Miten esim. Hulk Hogan ja muut vastaavat ovat saaneet tuollaiset lihakset ja massan? Varmaan jotain nappeja?
Olen panostanut nyt syömiseen ja melkein koko ajan syön jotain. 4-5 lämmintä ateriaa päivässä + lisäravinteet ja välipalat eli syön suurinpiirtein puolen tunnin välein jotain. Myös kesken treenin syön esim. proteiinipatukan, tms. Mutta ongelmana on edelleen kehittymättömyys. Levypainoja en saa lisättyä millään, enkä mitenkään.
Myös se, että jos treenaan säännöllisesti, niin kuinka paljon suurinpiirtein saisin lihasmassaa aikaan? En haluaisi panostaa mihinkään "turhaan", eli jos kunnon tuloksia ei ole mahdollista saada, niin jätän koko homman. Eli olisiko ollut parempi aloittaa jo muutama vuosi sitten? Onko mahdollista saavuttaa esim. 95 kiloa lihasmassan avulla? Tai 100 kiloa? Mitkä ovat mahdolliset tavoitteet? Tavoitteita en osaa tehdä lainkaan, koska en tiedä, mitä on mahdollista saavuttaa tietyssä ajassa. Tällöin myös en osaa valita oikeaa ohjelmaa. Joku täällä kertoi, että hyvä ohjelma on sellainen, jossa kehittyy tavoitteiden mukaan. Mikä on mahdollista tietyssä ajassa? Paljonko esim. penkkitulosta on mahdollista kasvattaa vuoden aikana? Kuinka paljon lihasmassaa, jne.
Mitä tällaiseen kehitykseen sitten vaaditaan? Mitä pitäisi syödä, milloin pitäisi syödä, miten nostaa levypainoja, jne. Siis tiedän, mitä tarkoittaa esim. 3x10, mutta miten tuo tapahtuu käytännössä? Miten jaksan tehdä tuon progression? Viime vuonna sain esim. kaksi kiloa lisää levypainoja lisättyä, miten saan enemmän?
Siis miten hommat menee käytännön tasolla? Ruokapuoli on vieläkin täysin hakusessa, koska en tiedä, kuinka paljon pitää syödä ja mitä syödä ja milloin. En tiedä, milloin syön yli kulutuksen ja milloin en. Esim. tänään en tiedä, olenko syönyt yli kulutuksen vai en, koska en tiedä, paljonko olen kuluttanut. Kalorilaskureita olen kokeillut, mutta niistä ei ole mitään hyötyä, koska ensinnäkään ne eivät kerro mitään tarkaa lukua, enkä sen jälkeen tiedä, kuinka monta kaloria olen syönyt. Joka minuutti pitäisi laskea oma kulutus, koska syön päivän mittaan koko ajan. Ja mistä tiedän, kuinka monta kaloria on esim. jonkun ravintolan ruuissa yhteensä. Eli ei hyvä.
Eli kaikki tällaiset hommat ovat täysin hakusessa.