Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannataako noita protsku jauheita vetää treenin aikana vai ennen/jälkeen?
Syön lähes joka päivä raakaa kananmunaa pirtelössä (vaikka äippä kauhistelee lintuinfluenssan sun muun mahdollisuutta..Onko porukka vetäny kananmunia raakana :D eikös niistä jotenki denaturoidu osa proteiinistä tai jotain ku keittää? saako yhem munan jälkee istuu paskalla tunnin vai pysyykö sisällä :whip:
) Ei oo vatsa tykänny yhtään huonoa, päinvastoin. Rahkan seassa pehmeää namia!Kyllä kreatiinin hyödyistä ja palkkareista molemmista löytyy hyviä threadeja kun hakua käyttää. Ja saa googlettaa. Lihakset kasvavat kun keho korjaa niiden pieniä mikrovaurioita. Kreatiini kerää kehoon nestettä, jolloin jaksat muutaman toiston lisää, ja lihaksiin tulee enemmän "vaurioita", ja ne kasvavat enemmän. Mun käsityksen mukaan. Kreatiini siis tosiaan on todella tehokas lisäravinne. Palkkareista voisin mainita itellään toimineen hyvin evolutionnin phase1, phase2 ja phase3:n. Ja jos "mäskeillä" meinaat ihan perusprotskua, niin ei sillä kai ole ihan kamalasti väliä.
Semmoinen "tyhmä" kysymys että mikä hyöty tuosta rypsiöljyn (tai vastaavan) syömisestä on?
Ei treenin aikana, silloin elimistö ei ole parhaassa tilassa imeytymisen kannalta. Ota recovery vain treenin jälkeen, treenin aikana vettä. 60-80grammaa riittää/treeni.Käytän spirit power recoveryä ja otan sitä salille mukaan aina ja juon joka sarjan jälkeen senverran että sitä riittää koko salin ajaks, onko tämä oikea tyyli vai pitäisikö juoma ottaa vasta salin jälkeen? Joskus tuntuu että jauheesta huolimatta ei palaudu oikeen kunnolla, siksi ajattelin kysästä. Ja paljonko minun pitäisi ottaa sitä per salikerta kun painan 52.6kg?
Jos oon vaik 2-3h salil niin vaikuttaako se sit, jos teen vaik penkit eka, niin periaatteessahan siitä on sit 2h aikaa kun olen ne tehnyt ja palautusjuoma pitäisi puolentunnin sisään sen jälkeen ottaa(vai onko sillä mitään väliä??).Ei treenin aikana, silloin elimistö ei ole parhaassa tilassa imeytymisen kannalta. Ota recovery vain treenin jälkeen, treenin aikana vettä. 60-80grammaa riittää/treeni.
Kana,kala,liha,soija ja nämä erilaiset linssit,pavut jneMistä ei-maitotuotteista saa parhaiten proteiinia päivän mittaan? Eli ruokailuihin rahkojen ja reajuuston tilalle. Suht halpaa jos vielä olis. Oon käyttäny tonnikalaa ja kananmunia, olisko niille vielä hyviä vaihtoehtoja?
Kana,kala,liha,soija ja nämä erilaiset linssit,pavut jne
Ei todellakaan kannata olla noin kauaa salillaJos oon vaik 2-3h salil niin vaikuttaako se sit, jos teen vaik penkit eka, niin periaatteessahan siitä on sit 2h aikaa kun olen ne tehnyt ja palautusjuoma pitäisi puolentunnin sisään sen jälkeen ottaa(vai onko sillä mitään väliä??).

Kreatiinin tai glutaamiinin ei oo todettu aiheuttavan tällasta. Johtuu luultavasti muusta.En nyt tiedä tuliko oikeeseen paikkaa, mutta oletan, että täältä jonkinmoisen vastauksen saan. Eli itse asiaan: Mittasin tossa verenpaineen, oli 160/75 eli toi yläpaine on tosi korkee et voiko tää johtua glutamiinin ja kreatiinin käytöstä vaiko jostain muusta? Elämäntavat pitäs olla kunnossa ruokavalio kohillaa ja liikuttuaki tulee aika paljon. Reenit 3 kertaa, puntti 3 kertaa ja lenkkiä ja säbää kerran viikossa. En myöskään tupakoi kuin humalassa.
En nyt tiedä tuliko oikeeseen paikkaa, mutta oletan, että täältä jonkinmoisen vastauksen saan. Eli itse asiaan: Mittasin tossa verenpaineen, oli 160/75 eli toi yläpaine on tosi korkee et voiko tää johtua glutamiinin ja kreatiinin käytöstä vaiko jostain muusta? Elämäntavat pitäs olla kunnossa ruokavalio kohillaa ja liikuttuaki tulee aika paljon. Reenit 3 kertaa, puntti 3 kertaa ja lenkkiä ja säbää kerran viikossa. En myöskään tupakoi kuin humalassa.
En nyt tiedä tuliko oikeeseen paikkaa, mutta oletan, että täältä jonkinmoisen vastauksen saan. Eli itse asiaan: Mittasin tossa verenpaineen, oli 160/75 eli toi yläpaine on tosi korkee et voiko tää johtua glutamiinin ja kreatiinin käytöstä vaiko jostain muusta? Elämäntavat pitäs olla kunnossa ruokavalio kohillaa ja liikuttuaki tulee aika paljon. Reenit 3 kertaa, puntti 3 kertaa ja lenkkiä ja säbää kerran viikossa. En myöskään tupakoi kuin humalassa.
Enpä usko, että niistä johtuvat katsoppas kun kreatiinia saa ihan normisafkastakin.