Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole mahdollista. Se lihas ei kasva yhdessä päivässä eikä elimistö ehdi reagoida noin nopeasti niihin kalorivaihteluihin. Jos haluat syklitellä + ja - kaloreita niin tee se vähintään viikon jaksoissa kerrallaan.Hmmm... Onko mahdollista, että esim. kasvattaa lihaksia maanantaina, polttaa rasvaa ja harrastaa aerobista tiistaina, ja kasvattaa lihaksia taas keskiviikkona? :D. Eli kalorit plus miinus vuorotellen. En aio tehdä näin, juolahti vaan mieleen noista aiemmista posteista :D.
Et ole tehnyt vatsoja väärin. Toi on ihan normaalia. Harvoilla ihmisillä lihakset on täysin symmetriset. Lihasten muoto ja kiinnityskohdat määräytyy geeneistä joten siihen et voi itse treenillä vaikuttaa.Oonko tehny vatsoja väärin vai mikä on kun ns. oikean puolen suorat vatsat ovat ylempänä kuin vasemman puolen ? Onko normaalia ?![]()
Paljonko jalkaprässin kelkka painaa, ja onko paino sama kaikissa prässeissä?
Ei ole sama. Painavin kelkka mihin olen törmännyt oli 280 kiloa. Yleensä 40-50 kiloa on painanut ne kelkat.Paljonko jalkaprässin kelkka painaa, ja onko paino sama kaikissa prässeissä?
Jep, ei kannata laskea sitä kelkkaa mukaan.Oisko se noin 30 kiloa useimmissa laitteissa. Poikkeuksia tietenkin löytyy. Kelkan painolla ei ole mitään väliä, älä laske sitä mukaan, treenaa vaan lujaa.
No voihan sen laskea tietty jos tietää tarkalleen mitä se painaa. Jos ei tiedä niin helpompi laskea vaan levyjä. Itse tosin merkkaan treenipäiväkirjaan pelkästään levyjen painon vaikka tiedänkin paljon kyseinen kelkka painaa. Jäänyt vaan sellainen tapa. Mutta kukin tyylillään.Miksi kelkkaa ei kannata laskea? Sama kun ei laskisi kyykyssä tankoa mukaan lainkaan. Prässejä ei muutenkaan oikein voi vertailla keskenään, joten omaksi tiedoksi se vain on.
Tohon lihaksen kuihtumiseen/katoamiseen/häviämiseen niin joku viisas tais joskus sanoa että kroppa alkaa ottamaan lihaksista energian ainoastaan äärimmäisissä olosuhteissa, eli pitää olla todella alhaiset kalorit ja liikuntaa siihen päälle.1. Kuinka helposti lihas katoaa? Esim jos käyn 2 viikkoa salilla 3 kertaa viikossa ja syön kuin hullu ja sitten onkin yhtäkkiä viikon syömättä mitään ja käymättä salilla niin kuinka paljon tästä on haittaa?
2. Onko 9 sarjaa penkkiä, kyykkyä ja leuanvetoa liikaa viikossa? Entä 6 sarjaa hauiksille, ojentajille ja olkapäille?
3. Kuinka tärkeää on vaihdella liikkeitä? Oon nyt jotain neljä kuukautta käynyt salilla ja treenannut rinnan aina tasapenkissä. Penkkitulos on nyt alkanut junnaamaan paikallaan (voi johtua silti vähän epäsäännöllisestä treenaamisesta/syömisestäkin). Mutta alkaiskohan penkkitulos taas nousemaan jos kokeilisin jotain muuta rintaliikettä penkin tilalle?`Treenaan siis yksijakoisella.
4. Oonko käsittänyt oikein että jos syön plussakaloreilla ja sen 2g protskua per painokilo niin kasvan mutta jos syön vaikka miinuskaloreilla ja silti protskua sen 2g per painokilo niin lihas ei kasva eikä kuihdu?
Tohon lihaksen kuihtumiseen/katoamiseen/häviämiseen niin joku viisas tais joskus sanoa että kroppa alkaa ottamaan lihaksista energian ainoastaan äärimmäisissä olosuhteissa, eli pitää olla todella alhaiset kalorit ja liikuntaa siihen päälle.
Varmaan aika lähellä tota 1500 on koska, eihän tossa nyt paljoakaan ole ruokaa. Ei yhdellä lämpimällä ruualla pitkälle pötkitä ja aamupalakin on aikamoinen diettisetti. Aamupala kuiteski pitäs olla aika tuhti, sanonta "aamupala on päivän tärkein ateria"

:lol2:
Kiitos.
Jos joku vielä tietää tarkasti näistä kaloreista niin olisi kiva jos viitisi kommentoida
Tuntuu vain uskomattomalta että näin vähän kaloreita kun kaikki sanovat minulle että syöt jatkuvasti ja etkö muuta tee kuin syö :D
Muuten jos tässä on liian vähän niin mitäs olisi hyvä lisätä ja mitä aamupalallekkin lisää?