Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietin tässä et nyt oon ollu 2kk dietillä ja painoa tippunu se 1kg/viikko ja vielä oli semmonen 10kg tiputettavana, kannattaako jatkaa viel seuraavat 3kk samaan tahtiin vai pitäiskö tässä välissä pitää 1 viikko plussaa tai vastaavaa?

)Mistä saan ostettua panimosokeria? Oon soittanut ties kuinka monet kaupat läpi ja käynyt vielä henk. kohtasestikin kiertelemässä, eikä mistään tunnu löytyvän. Prismat, Citymarketit, S-marketit ja Tarjoustalo on jo käyty läpi...
Eli mitä mieltä ootte näistä ravinteista jotka aion tilata lähipäivinä?? SANOKAA jos on jotain sellasta mitä ei tarttis ettei turhaa mee fygeä hukkaan: (oon suht alottelija)
UFS Malto
UFS Whey
UFS Creatine. Ja ainoastaan treenin jälkeen??
noilla varmaankin pärjää. pitääkö lisätä tai poistaa joku tuote??:arvi:
-:hyvä: KIITOS VASTAAJILLE:hyvä:-
Kuume iski...prkl. ja vieläpä korkea kuume. Mitenkäs tuon syömisen kannlta ois järkevää tehdä kuumeessa jos on dietillä? eli siirtyykö plussalle notta keholle ois enämpi enerkiaa vai pysyttäytyykö maltillisella miinuksella? Ite funtsin että siiryn plussalle kuumeen ajaksi.
Tämmöinen askarruttaa mieltä, eli jos ostan vaikka kolme valmiiksi muovirasiaan pakattua kanankoipea(vai mitä reisikoipia nuo onkaan), jotka painavat esim. tasan 1kg ja paketissa lukee ravintosisällön kohdalla että 13g proteiinia/100g niin mitenhän tarkkaan nuo pitäis kaluta että noista sais sen 130g protskua? Vai onko tuohon lukemaan laskettu luut ym. jänteet mukaan, joita ei edes voi syödä? liekö niissä tosin edes proteiinia..?
Toivottavasti joku tajusi mitä tarkoitin...

Esim. rintafilee paketissa on paino 500g, proteiinia tästä ilmoitetaan 23g/100g.. Kun kanan valmistaa esim. uunissa niin kypsänä paino on huomattavasti vähemmän. Saako ravintoarvot vasta kypsästä kanasta vai sitten raa'asta?

Eli siis käytännössä käyttää raakapainoa ja vähät välittää kypsäpainosta?

Nyt taitaa tulla tyhmä kysymys.
Kuulin tossa semmosta kokeneemmilta, että kun treenin jälkeen ottaa palkkaria niin se annoskoko 0.5-1 litra pitäis vetää pikkuhiljaa jotta se parhaiten imeytyis kehoon tjsm. Pitääkö tuo paikkansa? Ite oon vetänyt sen yleensä nopeeta viidessä minuutissa huiviin.![]()