinä sitä farmarikävelyä kerrakseen :D

Ja miten tää liittyy salilla käyntiin, no, pitää syödä että kasvaa aina vaan isommaks. Ja pitää syödä niin että napa paukkuu.

Pakko vielä vitistä. Mulla on ikuinen sheikkeriongelma. Kun treenin jälkeen lisään vettä sheikkeriin jauhojen päälle ja huolellisesti kierrän sheikkerin kiinni niin eikös perkele vaan sielt välistä ravistettaessa roisku sitä nestettä. Kun ei vissiin oo tarpeeks tiivis se astia. Ja mulla on 3 sheikkeriä.

Mulla on 4gb mp3 soitin, jota en osaa ottaa mukaan salille. Lenkillä toi on kätsy, mut salilla mä oon koko ajan sotkussa sen soittimen kanssa. Joissakin liikkeissä johdot aiheuttaa turhaa väkertelyä ja säätämistä. Esimerkiks selkäpenkissä ne on tiellä, samoin voimapyörässä. Enkä viitti tunkee soitinta topin alle hikistä ihoa vastenkaan. Kai toi sopii toisille, mä haluaisin langattoman ratkaisun ongelmaani. Treenaan aina kahta kolmea liikettä vuorotellen ja haluan et treenit kulkee vauhdikkaasti ilman turhaa säätämistä.

Ei kai se haittaa jos piuha tulee hikiseks?

Btw. kannattaa testata noita vaimentavia nappikuulokkeita jos Iskelmä häiritsee salilla. Eli tommosia missä on periaattessa korvatulpat ympärillä. Muutenkin hyvät kun ei tarvi kuunnella niin kovalla.

Koss Sparkplugit on ainaki hyvät. Jimm´s PC storessa postitettuna muistaakseni 12e hintaa. Hinta/laatu on omaa luokkaansa :)

Pakko vielä vitistä. Mulla on ikuinen sheikkeriongelma. Kun treenin jälkeen lisään vettä sheikkeriin jauhojen päälle ja huolellisesti kierrän sheikkerin kiinni niin eikös perkele vaan sielt välistä ravistettaessa roisku sitä nestettä. Kun ei vissiin oo tarpeeks tiivis se astia. Ja mulla on 3 sheikkeriä.

Mulla lens salin lattialle täs yks päivä puol sheikkii :D Oli mahtava fiilis kontata lattialla kuivaillen sitä, kun ei ollu henkilökuntakaan paikalla. En löytäny luutuu, jouduin paperin palasilla kuivailee.

Edit. Nii sen unohdin pistää vielä, et sheikkerin olin laittanu kiinni ja varmistin vielä et on kiinni. Et ei vaan kävis niin nolosti ja lentäis palkkarit kaikkien edessä lattialle.

Ainainen hikoilu. Siis tarkoitan hyvähän se on että pieni hiksa tulee, mutta se tulee saman tien. Ihan heti, ihan sama mitä urheilen. Siis onhan se hyvä, että on nopea aineenvaihdunta (saa syödä aikalailla mitä haluaa), mutta joskus potuttaa kattoa salilla kun kenelläkään muulla ei edes hikipisara valu... huoh...

Ne noksun Bluutuuthit on mun suosikit lenkillä, mutta ne tuppaa ainakin mulla hajoamaan n. kuukauden välein. Tosin, mikäs siinä jos jaksaa aina huoltoon viedä ja uudet lunastaa.
Kannattaa kuitenkin kokeilla, ainakin mun urheiluelämäni mullistui kertaheitolla niiden helppouden mukana.

1)
KUN NÄÄ SHEIKKERIT EI KOSKAAN MENE KIERTEILLE :curs:

2) Se vanha tuttu painojen jättäminen tankoihin sun muuta

3) Tuijottaminen. Tänäänkin yks jamppa kyyläili koko ajan kun tein niskantakaapunnerrusta.

4) Henkilöt, jotka varaa 3 tai useamman laitteen kerrallaan

5) Rinta-hauis-vatsa-pellet

Tuijottaminen on toisaalta merkki siitä, että jengi kattoo "onpas siinä kova jätkä, olisinpa itse yhtä kovassa kunnossa" ;) Näin siis, jos puhutaan normijamppojen tuijotuksesta, todelliset punttaajat todennäköisesti vain sarjojensa välillä katselevat minne sattuu ja herkempi tapaus voi luulla sitä tuijotukseksi.

Tuijottaminen on toisaalta merkki siitä, että jengi kattoo "onpas siinä kova jätkä, olisinpa itse yhtä kovassa kunnossa" ;) Näin siis, jos puhutaan normijamppojen tuijotuksesta, todelliset punttaajat todennäköisesti vain sarjojensa välillä katselevat minne sattuu ja herkempi tapaus voi luulla sitä tuijotukseksi.

Ei kun nää on niitä homoja 16v jätkiä jotka bodaa lippis päässä(väärinpäin tai vähintäänkin vinossa) ja kuuntelee suomi räppiä ylätaljaa tai jotain laitetta runkatessaan. Kyseessä ei siis ole tavallinen rintahabailija, vaan tyyppi joka tekee kaikki liikkeet joissain laitteissa, eikä koske vapaisiin painoihin tai tee mitään "normaaleja"(kyykky, penkki, mave, leuat, pystypunnerrus, jne) liikkeitä. Suoritusten ohella ja niitten välissä sitten kyylätään muitten tekemisiä ja yleensä mulkaistaan kuin halpaa makkaraa jos katsahdat siihen suuntaan. Perinteinen "vittuako mulkkaat" ilme ei toimi näihin tapauksiin, vaan pikemminkin motivoi niitä tuijottamaan tekemisiäsi entistäkin tarkemmin.

Täällä käy ainakin yksi tällainen sankari aika usein samaan aikaan itseni kanssa. Häiritsee kutakuinkin yhtä paljon kuin paska musiikki ja huono ilmanvaihto yhteensä.

No kysyt vaan rohkeasti, mikä kaverilla mielessä ;) Kyllä mä ainakin välillä, kun huomaan että joku katsoo, kun teen raskaita sarjoja, meen vaan rennosti vaihtaan pari sanaa. Usein tuijotuksen syynä on ennemminkin esimerkin katsominen kuin pottuilu.

Mutta se mikä tänään taas otti aivoon, oli se kun joku teini teki taas ojentajia taljassa sieltä olkien yli..Kyseinen liikehän ei ole mikään iisi ja siinä ei todellakaan pidä käyttää 55 kiloa kun kädet on pulkannarut vielä. Kaverin etunoja oli niin tiukka että vartalo hipoi lattiaa, liikerata meni loppuun saakka väärästä päästä ja yhtään puolikastakaan toistoa en laskenut. En mennyt neuvomaan, koska kaverista näki selvästi, ettei hän halua opastusta.

Back
Ylös Bottom