Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja muutenkin esim. yksi liivatelehti painaa noin 2-3g joten niitä saa aika paljon syödä jos haluaa kunnolla proteiinia. :D Makukaan ei varmasti ole mitään gourmet- tasoa.Jooo, mut sen aminohappokoostumus on perseestä. Sitäpaitsi luulis et siit saa jotain vatsavaivoja jos sitä syö paljo, ku se on semmosta hyytelöimisainetta. :D
Kaikki ei tykkää, mutta mun mielestä todella maukasta. Esim. Beef Jerky sisältää proteiinia noin 50g/100g. Myydään 50g pusseissa joten siitä tulee se 25g proteiinia. Kallista tosin on ja ei mitään kauhean nopeeta syötävää, koska niitä saa jauhaa poskilihakset pumpissa, mutta mukavaa snacksia. Voittaa ainakin kaikki sipsit ja raksut yms. velliperseherkut 100-0.Joo en ainakaan itse tota tosiaan mitenkään joka päivä syö ihan hinnankin takia. Joskus mukava herkutella tollasella. Esim. viikonloppua leffaaa katsellessa mukavaa naposteltavaa.Eikös toi rupee käymää vähä pumpulle ku on suola 5% luokkaa? No mut eipä siinä jos vetelee kohtuudella![]()
Todellakin.Joo en ainakaan itse tota tosiaan mitenkään joka päivä syö ihan hinnankin takia. Joskus mukava herkutella tollasella. Esim. viikonloppua leffaaa katsellessa mukavaa naposteltavaa.
. Terveellinen herkuksi voisi sanoa :DPystyyko/kannattaako noita ulkomaalaisia pakastemarjoja syödä ilman keittämistä. Esim. heittää suoraan puuroon pussista kylmänä.
Mut HUOM!ainakin ulkolaiset vadelmat tulisi keittää ennen käyttöä.. olikahan listeria tms. bakteeri, jonka saantivaara niissä piilee.
Tuolla threadi aiheesta: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=521Imeytyykö kaurahiutaleet huonommin jos ne syö raakana kuin keitettynä? Olen tottunut vetämään raakana, mutta kuulin huhun, että imeytyisi huonommin.
Kuinka paljon proteiinia on liikaa (=epäterveellistä)?
Kuinka paljon proteiinia on liikaa (=epäterveellistä)?
Kaikki ylimääräinen proteiini:
- pilkotaan aminohapoiksi ja ne typeksi ja hiilirungoksi.
-Typpi käytetään yhdisteiden osana uusien aminohappojen rakentamisessa tai eritetään elimistöstä pois urena virtsan tai hien mukana.
- Hiilirunko voidaan käyttää energiaksi sinällään tai se muutetaan glukoosiksi tai rasvaksi.
Virallisia suosituksia ei proteiinin saannista ole urheilijoille annettu, koska asiaa on vaikea tutkia.
Jotain lukuja on annettu.
Kilpaurheilija naisille 1,4-2.0g/ painokilo, mukaan lukien kehon koko paino. Rasvakudoksen ylläpito ei vaadi proteiinia, mutta se on suosituksessa otettu huomioon.
Ylimääräisestä proteiinista ei ole saatu lisähyötyjä natuna, vain anabolisten aineiden käytönyhteydessä.
Noista varmaan selkeyttä asiaanMutta miksi sitä pitää vetää liikaa? Läskiksi se menee.
Kukaan ei ole todistettavasti todistanut, etteikö liika (yli 3g/painkilo) proteiini olisi haitaksi. Ristiriitaisia tutkimuksia kyllä löytyy.
.Jos pääasiallisesti haluut kasvattaa lihasmassaa, oot vaa sitte tosi pienel bulkil (+100). Jos taas haluut polttaa rasvaa, lihasten kasvatus ei onnistu samanaikaisesti ellet oo ikinä elämäs aikana painoihin koskenu ja oot 14v :D. Ruokavaliosta löydät kyllä ihan tarpeeksi kun käytät hakua. Vaihtoehtoja on.Voisko joku vähän selkeyttää miten kannattais hoitaa toi ruokavalio, jos on tarkoitus kasvattaa lihasmassaa, mutta ylimääräistä kerätä mahdollisimman vähän?
En oo kyllä kuullut näin tehtävän :wtf:. En mä ainakaan :D.Siis ruikitteko protsku sekotuksen sekaan sinne jauheen ja veden kanssa hillumaan rypsiöljyä, vai olenko käsittänyt väärin ;) (aloittelija)
.