Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eniten harmittaa ihmiset jotka eivät ota toisia huomioon. Eilenkin kävin kysymässä yhdeltä finnipää-teiniltä montako sarjaa sillä oli jäljellä smithissä jossa otti kyykkyä. Neljä sarjaa kuulema oli, mutta kun joka helvetin sarjan jälkeen piti huilia 10 minuuttia ja jutella kavereitten kanssa. Voi vittu että vitutti! Kuvittelin jo mielessäni miten raahaan sen jätkän vyöstä käytävälle ja hukutan sen juomapisteeseen! Onneksi olen sen verran rauhallinen kaveri että se jäi vain päiväuneksi.

En tiiä, mut jos itse huomaa että joku odottaa pääsyä johonkin laitteeseen niin ainakin yrittää olla vähän nopeampi jos on niin että ei voi tehdä eri liikettä vuorotellen.

Salilla kaikki kunnon vyöt on tehty joillekin +100kg janttereille, eikä ne pysy päällä tällasella 78kg ruipelolla. Ärsyttävä oli vetää leukoja lisäpainoilla, kun vyö meinas tiputtaa housut alas ja painoi löysänä ikävästi vyötäröä.

Salilla kaikki kunnon vyöt on tehty joillekin +100kg janttereille, eikä ne pysy päällä tällasella 78kg ruipelolla. Ärsyttävä oli vetää leukoja lisäpainoilla, kun vyö meinas tiputtaa housut alas ja painoi löysänä ikävästi vyötäröä.

No eipä tuo nyt niin hirveä asia varmaan ole. Itte tuli tuossa pitemmän aikaa käytettyä mitä lie vanhaa vetoliinaa tuohon lisäpainojen vyötärölle sitomiseen. Tosin oli salin lattiakin tehty jostain vanhoista tämmösistä vanhoista hihnoista mitä lentokentilläkin käytetään laukkujen siirrossa. Puntit tietysti rautaa ja kunnolla ruosteessa. Paikka paskanen ku mikä, katto tippuu niskaan ja seinissä reikiä.

Nyt vituttaa ku pitää käydä yliopiston tiloissa. Ihmisiä niin maan perkeleesti, eikä itte pääse ikinä heti tekemään sitä liikettä mitä haluais. Liian puhdasta, liian ahdasta ja liikaa laitteita. Se ei enää oo punttisali isolla P:llä. Se on näitä nykyajan kuntosaleja.

Eniten harmittaa ihmiset jotka eivät ota toisia huomioon. Eilenkin kävin kysymässä yhdeltä finnipää-teiniltä montako sarjaa sillä oli jäljellä smithissä jossa otti kyykkyä. Neljä sarjaa kuulema oli, mutta kun joka helvetin sarjan jälkeen piti huilia 10 minuuttia ja jutella kavereitten kanssa. Voi vittu että vitutti! Kuvittelin jo mielessäni miten raahaan sen jätkän vyöstä käytävälle ja hukutan sen juomapisteeseen! Onneksi olen sen verran rauhallinen kaveri että se jäi vain päiväuneksi.

En tiiä, mut jos itse huomaa että joku odottaa pääsyä johonkin laitteeseen niin ainakin yrittää olla vähän nopeampi jos on niin että ei voi tehdä eri liikettä vuorotellen.

Sama täällä :jahas: Joku 40-kymppinen nainen teki prässiä ja kysyin et meneekö kauan? Nainen vähän tylysti et: Menee.Pari kertaa vielä.
No, jäin ihan tahallaan siihen viereen seisomaan ja odottamaan vuoroa kun muija pukkaa siinä pari toisto ja alkaa venyttelee 5min ja tekee taas pari toistoa ja taas venyttelee 5min. Alko fiilarit jo laskee, joten rupesin itse venyttelee pikaisesti.
Oisin tietty voinu tehdä välissä mutta en päässyt siihen, kun nainen istu penkissä kuin tatti :curs: Kunnes vihdoinkin nainen otti ja lähti, niin kehtas vielä mulkaista tylysti mua. :rolleyes:

Sama täällä :jahas: Joku 40-kymppinen nainen teki prässiä ja kysyin et meneekö kauan? Nainen vähän tylysti et: Menee.Pari kertaa vielä.
No, jäin ihan tahallaan siihen viereen seisomaan ja odottamaan vuoroa kun muija pukkaa siinä pari toisto ja alkaa venyttelee 5min ja tekee taas pari toistoa ja taas venyttelee 5min. Alko fiilarit jo laskee, joten rupesin itse venyttelee pikaisesti.
Oisin tietty voinu tehdä välissä mutta en päässyt siihen, kun nainen istu penkissä kuin tatti :curs: Kunnes vihdoinkin nainen otti ja lähti, niin kehtas vielä mulkaista tylysti mua. :rolleyes:
Kai siltä nyt olis voinut kysyä, että voinko tehdä välissä? Ei mun mielestä ainakaan oo hirveesti järkee, jos sali on täynnä porukkaa, ja joka laitteella on yks tyyppi tekemässä viiden minuutin palautuksilla sarjoja. Niin että puolet jengistä odottaa vuoroaan tekemättä mitään ja kiroillen.

Kai siltä nyt olis voinut kysyä, että voinko tehdä välissä? Ei mun mielestä ainakaan oo hirveesti järkee, jos sali on täynnä porukkaa, ja joka laitteella on yks tyyppi tekemässä viiden minuutin palautuksilla sarjoja. Niin että puolet jengistä odottaa vuoroaan tekemättä mitään ja kiroillen.

