Mihin vois ruveta bloggaa miten treenit edistyy.
Ostat vipit pakkikselle ja vip-osiosta löytyy treenipäiväkirjat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin vois ruveta bloggaa miten treenit edistyy.
No mieluummin ilmainenOstat vipit pakkikselle ja vip-osiosta löytyy treenipäiväkirjat.
Onhan netti täynnä noita jotain blogeja. Googletat vaan vaikka "free blog".No mieluummin ilmainen
Liiasta rintalihasten reenaamisesta on tunnetusti paljonkin haittaa. Entä selän? En ole ikinä kuullut, että liiasta selkälihasten reenamisesta kävisi jotain ikävää. Voiko käydä?
Kiitoksia etukäteen : )
Juuri tätä tarkoitin. Tarkoitan siis, että tapahtuuko liiasta selkäreenistä jotain päinvastaista, josta olisi haittaa?:evil: Kysymykseni oli ehkä vähän huonosti muotoiltu :DLiiasta treenamisesta on aina haittaa! Silloin kun alat olla ylikunnossa tiedä treenanneesi liikaa.
Vai tarkoititko, että jos treenaa liikaa rintaa tapahtuu gorilla efekti?
Nyt kun painotan enemmän tälle voima/bodaus puolelle niin kysympä että mitä mieltä olette...
Pitääkö lisäravinnetta vetästä muulloinkin kuin treenin jälkeen?
Olen tähän mennessä ruualla kaiken vetänyt ja vain treenin jälkeen lisäravinnetta eli palkkarin.
Syön klo 6, 9, 12, 15 ja 19 sekä käyn sänkyyn klo 20 ja nousen 05 (nukun 8h).
Ma, Ke ja Pe punttitreeniä ja aerobista treeniä nyt ti, to ja la. Sunnuntaina en ole enään tehnyt mitään vaan pitänyt sen ihan lepopäivänä.
EI tarvitse, jos saat ruuasta riittävästi ravintoa ja ennenkaikkea proteiinia. (En tiedä, että kuinka paljon noilla aterioille söyt) Yöproteiini vois olla kyllä ihan hyvä. (Eli maitoproteiinia/kaseiinia yötä vasten)
Kun noita mittoja esim, haukkareista otetaan mittanauhalla niin jännitetäänkö siinä lihasta vai rentona? Heti treenin jälkeen ei varmaan ole järkevää ottaa?
Voiskohan joku nyt laittaa tänne yksinkertaiseen muotoon mitä mun kannattais p-storesta tilata? Harrastan siis salia ja aerobista, ja haluaisin treenin kehittyvän johonkin. Viimevuoden siis treenannut oikeastaan ihan turhaan huonolla ruokavaliolla.
Eli mitä mä tarvitsen siihen että salin jälkeen laitan tehariin oikeat aineet? Jossain täällä oli tiivistetysti asia sanottu, mutta yllättäen en löydä sitä enää.
Lisään vielä sen, että olen laskenut proteiinintarpeeni, ja pyrin saamaan mahd. paljon proteiinia ruoasta.
Pitää olla vippi. Meille rahvaille ei tätä etuoikeutta ole suotu :D