Oishan sitä voinutkin kysyy, mut en hennonnu. Siinä mielessä oma moka. Toisaaltaan en kyllä itsekkään jää venytteleen kesken hommien, varsinkaan kun joku jonottaa siihen missä itse olen.

ei nyt varsinaisesti vituta enemmänki ehkä huvittaa kun joku about 50v kaljamahane mies tulee huomauttaa ku teen kapeeta penkkii et laita ne kädet paljo leveemmälle ei tollane ota yhtää rintaa:david:

kun tulee salille 500 kiloa painoa valmiina tangoissa. tällanen ruipelo saa yhden reenin jo laittamalla edellisen kävijän kiekot takaisin omille paikoille. ottaa pattiin. :down:

Minkähän perkeleen takia sitä pukuhuoneen ovea ei voi laittaa kiinni kun lähtee sieltä? Ei se nyt niin vituttais, jos tätä tapahtuis kerran tai pari, mutta kun tuntuu, että salilla, jossa käyn (Jyväskylän monnari), on vähän väliä ovi auki! :curs:

Helvetin hienoa olla munasillaan pukkarissa ovi sepposen selällään, kun koskaan ei tiedä, milloin joku pikkutyttöjen jumpparyhmä kulkee siitä pukkarin ohi ja tytöt saa elinikäiset traumat. Tai nauramisen aihetta. :nolo:

Koulun gymillä on useitakin asioita jotka vituttaa. Esim. lisäpainovyö on narua. Pikkasenko hiertää ku rupee dippailee lisäpainon kanssa. Myös käsipainot on aika kivat. 2-20kg on viel ihan hyvin mut sit seuraava on 26,5 ja 33,5 ja siinähän se. Kiva hyppäys tollanen kevyet 6,5kg kässäreille ja vois olla nyt ainakin 40 kg asti. Myös vinopenkki puuttuu. Huippusali kaikinpuolin

Eniten kyrsii ämmät/pissikset tai miksi nyt haluaakaan sanoa, jotka tekevät jotain 1000 toiston sarjoja per liike. Siinä sitten odotellaan.

Minua ketuttaa se kun jotkut teinit varaa sen penkin ja puhuu aina 5 minuuttia sarjojen välissä. Mutta onneksi kyykky on aina vapaa vähemmän yllättäen. Se myös joskus hymähdyttää kun ainoa joka niistä teineistä, joka tekee prässiä latoo sinne ne 150 kg ja tekee säälittävää 5 cm liikerataa ja pitää kans päälle 5 min taukoja aina ja välillä kavereitten kanssa kehuu kuinka on paljon painoa. Se myös vituttaa ne ryhmäkokoontumiset, salille mennään treenaan ei jutteleen. No ehkä olen vain kateellinen kun ite oon tämmönen epäsosiaalinen friikki ja muilla sattuu oleen kavereita :)

Itseäni vituttaa henkilöt, jotka vetelee jos jonkinmoista pilleriä naamaan ja piikkiä perseeseen. Sitten ollaan niin isoa ja vahvaa, kun puolet kehosta on jotai saatanan kemikaaleja. Huudetaan ja riehutaan ja omistetaan koko sali. Kaikki kunnia natuille.:thumbs:

Itseäni vituttaa henkilöt, jotka vetelee jos jonkinmoista pilleriä naamaan ja piikkiä perseeseen. Sitten ollaan niin isoa ja vahvaa, kun puolet kehosta on jotai saatanan kemikaaleja. Huudetaan ja riehutaan ja omistetaan koko sali. Kaikki kunnia natuille.:thumbs:
Joo, ne on vittu kumihirviöitä. :jahas:

Mua vituttaa se, ettei äijät pese käsiään vessassa käynnin jälkeen. Kiva kun vempataan testomunaa vessan kopissa, ja sitten jo ollaankin seuraavalla hetkellä tankoja kolistelemassa. Ja sitten ne, jotka ei osaa laittaa vessakopin ovea lukkoon...Laittakaa oikeasti ne vitun ovet lukkoon.

Niinpä, kepulikonsteilla 250 penkistä(en paljoa huutelis) :jahas:

Se että en osaa hengittää ja varsinkin jalkapäivinä silmissä sumenee koko ajan. Happimaskille olisi käyttöä! Tai sitten pitää vaan opetella se hengittäminen.

Vituttaa se että esiteinit varaa laitteita 30 minuutiksi kerrallaan. Samaiset esiteinit leikkivät jotain ninjoja painonnosto räkin edessä (ilmeisesti alottanut jonku itsepuolustuslajin harrastamisen muutama viikko takaperin). Vaikka ei varsinaisesti olekkaan meikäläisen edessä, eli en juuri sillä hetkelllä tehnyt räkissä mitään, niin silti alkaa vituttaa huomattavasti kattoa sellasta pelleilyä.

1. Läskit jotka luulee olevansa kehonrakentajia.
2. Kottikärry kävely.
3. Painojen ylimääräinen heittäminen hirveellä ryminällä.
4. Tullaan salille heittään pelkästään läppää.
5. 3laitteen varaaminen samanaikaisesti
6. Ja ne helvetin painot voi ottaa pois kun lopettaa.

Ja tosiaan sitä hajua voi miettiä. Ei terve ihminen voi haista niin vitun pahalle että vesi lentää silmistä kaaressa. suihkussa voi käydä ja dödöö käyttää jos se ei auta niin äkkiä lääkäriin! Ja nyt ei ole kyse mistään pienestä hajusta!

Back
Ylös Bottom